۱۳۸۸/۰۷/۲۶

تجمع سبزها در نمایشگاه مطبوعات: "۲۸ مهر؛ رسانه ماییم، توقیف نمی‌شویم"

برنامه گسترده مردمی برای مخالفت با رسانه‌های کودتاچی و اعلام پشتیبانی از مطبوعات آزاد
"۲۸ مهر؛ رسانه ماییم، توقیف نمی‌شویم"


ادامه راه سبز - ارس: مردم سبزاندیش تهران قصد دارند در موعد برگزاری مراسم گشایش نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، با تجمع در محل مصلی تهران اعتراض خود را به دولت كودتا و رسانه‌های حامی این دولت نشان دهند.

مراسم افتتاحیه نمایشگاه مطبوعات قرار است روز سه شنبه 28 مهر ماه ساعت 15 (سه عصر) با حضور وزیر ارشاد "دولت کودتا" برگزار شود و سبزها قصد دارند در حمایت از روزنامه‌نگاران بازداشتی و پاسداشت آزادی مطبوعات با نمادهای سبز، تجمع اعتراضی خود را در زمان سخنرانی مسولان دولتی برگزار كنند.

براساس اخبار رسیده شعار اصلی این برنامه "28 مهر؛ رسانه ماییم، توقیف نمی‌شویم" است و برنامه های دیگری نیز برای نشان دادن اعتراض سبزها در روزهای برگزاری نمایشگاه تدارك دیده شده كه از آن جمله می‌توان به توزیع بیانیه‌هایی در محكومیت رسانه‌های حامی کودتا در محوطه مصلی تهران به ویژه روبروی غرفه‌های كیهان، فارس، ایرنا، جوان، وطن‌امروز و ایران اشاره كرد.

این برنامه ها با حضور دانشجویان و دیگر اقشار جامعه در طول روزهای برگزاری نمایشگاه نیز ادامه خواهد داشت. به نظر می‌رسد که هم‌زمان با اعلام احکام سنگین زندان علیه بسیاری از روزنامه‌نگاران بازداشتی، قشرهای مختلف مردم و تمامی ارکان جنبش سبز، نمایشگاه سازمان یافته از سوی دولت کودتا را به محلی برای ابراز مخالفت با شرایط کنونی تبدیل خواهند کرد و 28 مهر در تبلور شعار «رسانه ماییم، توقیف نمی‌شویم» خواهد بود.

1 نظرات:

Anonymous گفت...

یا حسین بیبی میر حسین بابا عکس فوتو شاپی روزنامه اعتماد واسه اینکه بگه چند میلیونید هم جواب نداد. خاتمی جان از رفراندومت چه خبر؟امام حسین سبز(موسوی9چرا 72 یارت دران زنده میشن؟حتما تقلب گسترده روی داده . موسوی خر سبز

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator