۱۳۸۸/۱۱/۰۸

افشای فهرست جنایات بزرگ دولت اصلاحات !

افشای فهرست جنایات بزرگ دولت اصلاحات



. ادامه راه سبز«ارس»: آدم واقعا لذت می برد از استدلال بعضی از عزیزان. به تازگی گفته‌اند كه :

بازداشتگاه كهریزك در دولت خاتمی ساخته شده است. با این حساب دولت خاتمی نقش اساسی در تحولات كهریزك داشته است.

بر اساس تحقیقات صورت گرفته دولت خاتمی جنایات بسیاری انجام داده است كه جا دارد او به عنوان جنایتكار علیه حقوق انسان‌ها و ضد حقوق بشر و گفتگو و این حرفها محاكمه شود. بهترین و صالح‌ترین فرد برای پیگیری این مسائل حقوق بشری هم كسی نیست جز داداش جواد لاریجانی كه خیلی حساس است به این چیزها.

خود كهریزك كه سهل است، حتی نام بردن از كهریزك را هم تحمل نمی‌كند و خیلی ناراحت می‌شود كه بعضی‌ها هی این پرونده را باز می‌كنند و خاطر ایشان را مكدر می‌كنند. مثلا لزومی ندارد كه بخاطر چهارمین مقتول كهریزك هر حرفی زد و اتفاقا گفته است: «بزرگ كردن حادثه كهریزك، جنایت نسبت به استقلال كشور بود.»

از موضع داداش جواد كه بگذریم ما فهرستی از جنایات دولت خاتمی را آماده كرده‌ایم كه پیگیری حقوق بشری‌اش دست داداش جواد را می‌بوسد.

در دولت خاتمی با برنامه‌ریزی‌های دشمن چند خیابان به خیابان‌های تهران اضافه شد تا در اعتراضات امسال یك عده‌ای در آنها راهپیمایی كنند و بعد كتك بخورند و بعد هم بازداشت شوند كه سیاه‌نمایی شود.

طرح تجهیز نیروی انتظامی در آن دولت صورت گرفت و از قضا آن ماشین نیروی انتظامی كه كه یك نفر را زیر گرفت جزو خرید‌های دولت خاتمی بوده. اگر آن ماشین خریداری نمی‌شد، چند سال بعد یك نفر آن را از نیروی انتظامی نمی‌دزدید كه برود ملت را زیر بگیرد.

چند كارگاه چاقوسازی در زنجان و جاهای دیگر مجوز كار گرفتند. مسئولیت سایر قتل‌های صورت گرفته بوسیله‌ی چاقو در سال‌های اصلاحات و پس از آن بعهده‌ی خاتمی است.

بسیاری از كارخانه‌هایی كه امروز در حال ورشكسته شدن هستند در زمان همین دولت خائن ساخته شد تا با وركشستگی‌شان، ناكارآمدی و شكست اقتصادی را القا كنند. حق بدهید اگر كارخانه‌ای نبود، این تهدید‌ها هم نبود.

مطبوعات به طرز مشكوكی زیاد شدند تا تعداد توقیف بالا برود و كشور را به رتبه‌ی 165 در آزادی مطبوعات برساند. مطبوعات زیاد، توقیف زیاد هم دارد دیگر! در ضمن باعث شد مرتضوی معروف بشود و بعد كار به جایی برسد كه مجلس او را متهم پرونده‌ی كهریزك بداند.

قیمت گوشت و گوجه و زمین و بسیاری اقلام دیگر خیلی كم بالا رفت تا ضمن ایجاد فضای استكباری رفاه‌زدگی بعدی‌ها نتوانند این كار را بكنند و القای گرانی بشود.

روابط خارجی را با كشورهای كم اهمیتی مثل فرانسه و آلمان و دیگر كشورهای اروپایی افزایش داد و با تبلیغات آنها را مهم جلوه داد. بعدها هم آن كشورها باورشان شد مهم هستند و هم كاری كرد كه مردم دچار تشویش شوند كه آخر ونزوئلا و گویان هم شدند كشور؟

تا داغ است همین خط راه‌آهن تهران - مشهد در دولت آقای خاتمی دو خطه شد كه باعث شد رفت و آمد در این مسیر افزایش پیدا كند و این قطار از ریل خارج شود. در حالیكه اگر ریلی نبود خوب قطاری هم از خط خارج نمی‌شد.

لذا ما ضمن مشاهده‌ی دست اجانب در آستین این به اصطلاح سازندگی‌ها و اصلاحات از دلسوز محترم حقوق بشر می‌خواهیم داد بشریت را از ایشان بستاند و دولت اصطلاحات را بعنوان عامل تمام بحران‌های كشور معرفی نماید.

آی طنز

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator