۱۳۸۸/۱۱/۰۷

دلجویی سید محمد خاتمی از خانواده محمد نوری زاد

دلجویی سید محمد خاتمی از خانواده محمد نوری زاد

. ادامه راه سبز - ارس: سید محمد خاتمی ،رییس جمهوری پیشین ، شب گذشته به دیدار خانواده محمد نوری زاد رفت. در این دیدار وی با خانواده ی این نویسنده دربند اظهار همدردی کرد و ساعاتی را با حضور در منزل ایشان، به گفت و گو با همسر و فرزندان این روزنامه نگار در بند پرداخت.

به گزارش کلمه ، پیش از این نیز مهدی کروبی، کاندیدای معترض انتخابات به دیدار خانواده محمد نوری زاد رفته بود.

محمد نوری زاد، نویسنده و فیلمساز ایرانی روز یکشنبه، ۲۹ آذر به اتهام توهین به “مسئولین و تبلیغ علیه نظام جمهوری اسلامی” بازداشت شده است .

محمد نوری زاد یک روز پیش از بازداشت در وبلاگ خود نوشت که کسی از پلیس امنیت با او تماس گرفته و او را فراخوانده است، اما وقتی آقای نوری زاد از او دلیل این احضار را می پرسد، پاسخ می شنود: “به جرم توهین به رئیس قوه قضائیه”.

آقای نوری زاد در پی اظهارات صادق لاریجانی، رئیس قوه قضائیه که به مخالفان دولت هشدار داد که دستگاه قضایی به اندازه کافی از آنها پرونده دارد، نوشته ای در وبلاگ خود با عنوان “سقوط قاضی القضات شهر” در انتقاد از گفته های آقای لاریجانی منتشر کرده بود.

محمد نوری زاد که سالها قبل از نویسندگان روزنامه کیهان بود و موضعی نزدیک به اصولگرایان داشت، در روزهای پس از انتخابات ریاست جمهوری ایران به نقد اصولگرایان پرداخت.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator