۱۳۸۸/۱۱/۰۲

برنامه اقناعی سیما پاتوق افراطیون شد

برنامه اقناعی سیما پاتوق افراطیون شد

. ادامه راه سبز«ارس»: به رغم استقبال گسترده افکار عمومی و جناح های مختلف جامعه از رویکرد جدید صداوسیما در میزگردهای سیاسی، شب گذشته با محافظه کاری و انفعال صداوسیما, تنها برنامه اقناعی این سازمان که توانسته بود بینندگان زیادی جذب کند، به جولانگاه افراطگرایی تبدیل شد و فردی که به اعتراف خود در جامعه افراطی تلقی می شود، برنامه مذکور را در چنبره خود گرفت.

به گزارش آینده، در حالی که این برنامه قبلا هم یک با تنها با حضور یک نفره حجت الاسلام ابوترابی برگزار شده بود و شب گذشته نیز پس از انصراف ولایتی محسن رضایی حاضر به حضور انفرادی یا با فردی در سطح خود بود، به بهانه ایجاد چندصدایی با وی موافقت نشد و به جای وی که چهره اصولگرای میانه رو به شمار می رود، عنصری سیاسی از منتهی الیه افراطیون مقابل بروجردی آورده شد تا معنای چندصدایی از نگاه مدیران سیما برای مردم روشن شود.

بنا بر این گزارش، این نماینده تندرو که اخیرا پروژه استعفای جنجالی اش با ناکامی مواجه شد، از فرصت برای زنده کردن دیدگاه خود استفاده کرد و با سخنان تحریک آمیزی علیه معترضان، خواستار یکسره کردن تکلیف شد.

وی البته به زاویه میان رویه همفکران خود با رهبر انقلاب اعتراف کرد و با اشاره به صبر و تحمل رهبر انقلاب گفت: کار این مدت دست مقام معظم رهبری بود، و الا اگر کار دست ما بود تکلیف فتنه گران را تا الان روشن کرده بودیم!

حسینیان در گاف دیگری رای دهندگان به موسوی را ۱۱ میلیون خواند که با تذکر مجری مواجه شد، اما بعد همه این افراد را خطاکار (مخطئ) دانست و در حمله به سران معترضین کشته شدن ۱۰ تن از بهترین جوانان بسیجی را که ختم هم برای آنها گرفته نشده، از جمله ظلمهای آنان دانست و البته همچون گذشته نامی از هیچ کدام از این بسیجیان مورد نظرش نبرد.

نکته بارز در این برنامه، ضعف، انفعال، محافظه کاری، سکوت و خودباختگی بروجردی مقابل این چهره بود که همانند …. به تایید همراه با حاشیه زدن بر سخنان حسینیان می پرداخت و به نظر می رسید از مناظره با وی هراس دارد.

این در حالی بود که حسینیان ضمن حمله شدید و مستقیم به رییس مجلس، شماری از نمایندگان و کمیته ویژه، اقدام اعضای کمیته مجلس در دفاع حداقلی پس از ۶ ماه از حقوق برخی قربانیان مظلوم انتخابات که تحت ضرب و جرح در کهریزک به قتل رسیده اند را در شرایط “جنگ!” زیر سوال برد و بروجردی که خود از عناصر ارشد این کمیته بود، حتی عرضه دفاع از همکاران خود را هم نداشت و با انفعال مدعی شد که بخش اعظم گزارش کمیته مربوط به کسانی است که انتخابات را زیر سوال برده اند!

به نظر می رسد این اقدام بخشی از دستاوردهای صداوسیما در هفته های اخیر را بر باد داده و مشاهده مستقیم دیدگاه ها و سخنان یکی از چهره های تندرو می تواند نقش تحریک کننده برای معترضان آرام شده ایفا کند.

=============
پيوندهاي مرتبط با اسن مطلب
» به هوش باشید: برنامه “رو به فردا” و تغییرات احتمالی “رو به دیروز”!

1 نظرات:

Anonymous گفت...

محسن رضايي معتدل نيست
جلب مخفي مي زنه

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator