۱۳۸۸/۰۷/۲۲

دخـتـر كـلـهـر ، پـكـّرم كـرده ! + ویدئو مصاحبه ها

دخـتـر كـلـهـر ، پـكـّرم كـرده !


در راستاي اينكه دختر الكسي كلهر كه منكرات تابحال شصت دفعه بخاطر بد حجابي باباش تذكر جدي داده است در رفته آلمان تقاضاي پناهندگي داده و در پهناي اينكه قرار است 20:30 همين امشب اعلام كند كه دختر اين الكسي كلهر كه در رفته با آن الكسي كلهر كه بعد از پيروزي جنبش سبز در ميرود خيلي فرق دارد و مداركش هم در وزارت خارجه موجود است لذا خبرنگار 20:30 با دختر الكسي كلهر مصاحبه اي ترتيب داد كه چون شما محمودويزيون را تحريم كرده ايد و اين چيزها را تماشا نميكنيد شرح آن در زير مي آيد . لطفاً توجه كنيد كه اين مصاحبه مثل هميشه در منزل كسي كه جنبش سبز برايش حرف درآورده ضبط شده و دختر الكسي كلهر درحاليكه يك قاب عكس كه خيلي شبيه به خودش است ولي خودش است بالاي سرش ديده ميشود در كنار مادرش كه او هم يك قاب عكس امام توي دستش است برگزار شده است :

خبرنگار 20:30 : لطفاً بفرمائيد خبر دروغ فرار شما به آلمان چطوري منتشر شد ؟
دختر الكسي كلهر : بنده دو هفته پيش يكروز پايم شكسته بود و چون از مامانم خجالت ميكشيدم فرد مهرباني منرا سه ماه به خانه اش برد و بجاي اينكه تلفن بزند خبر بدهد از من بخوبي نگهداري كرد چون من خجالت ميكشيدم به مامانم بگويم كه پايم شكسته و كلاً رودربايستي داريم و از آقاي مهدي كروبي شكايت دارم كه آبروي منرا همه جا برد .

خبرنگار 20:30 : بفرمائيد مصاحبه شما ديشب چطوري از آلمان در صداي امريكا پخش شد ؟
دختر الكسي كلهر : ببينيد زمانيكه پاي من شكسته بود و ما رودربايستي داشتيم فرد مهرباني از من نگهداري ميكرد و اين شد كه ما رفتيم كرج و مامان من نگران شد كه متاسفانه بدليل سوء استفاده رسانه هاي خارجي من فكر كردم بجاي كرج رفته ام آلمان و چون پايم شكسته بود و نميتوانستم راه بروم اين بود كه سينه خيز ميرفتم و از آقاي مهدي كروبي شكايت دارم چون آبروي من و كشور را برد .

خبرنگار 20:30 : ارتباط حنا مخملباف با مصاحبه منتشر شده چي بود ؟
دختر الكسي كلهر : اصلاً پاي منرا ايشان شكست و منرا از مامانم خجالت داد فرد مهرباني سه ماه از من نگهداري كرد درحاليكه ضربه به سر من خورده بود و فكر ميكردم كه آلمان هستم و با همان ضربه اي كه به سرم خورد پايم شكست و طبق تحقيقاتي كه ثبت احوال انجام داده ما سه تا نرگس كلهر داريم : يكي منم يكي يك كودك سه ماهه كه الآن الجزاير است يكي ديگر هم باز منم و از آقاي مهدي كروبي شكايت دارم كه حنا مخملباف پاي منرا شكست .

خبرنگار 20:30 : شما كرج كه رفته بوديد سوء استفاده رسانه هاي غربي تا كجا بود ؟
دختر الكسي كلهر : تا اينجا ! چون سرم ضربه خورده بود پايم شكسته بود و از مامانم خجالت ميكشيدم فرد مهرباني نگهداري كرد و پدرم آدم مهمي است جوري كه مموتي مستراح ميخواهد برود باباي من با همان گيسي كه دارد و منكرات تذكر ميدهد بايد متن نطقش را بنويسد به همين جهت بعضي سايتها كه ذكر نامشان معذور است سوء استفاده كردند و حنا مخملباف از صداي امريكا پخش شد و از سفارت آلمان تقاضا كردند من پناهنده بشوم لذا از آقاي مهدي كروبي شكايت دارم كه آبروي منرا در آلمان برد .

خبرنگار 20:30 : پيام شما به كسانيكه پايشان مي شكند و از مامانشان خجالت ميكشند چيست ؟
دختر الكسي كلهر : بنده البته كوچكتر از آنم كه بخواهم پيامي داشته باشم ولي همانطور كه شما اين عكس بالاي سر منرا كه خودم هستم و براي همين خيلي شبيه من است مي بينيد وقتي پاي من شكسته بود آقاي ضرغامي از اطلاعات آمدند با مامان من گفتگو كردند و بدون هيچ فشاري از هيچ جائي قرار شد من بجاي دختر خاله ام كه ميشود بچه ي زن همين الكسي كلهر كه عكسش بالاي سر من موجود است و از آقاي كروبي شكايت دارم كه آبروي منرا همه جا برد !

گفتگوی حنا مخملباف با نرگس کلهر دختر مهدی کلهر مشاور احمدی نژاد
مصاحبهٔ بی‌ بی‌ سی‌ با با نرگس کلهر
مهدی کلهر قبل از انتخابات: دوستان بهتر است در خانه بنشینند و به فرزندان خودشان مشاوره بدهند


علیرضا رضایی

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator