۱۳۸۸/۰۷/۲۹

عامل اصلی جنایت‌های کهریزک همچنان آزاد است

عامل اصلی جنایت‌های کهریزک همچنان آزاد است.

ادامه راه سبز«ارس»: درحالی که سعید مرتضوی دادستان معزول تهران، همچنان از حاشیه امن برخوردار است، فرهاد تجری نماینده اصولگرای مجلس و عضو کمیته ویژه مجلس برای بررسی وضعیت بازداشت شدگان پس از انتخابات مدعی دستگیری 8 نفر در ارتباط با جنایات کهریزک شد.

به گزارش نوروز، فرهاد تجری گفت: آخرین آمار بازداشتی‌های بازداشتگاه کهریزک ۸ نفر است البته تعداد افرادی که درباره حوادث کهریزک از آنان تحقیقات به عمل آمده است، بیشتر از ۸ نفر بوده است، اما ممکن است آنان با قرار وثیقه آزاد شده و یا محکومیتی متوجه آنان نشده باشد.

بازداشتگاه کهریزک، نام زندانی مخوف در نزدیکی تهران بود که توسط نیروی انتظامی دایر و با نظارت سعید مرتضوی فعالیت می کرد. این بازداشتگاه غیر رسمی، در چارچوب مقررات سازمان زندان ها قرار نداشت.

پس از آنکه اخبار مربوط به شکنجه، تجاوز و قتل اسرای جنبش سبز در این بازداشتگاه به رسانه ها درز کرد، دستور تعطیلی آن صادر شد ولی تا کنون مراجع رسمی اقدام به تعقیب مسوولان اصلی این فاجعه نکرده اند.

این در حالی است که در همه گزارش هایی که توسط افراد مرتبط، خصوصا نمایندگان مجلس منتشر شده نام سعید مرتضوی، دادستان معزول تهران و همچنین حسین طائب فرمانده وقت بسیج به عنوان عوامل اصلی ذکر شده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator