۱۳۸۸/۰۷/۳۰

بازداشت اکثریت شرکت‌کنندگان مراسم دعای کمیل برای آزادی شهاب‌الدین طباطبایی

بازداشت اکثریت شرکت‌کنندگان مراسم دعای کمیل برای آزادی شهاب‌الدین طباطبایی

یورش ماموران امنیتی کودتا به مراسم مذهبی خانواده های اسرای جنبش سبز


ادامه راه سبز«ارس»: ماموران امنیتی شامگاه پنج شنبه ۳۰ مهر ماه با یورش به مراسم دعای کمیل در منزل شهاب طباطبایی عضو دربند شورای مرکزی حزب مشارکت اکثر شرکت کنندگان در این مراسم را بازداشت و به بازداشتگاه نعملومی منتقل کردند.

مراسم دعای کمیل قرار بود برای آزادی سیدشهاب الدین طباطبایی عضو زندانی شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی در مزل او برگزار شود اما ماموران امنیتی با هجوم شبانه ضمن جلوگیری از برگزاری این مراسم اکثر شرکت کنندگان را بازداشت کردند.

به گفته شاهدان عینی سه ماشین ون حاضران در مراسم دعای کمیل که رد منزل طباطبایی گرد هم آمده بودند را شناسایی و تعداد زیادی از آنها را دسبتند زده و سوار ون ها نموده و سپس به محل نامعلومی انتقال دادند.

سایت نوروز به نقل از یک شاهد عینی، بسیاری از حاضران در مراسم دعای کمیل پس از شناسایی دسبتند زده شده و سوار بر سه خودروی ون به محل نامعلومی انتقال داده شده‌اند.

همچنین سایت نوروز گزارش داد که قریب به اتفاق شرکت کنندگان در مراسم دعای کمیل که پنج شنبه شب در منزل شهاب طباطبایی برگزار شد بازداشت شده اند و مهرک میراب زاده، همسر شهاب طباطبایی، سعید نورمحمدی، عضو جبهه مشارکت و محمدرضا جلایی پور که به تازگی بعد از تحمل بیش از ۲ماه سلول انفرادی از بند کودتاگران رها شده بود،و محمد خوربک ازجمله بازداشت شدگان هستند.

این سایت همچنین گزارش داد که تعدادی دیگر از شرکت کنندگان در مراسم دعای کمیل نیز در داخل منزل شهاب طباطبایی گرفتار نیروهای امنیتی هستند و به آنها اجازه خروج از منزل داده نمی شود.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator