۱۳۸۸/۱۱/۰۴

برادر روح الامینی، خوش آمدی به تیم سبز !

برادر روح الامینی، خوش آمدی به تیم سبز !


. ادامه راه سبز«ارس»: اردوی تدارکاتی عاشقان و دلسوختگان و پدرسوختگان ولایت باری دیگر تلفات داد و عبدالحسین روح الامینی که احتمالاً تا پس فردا توسط بمب جاسازی شده در موتور گازی که دست امریکا از دسته اش معلوم بود به شهادت میرسد چهارمین قربانی کهریزک را معرفی کرد . نتایج زیر فوراً گرفته شد که در زیر فرو می‌شود :

  • مرتضوی آنروز مرخصی بود و چون اگر کسی مرخصی باشد وقتی برگردد دوباره باید آزمون استخدامی بدهد لذا دقیقاً همان یکروز هیچ چیزی به هیچ جای ایشان وارد نیست . یک هیئت پنج نفره تشکیل می‌شود و سه ماه بعد به نتیجه میرسد که مرتضوی آنروز مرخصی بوده و چیزی به جائیش وارد نشده . عموماً اینها سر همه چیز فکر میکنند دارند برای 1+5 هیئت تشکیل می‌دهند ملت که عین سولانا اسکل نیست .
  • فردا گزارش شفاف مجلس قرائت می‌شود و لاریجانی به کروبی هشدار باش می‌دهد که شب زود بخوابد . یکماه بعد همین لاریجانی خواستار آویزان کردن مرتضوی از تیر می‌شود دو ماه بعد خشتک احمدی نژاد را در مجلس پرچم میکند . لاریجانی استعداد رئیس جمهور شدن دارد باید یک کمی بیشتر از این زورها (اگر نشد زرها) بزند .
  • صدیقی امام جمهور ناز تهران که الهی جیگرش را خودم یکجا بروم جمعه در حالیکه لپ تاپ را هدفمند می‌کند از عربستان برای صدور پاسپورت شینگن الجزایر تشکر می‌کند و کلا‌‍‍ً هر چیزی را که دولت در طول هفته گفته خطبه می‌کند یکبار دیگر می‌گوید. در پایان ملت صلوات میرستند و چند مشت محکم به هوا میزنند و فارس فوراً نتیجه میگیرد که ادعای سردار روح الامینی دروغ است .
  • سردار قاسمی در اجتماع خودجوش دانشجویانی که اگر نمی‌آمدند اخراج میشدند با همان بامزگی که او را از سنده خوشمزه تر میکند می‌گوید پدرسگ هیچی ندار میبرم همونجا میدم يك جايت را پاره بکنن همچی بزنم تخم مرغ دزدی بچگی هاتم تعریف کنی حالا میگی ما توی کهریزک شکنجه کردیم ؟ سه تا پیت که فرو کردم بهت می‌فهمی گ... اضافه خوردن چقدر درد داره . (پنج نفر می‌خندند) ايناهاش:


اين احتمالا داداش دوقولوي ممدجواد انگليسي (اخوي چهارم سه داداشان) بوده ولي تو بيمارستان عوض بدل شده!

  • هیئت اکتشافات دانشجویان فوق مسلمان با تائید خبر شکنجه ها کشف میکند که کهریزک بیست سال پیش بدستور مستقیم خاتمی برای فرو کردن چیزهای ناجور به جاهای ناجور جوانان بی گناه ساخته شده میگی نه همانجا چندتا بطری کانادا پیدا شده درحالیکه الآن ده سال است فقط فانتا داریم کانادا هیچ جا پیدا نمیشود . این هیئت با محکوم کردن منافقین و صدام فوراً خواستار محاکمه و دستگیری حسن خمینی میشود .
  • بنا به اعلام پزشکی قانونی رامین آقازاده سه ساعت قبل از مرگ کشته شده که این عجیب است . گلوله کالیبر بیست و شش موجود در گردن ندا آقا سلطان دقیقاً از همان اسلحه ای شلیک شده که رامین پیش از مرگ با لوله اش کتک خورده و چون ما اصلاً در جهان گلوله کالیبر بیست و شش نداریم لذا خانواده رامین با امضاء قرارداد عضویت در بسیج میتوانند جنازه فرزند خود را دو ساعت از پشت شیشه تماشا کنند و شش ماه بعد در منبع آب پونک تحویل بگیرند .
  • رادان اعلام کرد در حوادث کهریزک جمعاً چند نفر اینجوری کشته شدند : یکنفر از پل افتاد پائین یکی از همان پل رفت بالا یکی کلاً رفت زیر پل دو نفر با هم تصادف کردند گلگیر یکی خم شد بردند بیمه دعوا شد زدند هم را کشتند یکی مست کرده بود وسط میدان فردوسی شیرجه زد توی حوض آب نبود خفه شد آخری فک و فامیل یک گردن کلفتی بود دیگه راه نداره خورد به تیر که به دخانیات اخطار شده تیرها را جمع بکند بهمن بدهد که کسی را نکشد .
  • خواهران خوش گوشت بسیج با تجمع مقابل دوربین و پرتاب کفش و چکمه (چکمه برای پرتاب تبرج حساب نمی‌شود) و اجرای پرده دوم نمایش پدرخوانده اثر لوئی پاستور خواستار استرداد سفیر مستعفی و قاتل از نروژ شدند . روی پلاکارد آنها نوشته شده بود :

! vi kam hier vaz ritirniun kharej bikaz anderestand biutifol neda

عليرضا رضايي (با اندكي تغيير)

1 نظرات:

Anonymous گفت...

دمت گرم خیلی باحال بود. زبان طنز خیلی وقتها حقایق را ملموستر نشون میده!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator