۱۳۸۸/۰۷/۳۰

ناپدید شدن یکی دیگر از مجریان مشهور صداوسیما

ناپدید شدن یکی دیگر از مجریان مشهور صداوسیما


ادامه راه سبز«ارس» به نقل از البرز: در حالیکه پناهنده شدن یک مجری نسبتا” سرشناس تلویزیون حین همراهی با تیم ملی کشتی به یک کشور خارجی در هفته گذشته خبرساز شده است حالا غیبت یکی دیگر از مجریان مشهور صداوسیما شایعات جدیدی بوجود آورده است.

به گزارش البرز “م.ح” که یکی از سرشناس ترین مجریان حال حاضر صداوسیما است و تقریبا” هر شب مردم چهره او را از طریق دوربین های تلویزیونی می دیدند نزدیک به ده روز است که سر برنامه های خود حاضر نمی شود.

موضوع غیبت این مجری سرشناس زمانی که قرار بود وی 19 مهرماه سال جاری بعنوان یکی ازکارشناسان بصورت زنده درنشست رئیس جمهور حاضرشود آغازمیشود ولی وی دراین برنامه بدلایلی که هنوز علت آن مشخص نیست حاضر نمیشود.

درحالیکه ازاین ماجرا نزدیک به ده روز میگذرد او هنوز دربرنامه تلویزیونی هرروز خود نیز حاضر نشده وتاکنون ازغیبت عجیب وی علتی نقل قول نگردیده است.

همین موضوع باعث شده شایعات فراوانی درباره او در بیرون و داخل سازمان رسانه ملی شنیده شود.

تنها نکته ای که یک کارمند امور ادارای صداوسیما به خبرنگار البرز گفت این است که این مجری – که تخصص اصلی او پزشکی است – برای مدتی طولانی به مرخصی رفته است!

خبرنگار البرز چند بار هم با تلفن همراه این کارمند صداوسیما تماس گرفت که موفق به گفتگو با او نشد.

و اما تابناک اعلام کرد:

مسئول دفتر پخش خبر صداوسیما اعلام کرد: «مرتضی حیدری به خارج از ایران سفر کرده و یک ماه دیگر نیز از این سفر باز می‌گردد.»

به گزارش تابناک، در پی شایعاتی که در مورد ناپدید شدن مرتضی حیدری مجری اخبار و برنامه‌های تحلیلی صداوسیما انتشار یافت، مسئول دفتر پخش خبر صداوسیما خبر از سفر یک ماهه او به خارج از کشور داد، این در حالی است که طبق همین شایعات برخی منابع از دستگیری او به دلیل اقدام به پناهندگی خبر می‌دادند.

روز گذشته خبری با عنوان «شایعه گم شدن مرتضی حیدری» در سایت‌ها انتشار یافت و در مدت زمان کوتاهی به محافل مختلف راه یافت و بحث‌ها و گمانه زنی‌ها در مورد دلایل احتمالی این گم شدن آغاز شد.

ماجرا از اینجا شروع شده بود که حیدری از هفته گذشته در برنامه‌های تلویزیونی حاضر نمی‌شد و برخلاف آنکه هر شب یا به عنوان مجری اخبار ساعت 21 تصویر او در قاب تلویزیون نقش می‌بست و یا در برنامه‌ای تحلیلی حاضر می‌شد، از ابتدای هفته جاری چهره او در تلویزیون دیده نشد تا به این شکل شایعات در مورد او جان بگیرد. بالاخره خبری با عنوان گم شدن او انتشار یافت.

شایعات در این مورد، به دستگیری حیدری اشاره می‌کند که او قصد داشته از کشور آمریکا پناهندگی بگیرد و پیش از آنکه موفق به این کار شود، دستگیر شده و تلاش‌های او بی‌نتیجه مانده است. اما خبر رسمی از سوی خانم نیکویی، مسئول دفتر پخش خبر صداوسیما که حاضر نشد نام کامل خود را بیان کند، به این ترتیب عنوان شد. او به خبر گفت: «مرتضی حیدری از هفته گذشته به خارج از ایران سفر کرده و یک ماه دیگر نیز از این سفر باز می‌گردد.» آخرین شنیده‌ها حاکی است حیدری احتمالا برای ادامه تحصیل به خارج از کشور رفته و ممکن است بازگشت وی بسیار بیشتر از یک ماه طول بکشد.

مرتضی حیدری در جریان برگزاری انتخابات ریاست جمهوری به عنوان مجری با کاندیداها در شبکه دوم سیما گفت‌وگو می‌کرد. پس از برگزاری انتخابات نیز تا مدتی عنوان می‌شد او تمایلی به حضور در برنامه‌های خبری و اجرا ندارد تا اینکه تصویر او روی آنتن رفت و در ادامه به عنوان مجری با محمد عطریانفر، سعید شریعتی و سعید حجاریان درباره اعتراف‌های آنان گفت‌وگو کرد. آخرین گفت‌وگوی او نیز با رئیس‌جمهور در تلویزیون پخش شد.


0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator