۱۳۸۸/۰۷/۲۹

(گزارش ویدئویی تکمیلی) پذیرایی از صفار هرندی با لنگه کفش در دانشگاه تهران

پرتاب لنگه کفش به سمت وزیر سابق ارشاد در دانشگاه تهران


ادامه راه سبز - ارس: امروز، خاطره پرتاب لنگه کفش از سوی خبرنگار عراقی به سمت جرج بوش یک بار دیگر با پرتاب لنگه کفش یکی از دانشجویان سبزپوش معترض به صفار هرندی در دانشگاه تهران زنده شد.

صفار هرندی، از حامیان و دست‌اندرکاران دولت کودتا امروز در دانشکده فنی دانشگاه تهران حضور یافت و با واکنش اعتراضی شدید دانشجویان مواجه شد. میزان اعتراضات دانشجویان آنقدر شدید بود که کنترل برنامه از دست مجری خارج شد و صفار هرندی با هو کردن دانشجویان و شعار یاحسین میرحسین مواجه شد و نتوانست سخنان خود را برای دقایقی آغاز کند. دانشجویان سبزپوش با توزیع مچ‌بندهای سبز در این برنامه حضورشان چشمگیر بود. سخنان ثابتی، رئیس بسیج دانشگاه تهران و صفار هرندی بارها با هوکشیدن دانشجویان مواجه شد و در میان برنامه این اعتراضات تا آنجا بالا گرفت که یکی از معترضین به سبک الزیدی خبرنگار عراقی لنگه کفشش را به سمت صفار هرندی پرتاب کرد.

صفار هرندی بدون ارائه منبع مشخصی تعداد بسیجیان کشته شده در حوادث پس از انتخابات را ده نفر معرفی کرد که با اعتراض دانشجویان مواجه شد. وزير سابق ارشاد که چندی پیش به دست احمدی نژاد برکنار شده بود، طی سخنانی تملق‌آمیز گفت: امروز که موسوي سکوت چند ساله خود را شکست بايد ممنون احمدي نژاد باشد که چنين شرايطي را براي او فراهم کرده است. او در نهایت مجبور شد به علت اعتراضات شدید و برای جلوگیری از فضاحت به بار امده‌ای نظیر آنچه برای حداد عادل و دانشجو رخ داده بود، دانشگاه را ترک کند.

دولتی که تا دیروز پرتاب لنگه کفش به سمت جرج بوش را افتخاری بزرگ برای آن خبرنگار عراقی می‌دانست و حاضر شده بود به او پناه دهد به روزی افتاده که اعضای سابق و حامیان امروز کابینه خودش با لنگه کفش‌های معترضینشان روبرو می‌شود و در نهایت خفت و خواری کسانی که روزی سکان فرهنگ این مملکت را به دست گرفته بودند، از سوی دانشجویان هم تحمل نمی‌شود و مجبور به ترک دانشگاه می‌گردند.

آری، امروز صفار براستی پاداش ۴ سال "خدمت!" به فرهنگ ایران زمین را دریافت کرد.

گزارش ویدئویی ۱: پذیرایی از صفار هرندی با لنگه کفش در دانشگاه تهران ۸۸/۷/۲۷

دانلود "اینجا"

گزارش ویدئویی ۲: پذیرایی از صفار هرندی با لنگه کفش در دانشگاه تهران ۸۸/۷/۲۷

دانلود "اینجا"

وقتی "بچه بازجو" مجری شود، صفار لنگه کفش می‌خورد!

اتفاق دیروز در دانشگاه تهران خاطره پرتاب لنگه کفش به جورج بوش که برای مدتی فضای تبلیغاتی رسانه‌های دست راستی و ارگان‌های خبری‌ای که بعد از کودتای 22 خرداد در خدمت دولت برآمده از آن قرار گرفتند را پر کرده بود، اینبار در دانشگاه تهران و در اعتراض به حضور بد سابقه ترین متولی فرهنگی تاریخ ایران، سردار سرتیپ حسین صفار هرندی زنده کرد.

اما در کنار ابعاد جالب توجه مربوط به واکنش دانشجویان سبز دانشگاه تهران به این عنصر کودتاچی، یک از خبرنگاران دانشجویی موج سبزآزادی، اطلاعاتی را درباره یکی از افراد اصلی برگزار کننده این مراسم نیز به دست آورده است.

شبه دانشجوی بسیجی، امیرحسین ثابتی که به عنوان رئیس بسیج دانشجویی دانشگاه تهران هم اکنون به مقر اصلی فعالیت خود در دانشگاه برگشته، در تابستان و دوران تعطیلات دانشگاه در مراتب دیگری به مزدوری برای عوامل کودتا مشغول بوده است.

او به دلیل کینه‌های شخصی از اعضای سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی و به طور خاص بهزاد نبوی و مصطفی تاج‌زاده، برای شکنجه و بازجویی از آنان به همراه مزدور دیگری به نام مجيد بذرافكن در جریان بازداشت رهبران و فعالان سیاسی از شب انتخابات و به عنوان یکی از اعضای "تیم بازجویی" احمد سالک (عضو جامعه روحانیت مبارز تهران و نماینده ولی فقیه در سپاه قدس) به کار گمارده می‌شود، اما به دلیل سن کم و ناتوانی در مواجهه با این رهبران باسابقه سیاسی پس از مدتی با نگارش نامه‌ای ملتمسانه به سالک خواستار بازگشت به "کار به اصطلاح مطبوعاتی" خود می‌شود که پس از موافقت سالک‌، برای "تجدید روحیه" مدتی به مشهد متواری می‌شود.

این فرد که یکی از اعضای کادر خبرسازی در سایت کودتاچی "رجانیوز" نیز هست و در طول مدت همکاری‌اش تاکنون چندین نوشته در کینه ورزی به رهبران سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی نگاشته است. با آغاز سال تحصیلی وی به محل ماموریت اصلی خود یعنی دانشگاه تهران بازگشته است تا در پروژه "گزارش به عوامل اطلاعات سپاه از فعالیت جنبش سبز دانشجویی"، "مشاوره برای ستاره‌دار کردن دانشجویان آزادی‌خواه" و "آماده باش نیروهای شبه نظامی بسیج برای سرکوب دانشجویان" ، نقش مزدورانه خود را ایفا کند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator