۱۳۸۸/۱۰/۳۰

لوگوي روزنامه، زن رقاصه از آب در آمد!

لوگوي روزنامه، زن رقاصه از آب در آمد!

. نشریه پرتو سخن وابسته به موسسه مصباح يزدي و شاگردانش در شماره جدید خود روزنامه تهران امروز را متهم به رقص لوگو كرد!
لوگوی پرتو سخن

این نشریه در مطلبی با عنوان « روزنامه تهران امروز هر روز می رقصد » نوشته است :

حروف كلمه امروز در لوگوی روزنامه «تهران امروز» همراه با تغییرات معنادار به‌گونه‌ای روی هم سوار شده‌اند كه شكل زنی را در حال رقص به خود گرفته است.


لوگوی تهران امروز

از جمله تغییرات ایجادشده می‌شود به موارد زیر اشاره كرد:

1- انتهای حروف «ر» در این كلمه به‌گونه‌ای تغییر كرده است كه شكل پای زن در حال رقص به خود گرفته است.

2- انتهای حرف «و» و «ز» هم دستكاری شده تا بیش‌تر شكل دست به خود بگیرد.

3- نزدیك‌شدن نقطه حرف «ز» به خود حرف هم شكل سر را تداعی می‌كند در حالی كه به‌صورت طبیعی جای نقطه آن‌جا نیست و موارد دیگر كه انتشار آن صحیح نیست.

این نشریه در پایان از مدیران ارشاد خواسته است با تذكر به روزنامه تهران امروز مدیران این روزنامه را به تغییر لوگو ملزم كنند .

حال این پرسش مطرح است كه يك تفكر تا چه ميزان ميتواند منحرف باشد كه از لوگوی روزنامه تهران امروز این برداشت را بكند كه زنی در حال رقص است و یك نفر چقدر باید افكار منحرف بیكار داشته باشد و بنشیند به این لوگو فكر كند و فكرش به هیچ چیز ديگري قد ندهد جز زن رقاص؟! اي خاك برسر كسي كه تو را اينگونه شستشوي مغزي داده است كه تمام نگاهت حول شكم به پايين بچرخد!. اما تويي كه اينقدر خوش فكري!، لطفا نگاهي هم به لوگوي خودتان بينداز شايد چيزي دندانگير و باب طبع تلالو گردد و حمامي واجب!. ولي قبل از حمام پيشنهاد ميردد اين نگاه عرفاني را نيز براي لوگوي روزنامه اعتماد هم بكار بندي و با رمزگشايي الف و عين اول و الف دال آخر و با توجه به فرمايشات رهبر در مورد سال الگوي مصرف، از مصرف بي رويه آب جلوگيري كرده و به يكباره يك تير و دونشان بزنيد!:

11 نظرات:

يسربي گفت...

اي گل بگيرند آن مدرسه حقاني را كه چنين دسته گلهايي به جامعه تحويل ميدهد!

الله اكبر گفت...

آيا از شاگردان حضرت مصباح بيش از اين ميتوان توقع داشت؟!!!

علي و خانواده گفت...

از شما ديگر توقع نداشتيم

لطفا عكس اين لوگوها را برداريد چون از اينجا خانواده استفاده ميكند!

پريسا. ب گفت...

من خانه دار هستم و همراه همسرم گاهي قبل و گاهي بعد نماز صبح اول يك سري به وبلاگ شما ميزنيم(چون در ساعات ديگر هر دو كامپيوتر تحت اشغال فرزندانمان است) و پس از مرور چند سايت به سراغ صبحانه ميرويم. الان با خواندن اين مطلب چنان افكارم به هم ريخته نه تنها حوصله خواندن ديگر سايتها را ندارم بلكه نميدانم به حال اين دانش آموختگان مصباحيه بايد خنديد و يا گريست!. طوري شده كه اصلا حال و حوصله رفتن و صبحانه آماده كردن را ندارم. اگر بچه ها بيدار نميشدند همين الان از ته دل فرياد ميزدم و از خداوند براي اين منحرفين دين طلب رستگاري مي نمودم.

خدايا آخر اين چه ظلميست در حق اين فرقه كه بايد اينگونه مغرهايشان محصور بماند و قدرت تفكري سالم را نداشته باشند؟!. خداوندا خودت نجاتشان بده كه جامعه اي با اصلاح اينان اصلاح خواهد شد و ذوباره سايه رافت و مهرباني و برادري صلح گستره سبز خود را بر اين سرزمين پهن خواهد نمود.

امين

Anonymous گفت...

لابد يكي از مواردي هم كه صلاح نداسته بگه اينه كه باستن مبارك خانم رقاصه به حالت قضاي حاجت بر روي كلمه تهران قرار گرفته كه همين امر باعث شده تهرانيها سر به هوا شوند و فتنه بپا كنند!

اگه این شبیه زن رقاص هستش لوگو خودشون دو نفر هستند كه دارن درازكش تانگو میرقصن! و دوتا از نقطه هاي پ را هم حذف كردند تا نقطه سوم مثل بالشتي باشد بر گرده كمر فرد زيرين و یك سری موارد دیگر كه انتشار آن صحیح نیست!.

Anonymous گفت...

اينها همانهايي هستند كه در اثر فشارهاي روحي وارده! ، در آينده ميشوند مثال لباس شخصي قمه بدست آدمكش. آخر و عاقبت اينها بهتر از اين نميشود

محیط بان گفت...

مانطور که گفته شد این ذهن بیمار فقط می تواند تربیت شده ی مدرسه ی حقانی باشد . نمی دانم آیا متوجه شده اید که حیز ترین و ناپاک ترین چشمها رکیک ترین لطیفه ها
و خلاق ترین ذهن ها در اروتیک متعلق به همین تیپ آدمهاست که البته دلیل منطقی خودش را هم دارد و می توان محدودیت وارده در عنفوان جوانی در محیط بسته و متحجر حوزه را یکی از دلایل آن برشمرد

یه مجرد دم بخت بد بخت گفت...

سوراخ حرف واو در پرتو خیلی معنا دار شده ودر ضمن از مصادیق منکرات به شمار می رود
و دو حرف "پر" با آن سه نقطه که در یک نقطه به شکل سر درآمده حالت زن خوش اندامی را نشان می دهد که در حالت رکوع به سر می برد و "تو" هم ( حالا هر کی ... !!! )
از پشت حسابی از خجالتش
در آمده ای .
نه بابا بدک نیست اینجا بیشتر از آویزون و حشری دات کام و بکن توش حال می ده ...

ميثم گفت...

از قديم بزرگانمان مثل خوبي عنوان ميكرد كه:

از كوزه همان برون ريزد كه در اوست.

خداوند رهبران اين فرقه ذاله شهوت پرست را شفا عاجل و به راه راست هدايت فرمايد.

Anonymous گفت...

آقای مصباح اگه یه کم دقت کنن میبینن دشمن به بیت ایشون هم نفوذ کرده
اگه لوگوی پرتو رو 90 درجه بچرخونیم اون وقن (حرف و)تبدیل به سر خانومی میشه که دستاشو باز کرده و رقص کنان میخواد مصباحو بغل کنه
تفسیر مابقیشم با خودشون
مثلا اینکه اون چیه تو دست خانومس(نفطه های ت)
یا اون 3نقطه که به یه نقطه تبدیل شده(حرف پ) اون پایین چیه یا کیه؟ و داره چیکار میکنه؟و...

طراح سبز گفت...

لوگوي پرتو سخن ، پلي بوي از آب در آمد:

1- پر را طوري رسم نموده اند كه نشان از دراز كشيدن دو نفر بر روي هم است
2- دو نقطه بالايي پ را با ظرافت بيشتري نسبت اصل پر و بسان آن رسم نموده اند كه به دليل ظراقت نشان از مادينگي است و خوده ر با ضمختي بيشتر القاي نرينگي ميكند
3- نقطه سوم پ بمانند بالشتكي است كه بر گودي كمر دو نقطه ديگر پ قرار گرفته تا انجام عمل را براي خط نرينه و مادينه آسان تر نمايد.
4- كلمه واو در تو آنچنان بزرگنمايي شده تا بيننده بجاي خواندن تو آنرا توو (به معناي دخول) انگارد

لذا از رامين جان درخواست ميشود ار اين تذكرات كيلويي مطبوعاتي يكي هم به اين پرتوو جان عنايت فرمايد! تا جوانان ما بيش از اين آلوده به گناه نگردند.

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator