۱۳۸۸/۱۰/۱۰

در خبرها آمده: اعدام قریب الوقوع چند اغتشاشگر ظهر عاشورا

اعدام قریب الوقوع چند اغتشاشگر ظهر عاشورا!

. ادامه راه سبز«ارس»: در خبرهاي ديروز سايت تابناك آمده بود كه حكومت استبداد ميخواهد بار ديگر بمانند سال 60 و 67 و به منظور ايجاد رعب وحشت دست به اعدامهاي فله اي و به عنانوين واهي بزند.

یک مقام آگاه با اعلام این خبر به خبرنگار جهان گفت: با توجه به شواهد و اسناد گوناگون چند نفر از بازداشت شدگان حوادث ظهر عاشورا به اتهام محاربه با اسلام و انقلاب به مجازات اعدام محکوم خواهند شد!:

4 نظرات:

Anonymous گفت...

خيلي باحاله

طرف هم حاله اش خاموش شده ديگه و هم ازش داره خون ميچكه

يا حسين مظلوم گفت...

اژه ای از اعدام 3 نفر از دستگیرشدگان عاشورا خبر داد

روزنامه اعتماد در شماره امروز خود گزارش کرده که در جلسه غیرعلنی مجلس با دادستان کل کشور، محسنی اژه‌ای از اعدام قریب‌الوقوع «حداقل سه تن» از دستگیرشدگان روز عاشورا سخن گفته است.

به گزارش روزنامه اعتماد، دادستان کل کشور گفته است که دستگاه قضایی مصمم است حداقل سه تن از بازداشت‌شدگان روز عاشورا را که «محارب» شناخته شده‌اند محاکمه و حکم اعدام آنها را به اجرا درآورد.
=====
جالبه كه ميگه محارب شناخته شده اند و بعدش ميخوان محاكمه هم بكنند!. تف به اين عدالتان

احتمالا قرار بوده در همون روز عاشورا اينها شهبد شوند ولي بدليل اينكه خودروي نيروي انتظامي كم آورده بودند حالا تصميم گرفته اند اينطوري به شهادت برسانند

شيعه سبز علوي گفت...

ديگر ملتي كه خون داد از آن به بعد برايش تفاوتي نميكند چگونه شهيد شود، با خودروي نيروي انتظامي يا با گوله يا با ساچمه يا زير شكنجه يا ترور يااعدام يا... ديگر مهم برايش اين است كه تا گرفتن حق قانوني خود لحظه اي آرام نگيرد.

ياد و راه تمامي شهداي سبز ايران زمين پر رهرو باد

Anonymous گفت...

شما خیلی پفیوزید. ما در ایران داریم خون می دیم شما اون طرف دنیا نشستید می گید لنگش کن. ریدم به هیکلتون . همتون حرومزاده اید. اگه راست می گید بیاین تهران کنار ما مبارزه کنید.

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator