۱۳۸۸/۱۰/۳۰

حمله به تبلیغات بی عفت! یك روزنامه!

حمله به تبلیغات بی عفت! یك روزنامه!

. ادامه راه سبز «ارس»: تنها چند روز بعد از آنكه هفته نامه پرتو سخن لوگوی روزنامه تهران امروز را لوگویی مشكوك خواند كه در واقع نشان دهنده زنی در حال رقص است ، گروهی ناشناس به بنرهای تبلیغاتی این روزنامه در تهران حمله كرد.


به گزارش «فردا» فرد یا افرادی افراطی به بنرهای تبلیغی روزنامه تهران امروز حمله كرده و ضمن پاره كردن آنها جملات نامربوطی بر بقایای این بنرها نوشتند.

============
پيوندهاي مرتبط با اين مطلب:
» لوگوي روزنامه، زن رقاصه از آب در آمد!

4 نظرات:

Anonymous گفت...

خدا شفاشون بدهد! همين.

Anonymous گفت...

جناب آقای سردار نیروی افتضاحی این نابود کردن اموال خصوصی نیست!!!
البته روانی های تحت تعلیم استاد تمساح که فرا قانونی هستند.

شهيد زنده گفت...

یک شخص غیر مسئول اما خیلی مصون! تصورات و [...] خود را در یک نشریه فوق مصون! منتشر می کند! نتیجه آن می شود که یک گروه آدم به صورت کاملاً خودجوش! و اصلاً و ابداً و محالاً سازماندهی نشده در یک شب طی یک اقدام هماهنگ در دو سوی بزرگراه آیت الله مدرس تمام بیلبوردهای تبلیغاتی روزنامه «تهران امروز» را پاره می کنند و با اسپری قرمز روی بقایای آن شعار می نویسند! پیدا کنید هیئت نظارت بر مطبوعات را در ارسال حتی یک «کلمه» تذکرکتبی به آن نشریه محترم و فوق مصون! پاسخ دهی خسارت چند میلیونی شرکت پیمانکار تبلیغات را چه کسی از نظر شرعی و قانونی بر عهده می گیرد؟ آیا شرعاً و قانوناً مسئولیت این اقدام ناجوانمردانه در ایراد خسارت به شرکت پیمانکار تبلیغات محیطی بزرگراه مدرس بر عهده آن نویسنده خیلی مصون! و نشریه فوق مصون! نیست؟ آیا این شرکت حق ندارد از آنان شکایت کند؟ آیا این افراد که ادعای تدین و تشیع آنها گوش عالمیان را کر کرده متوجه اعمال خود در ایراد خسارت مادی به دیگری هستند؟ آیا اگر مسئله ای هم بود راه بهتری برای تذکر و ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر در این ام القرای اسلام پیدا نمی شد؟ این دوستان که رقبای سیاسی خود را به عدم تمکین به قانون و هرج و مرج و آشوب طلبی متهم می کنند می توانند توجیهی برای این اقدام غیر شرعی خودشان در ایراد خسارت مادی به شرکت پیمانکار تبلیغات دست و پا کنند؟ آیا این اقدام مصداق بارز حق الناس نیست؟

طراح سبز گفت...

لوگوي پرتو سخن ، پلي بوي از آب در آمد:

1- پر را طوري رسم نموده اند كه نشان از دراز كشيدن دو نفر بر روي هم است
2- دو نقطه بالايي پ را با ظرافت بيشتري نسبت اصل پر و بسان آن رسم نموده اند كه به دليل ظراقت نشان از مادينگي است و خوده ر با ضمختي بيشتر القاي نرينگي ميكند
3- نقطه سوم پ بمانند بالشتكي است كه بر گودي كمر دو نقطه ديگر پ قرار گرفته تا انجام عمل را براي خط نرينه و مادينه آسان تر نمايد.
4- كلمه واو در تو آنچنان بزرگنمايي شده تا بيننده بجاي خواندن تو آنرا توو (به معناي دخول) انگارد

لذا از رامين جان درخواست ميشود ار اين تذكرات كيلويي مطبوعاتي يكي هم به اين پرتوو جان عنايت فرمايد! تا جوانان ما بيش از اين آلوده به گناه نگردند.

و در آخر دعا ميكنم كه خداوند يك پولي به من دهد و يك عقلي هم به شما

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator