۱۳۸۸/۰۷/۲۶

مهندس موسوی به دیدار خانواده امین‌زاده رفت

مهندس موسوی به دیدار خانواده امین‌زاده رفت

ادامه راه سبز - ارس: روز گذشته مهندس میر حسین موسوی به همراه دکتر زهرا رهنورد در منزل دکتر محسن امین زاده حاضر شده و با خانم اصغر زاده، همسر وی، دیدار کردند.

به گزارش كلمه، در این دیدار نخست وزیر دوران امام به سابقهء آشنایی خود با امین زاده اشاره کرد و گفت:«آشنایی ما از اوایل انقلاب است و ایشان در آن زمان تقریباً در تمام سفرهای خارجی مهمی که رفتم همراه ما بود و از نظراتش استفاده می‌کردیم.»

وی امین‌زاده را فردی اهل مطالعه و فکر، قوی و پر کار تعریف کرد و بازداشت و نگه‌داشتن افرادی نظیر او را برای کشور و نظام خسارت بزرگی دانست.

مهندس موسوی با اشاره به در پیش بودن سیزدهم آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، اظهار داشت «چگونه می‌توان ادعای مبارزه با امریکا کرد و در عین حال سران دانشجویان مسلمان پیرو خط امام نظیر میردامادی و امین‌زاده را در زندان نگاه داشت. پیام این کار چیست؟»

وی در پاسخ به اظهارات همسر امین‌زاده در مورد بازداشت او، بازرسی منزل، دوران طولانی نگهداری وی در سلول انفرادی و سختی‌هایی که در این مدت تحمل کرده‌اند، گفت:«جای تاسف است كه اين حوادث روی داده است. یک تحول مهمی در کشور اتفاق افتاده و مردم بدنبال حقوقشان هستند. نباید بیخود آنها را متهم و با آنها برخورد کرد. مردم اغتشاش‌گر نیستند. خواسته‌هایی دارند. طبیعی است اگر به این خواسته‌ها تن داده نشود این وضعیت همچنان ادامه خواهد داشت.»

وی تأکید کرد:«انحرافاتی در عرصه‌های سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی پیش آمده است که باید اصلاح شود.»

موسوی اظهار امیدواری کرد کلیه زندانیان سیاسی بخصوص دكتر امین‌زاده هر چه زودتر آزادی خود را به دست آورند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator