۱۳۸۸/۰۷/۲۱

حمله شدید نیروهای بسیج به تجمع مسالمت‌آمیز در دانشگاه آزاد تهران مرکز

حمله شدید نیروهای بسیج به تجمع مسالمت‌آمیز در دانشگاه آزاد تهران مرکز

ادامه راه سبز«ارس»: نیروهای بسیج با پرتاب گاز اشک‌آور به صحن دانشکده‌ی فنی دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز، به مقابله با تجمع مسالمت‌آمیز بیش از دوهزار نفر از دانشجویان این دانشگاه پرداختند.

به گزارش بامدادخبر، درحالی که از ظهر امروز بیش از دوهزار نفر از دانشجویان واحد تهران مرکز دانشگاه آزاد، همچون هفته‌های گذشته، در اعتراض به دولت کودتا و نیز برخوردهای صورت گرفته‌ی اخیر با فعالان دانشجویی این دانشگاه و سایر دانشگاه‌های کشور، دست به تجمع اعتراضی زده‌اند، حدود صدنفر از نیروهای مجهز بسیجی که از صبح امروز به وسیله دو دستگاه اتوبوس به این دانشگاه آورده شده بودند، با پرتاب گاز اشک‌آور و حمله به دانشجویان، این تجمع مسالمت‌آمیز را به درگیری کشاندند.

بنا بر همین گزارش، هم‌اکنون یکی از دانشجویان، توسط نیروهای بسیجی دستگیر و در دفتر نهاد نمایندگی رهبری در این دانشگاه، زندانی شده است. دانشجویان همچنان در صحن دانشگاه و طبقات آن حضور دارند شعارهایی چون "مرگ بر دیکتاتور"، "دولت کودتا، استعفا استعفا"، "یاحسین میرحسین"، "نصر من الله و فتح قریب" و... فضای دانشگاه را پر کرده است.

اخباری تکمیلی به زودی ارسال خواهد شد.

4 نظرات:

مهسا پور غلامی گفت...

چرا چرند میگی من اونجا بودم 50 نفر هم نبودیم سعی کن به جای اینکه بزرگ جلوه بدی دانشجو ها رو بکشونی اونجاما تنهاییم

دانشجوی سبز گفت...

خانم مهسا (اگر حقیقی باشد:
اولا که من خودم دانشجو مرکز هستم و آنجا هم بودم و بیشتر از این حرفها بودیم. این کلک ها دیگه قدیمی شده.

حالا اگر میخواهی حقیق را ببینی میتوانی به چند پست بالا تر در اینجا یک نگاهی بیندازی تا هم عکسها و هم فیلم این تجمع را ببینی آنوقت معلوم میشه آنجا بودی یا نه!

فکر کنم اگر زودتر پستهای بعدی را میدیدی یه جور دیگه مینوشتی و اینطوری ضایع میشدی! مثلا مینوشتی به کوری چشم تون تا ما بسیجی ها هستیم نمیگذاریم آب خوش از گلوی شما دانشجوها و ملت پایین بره!

مثل همیشه عجولید!

یا علی گفت...

کامنت نویس حرفه ای عزیز با نام مستعار پور غلامی :)

شنیده بودیم بسیج کامنت نویس استخدام کرده برای اینترنت و وبلاگهای مخالف ولی فکر نمیکردم یه مشت خنگ استخدام کرده باشه یا لااقل بهتون یکی دو ماه آموزش میداد که اینقدر آبروریزی تو کامنتهاتون نکنید

انشالله شما مزدوران(حقوق بگیران اجیر شده) هم بزودی آگاهی پیدا میکنید و خود را از دست آدمکشان رهایی خواهید داد. سبز باشید و سرفراز

Anonymous گفت...

دانشگاه قطره اي ازموج سبزايران است.
آن نويسنده اجيرشده بسيجي که نوشته تعداد دانشجويان زيادنبوده روزقدس راهم نديد،حرکت ميليوني مردم تهران راهم نديد...
من هم يک ايراني سبزام اگرچه دانشجونيستم اماسبزهستم واروزي سربلندي وپيروزي روزافزون براي جريان سبزاميددارم.
درودبرمردم سبزوغيورايراني ودرودبرجوانان سبزايران که آينده ازآن آنان خواهدبود.همه ماروزي مي ميريم وتاريخ شهادت مي دهدبرمظلوميت شهيدان سبز.تاريخ گواه همه چيزاست.
براي همه شماعزيزيان سبزم ارزوي سلامتي وبهروزي دارم.

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator