۱۳۸۸/۰۶/۳۰

جزئیات بیشتری از دیدار سیدحسن خمینی با خانواده زندانیان سیاسی

جزئیات بیشتری از دیدار سیدحسن خمینی با خانواده زندانیان سیاسی



ادامه راه سبز: شامگاه یک شنبه حجت الاسلام سيد حسن خميني نوه امام خمینی به همراه خانواده و تعدادي از اعضاي دفتر امام با حضور در منزل محسن ميردامادي دبيركل در بند حزب مشاركت ايران اسلامي، با خانواده میردامادی و ديگر زندانيان سياسي و اسرای جنبش سبز ديدار و گفتگو كرد.

در اين ديدار خانواده‌هاي ميردامادي، سيد مصطفي تاج زاده، بهزاد نبوي، تاجرنيا، فيض‌الله عرب سرخي و سيد شهاب الدين طباطبايي در ارتباط با وضعيت همسران خود توضيحاتي دادند و نگرانی خود از شرايط به وجود آمده و بويژه بلاتكليفي آنها و عدم پاسخگويي مراجع قضائي عليرغم ادعای قوه قضائیه درباره التزام به قانون را اعلام کردند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا،آن ها همچنین در حضور نوه آیت الله خمینی از روند جديد دستگيري‌ها كه نسل جوان اصلاح طلبان از جمله فرزند محسن ميردامادي،مهدی شیرزاد فرزند احمد شیرزاد،حسین نعیمی پور فرزند محمد نعیمی پور و ديگر فرزندان اصلاح طلبان را نشانه رفته ابراز نگراني شديد كردند.

در اين ملاقات حجت الاسلام حسن خمینی و ديگر اعضاي بيت امام ضمن دلجويي از خانواده‌هاي زندانيان سياسي براي رفع مشكلات در اسرع وقت ابراز اميدواري كردند.

پارلمان نیوز نیز در گزارشی از دیدار حجت الاسلام حسن خمینی با خانواده برخی از اصصلاح طلبان دربند خبر داد که جز فخرالسادات محتشمی پور همسر سید مصطفی تاجزاده، همسران سایر بازداشت شدگان با همسرانشان طی این سه ماه حداقل یك بار ملاقات داشته‌اند.

فخر السادات محتشمی پور در پاسخ به این سئوال كه علت عدم امكان ملاقات با همسرش را چه می‌داند گفت«پاسخ را ممانعت كنندگان از این حق شرعی انسانی و قانونی باید بدهند و من همچنان به عنوان یار در گهواره امام خود را ملزم به پیروی از فرمایشات آن بزرگوار خصوصا این فرموده ایشان می‌دانم كه "نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد".»

بنابر این گزارش روز گذشته تعدادی از چهره های سیاسی و فعالان جامعه مدنی با حضور در جمع خانواده زندانیان سیاسی عید فطر را حضورا به ایشان تبریك گفته همبستگی خود را با آنان اعلام كردند.

خانواده های زندانیان سیاسی نیز با حضور در منزل مهدی كروبی و دفتر سیدمحمد خاتمی عید را به آنان تبریك گفتند و از توجه و پیگیری‌های آنان نسبت به وضعیت زندانیان سیاسی تشكر كردند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator