۱۳۸۸/۰۷/۲۷

آیت الله خامنه ای با تشکیل "سازمان اطلاعات سپاه پاسداران" موافقت کرد

آیت الله خامنه ای با تشکیل "سازمان اطلاعات سپاه پاسداران" موافقت کرد

ادامه راه سبز- ارس: فرمانده سپاه پاسداران خبر داد که آیت الله خامنه ای یک شنبه شب 26 مهرماه با تشکیل"سازمان اطلاعات سپاه پاسداران"موافقت کرده است.

محمد علی(عزیز) جعفری با اعلام اینکه تشکیل "سازمان بسیج مستضعفین"، "سازمان اطلاعات" و "31سپاه استانی" را جدیدترین تغییرات در ساختار سپاه پاسداران است ، گفت که"آخرین تغییرات سپاه شب گذشته به تائید مقام معظم رهبری رسیده است."

وی صبح امروز در مراسم معارفه رئیس سازمان بسیج مستضعفین سخنرانی می کرد، گفت که تشکیل "سازمان بسیج مستضعفین"، "سازمان اطلاعات" و "31سپاه استانی" آخرین تغییرات در ساختار سپاه پاسداران است.

محمدعلی جعفری گفت که" بر اساس آخرین تغییرات در ساختار سپاه پاسداران؛ "سپاه های استانی"، ماموریت بخش نظامی بسیج را برعهده می گیرند و "سازمان بسیج مستضعفین" بخش فرهنگی و مقابله با جنگ نرم را عهده دار می شود.

وی درباره ماموریت سازمان اطلاعات سپاه پاسداران توضیحی ارائه نکرد اما پیشتر حسین طائب فرمانده سابق بسیج که از او به عنوان یکی از مجریان کودتای انتخاباتی و سرکوب اعتراضات مردمی نامبرده می شود به سمت معاون اطلاعات سپاه منصوب و آغاز به کار کرده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator