۱۳۸۸/۱۱/۰۵

هادي غفاري: اينكه در ايران اغتشاشگر وجود دارد، بنده منكر اين معنا هستم

حجت الاسلام هادي غفاري در جمع خبرنگاران:
اينكه در ايران اغتشاشگر وجود دارد، بنده منكر اين معنا هستم




.
ادامه راه سبز«ارس»: هادی غفاری نماینده دور اول مجلس امروز در حاشیه كنگره حزب مردم سالاری در پاسخ به خبرنگارایرنا كه از وی پرسید كه چرا سران فتنه صف خود را ازبیگانگان جدا نمی‌كند،گفت: فتنه كجاست خانم، فتنه چیست خانم؟ اگر بگویید سران فتنه من دیگر صحبت نمی‌كنم ما فتنه‌گر نیستیم.


به گزارش ايلنا، حجت الاسلام هادی غفاری در حاشیه كنگره حزب مردم سالاری در جمع خبرنگاران با تاكید بر اینكه مبنای ما این نیست كه كشور را به آشوب بكشیم اظهارداشت: حیات و بقای اصلاح‌طلبان به این است كه ضدآشوب هستند ما كشور خود را دوست داریم و اتهام بیگانه و عجنبی به هر كس بچسبد حداقل به هادی غفاری نمی‌چسبد.

وی ادامه داد: صد بار گفتم كه رابطه من با بیگانه مثل آب وآتش است اینكه من را به بیگانه بچسبانند سودی برای آنها نخواهد داشت.

غفاری با بیان اینكه معتقدم بسیاری از كارها از سوی افراطی‌ها انجام می‌شود كه می‌خواهند اصلاح‌طلبان را بدنام كنند، افزود: هیچ اصلاح‌طلبی معتقد به انقلاب كرن نیست چراكه اصلاح‌طلبی غیر انقلاب كردن است. آن كس كه آتش زده و به اموال آسیب می‌رساند به دنبال انقلاب كردن است و ما نمی‌خواهیم انقلاب كنیم چرا كه انقلاب كرده‌ایم.

وی تصریح كرد: در كشورما اصلاح‌طلب واقعی نه اهل آتش شدن است و نه اهل درگیری است ما در روز 25 خرداد بیش از 2.5 میلیون حرف هم نزدیم وشخص بنده ازمیدان امام حسین تا میدان آزادی كه بیش از 10 كیلومتر است به همراه همسرم پیاده رفتیم و یك كلمه هم حرف نزدیم چرا كه نظام، جامعه وسیستم حكومتی خودرا قبول داریم البته به آزادی‌های مدنی، سیاسی و اخلاقی نیز معتقدیم.

نماینده دور اول مجلس ادامه داد: متاسفانه همین لفظ ازادی را بكار می‌بریم برخی ما را به آزادی‌های كه به فساد اخلاقی منجر می‌شود متهم می‌كنند. به من آخوند این لكه نمی‌چسبد كه از آزدی فساد دفاع كند. بنده از آزادی مطبوعات، ‌آزادی بیان، وآزادی پس از بیان دفاع می‌كنم.

خبرنگاری ایرنا از وی پرسید كه چرا سران فتنه صف خود را ازبیگانگان جدا نمی‌كند. فتنه كجاست خانم، فتنه چیست خانم؟ اگر بگویید سران فتنه من دیگر صحبت نمی‌كنم ما فتنه‌گر نیستیم.

غفاری ادامه داد: من در این انقلاب جان كندم و زن وبچه ام را قربانی داده‌ام . به من فتنه‌گر نمی‌چسبد این شوت كردن توپ به زمین دیگران است و من این توپ را محكم‌تر به زمین آنها شوت خواهم كرد.

غفاری در خصوص وضعیت مناظره اخیر نیز اظهار داشت: من این مناظره‌ها را نمی‌بینیم مناظره‌ این نیست كه دو نفر نشسته و در كنار آن سیبل اصلاحات را گذاشته و مسابقه مشت زنی به اصلاحات برگزار ‌كنند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator