۱۳۸۸/۱۱/۰۷

مسعود باستانی روزنامه نگار، به زندان رجايي شهر منتقل شد

مسعود باستانی روزنامه نگار، به زندان رجايي شهر منتقل شد

. ادامه راه سبز(ارس): بگزارش سایت کلمه، مسعود باستانی، روزنامه نگاری که از حدود هفت ماه پیش در زندان است، به زندان رجایی شهر منتقل شده است.

مهسا امرآبادی، همسر مسعود باستانی که خود نیز مدتی در زندان بود، می گوید همسرش صبح روز سه شنبه از انتقال خود به زندان رجایی شهر کرج خبر داده است. غیر از مسعود باستانی چند روزنامه نگار دیگر نیز به زندان رجایی شهر منتقل شده اند یا در روزهای آینده منتقل خواهند شد.

خانم امرآبادی گفت: "روحیه مسعود بسیار بد بود و خیلی ضعیف صحبت می کرد. مسعود یک روزنامه نگار است. ما دلیل واقعی انتقال او را به زندان رجایی شهر، که زندانی بسیار بد با شرایط بسیار نامناسب است، نمی دانیم. در این زندان زندانیانی با جرایمی از قبیل قتل و دزدی و جرایمی از این دست نگه داری می شود و طبق اصل تفکیک زندان ها، جای مسعود در رجایی شهر نیست. من بسیار نگران وضعیت او هستم و از مسئولین خواهش می کنم او را به همان اوین برگردانند."

خانم امرآبادی همچنین گفت: "به مسعود حکمی را نشان داده اند که در آن دستور آقای صلواتی برای انتقال او به رجایی شهر بود و دلیل آن برگزاری کلاس های روزنامه نگاری برای زندانیان بند ۳۵۰ اوین عنوان شده بود. در حالی که مسعود به هیچ عنوان آموزش روزنامه نگاری نداده است و این موضوع به شدت تکذیب می شود."

مسعود باستانی روزنامه نگار، در تاریخ ۱۴ تیر ماه بازداشت شد و دادگاه بدوی او را به ۶ سال حبس تعزیری محکوم کرده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator