۱۳۸۸/۰۸/۲۶

قائم‌مقام وزارت اطلاعات: در سیزده آبان حدود ۵ هزار نفر شرکت کردند

قائم‌مقام وزارت اطلاعات: در سیزده آبان حدود ۵ هزار نفر شرکت کردند!


ادامه راه سبز«ارس»، قائم‌ مقام وزارت اطلاعات: ما متر کردیم و در ۱۳ آبان متوجه شدیم معترضین فقط ۵ هزار نفر سلطنت طلب بوده اند!

علوی: مهمترین مساله‌ای که می‌تواند ما را تثبیت کند و برای همیشه جنگ نرم را خنثی کند تلاش در جهت تحقق عدالت است و ما باید تلاش کنیم در این راستا گام برداریم و از هیچ مساله‌ای ولو کوچک چشم برنداریم.

به گزارش ایلنا، علوی در نشست شورای اداری استان تهران با بیان اینکه در همه دنیا هیچ حکومتی بدون عدل شایسته تقدیس و تکریم نیست و سربازی برای حکومت عادل موجب افتخار است، اظهار داشت: یکی از مهمترین موضوعاتی که امروز دنیا در خصوص جمهوری اسلامی مورد توجه قرار داده است و الان به صراحت آن را بیان می‌کند تبدیل شدن آن به قدرت منطقه‌ای است و جمهوری اسلامی در آستانه رسیدن به این هدف بزرگ قرار دارد.

وی افزود: این هدف حتی تا حدی جلو رفته و ایران توانسته از آستانه آن هم عبور کند و قدرت منطقه‌ای ایران چیزی است که برای دشمنان ایران غیرقابل قبول است و آنها با همه توانایی خود خواسته‌اند تا مانع آن شوند.

قائم‌مقام وزارت اطلاعات تصریح کرد: قدرت منطقه‌ای شدن ایران یعنی اینکه ما بتوانیم نه فقط سیاست‌های خودمان را به پیش ببریم بلکه مناسبات منطقه‌ای را ابداع کنیم و مسیر و جهت‌گیری سیاسی را در سطح منطقه تعیین كرده و نقشی تعیین‌کننده و قاطع در معادلات و امنیت جهان ایفا کنیم.

علوی با اشاره به موضوع هسته‌ای اظهار داشت: این موضوع فقط موضوع تکنولوژی و سلاح هسته‌ای نیست زیرا کشورهایی در منطقه هستند که سلاح دارند اما قدرت منطقه‌ای نیستند و آنچه امروز مورد مناقشه ما و غرب در پرونده هسته‌ای است تبدیل شدن به قدرت منطقه‌ای است و جمهوری اسلامی با پیگیری مساله هسته‌ای در جهت تثبیت قدرت منطقه‌ای خود گام برمی‌دارد.

وی ادامه داد: برخی دوستان فکر می‌کنند شاید نیازی به این همه هزینه نیست و این مبارزه با غرب برای تحقق گام در جهت قدرت منطقه‌ای شدن است.

قائم مقام وزارت اطلاعات همچنین اظهار داشت: امروز مساله فلسطین فقط مساله فلسطین و یک آرمان نیست بلکه امروز اگر کسانی سعی می‌کنند مساله فلسطین را با تحلیل‌های ضعیف تبدیل به یک موضوع صرفا داخلی کنند اشتباه می‌کنند.

وی تصریح کرد: امروز همه معتقدند اگر تمام طرح‌های فلسطین به بن‌بست خورده به خاطر تاثیرگذاری جمهوری اسلامی است و عدم تحقق خواست‌ها و مطالبات به حق مردم فلسطین است.

علوی همچنین حضور جمهوری اسلامی در عراق گام دیگری در جهت قدرت منطقه‌ای دانست و اظهار داشت: در افغانستان نیز بیگانگان می‌دانند که حضورشان فایده‌ای ندارد.

وی ادامه داد: اگر رئیس‌جمهور در یک منطقه برای تشکیل اجلاس سران سه جانبه با حضور افغانستان و پاکستان و از سوی دیگر برای اتحاد با ترکیه و سوریه و عراق حرکت می‌کند برای تثبیت قدرت منطقه جمهوری اسلامی است.

قائم‌مقام وزارت اطلاعات تصریح کرد: این بالندگی جمهوری اسلامی است که به روش‌های متنوع و متعددی با مخالفت مواجه می‌شودولی خوبی راه خود را ادامه می‌دهد و به نقاط برگشت‌ناپذیری رسیده است که همه می‌گویند این روند اگر اینگونه ادامه یابد قدرت یافتن جمهوری اسلامی اجتناب‌ناپذیر است.

وی با بیان اینکه این بالندگی یک مقدمه اجتناب‌ناپذیر دارد، اظهار داشت: این مقدمه اقتدار داخلی است که اگر کشوری آن را نداشته باشد نمی‌تواند مسیر خود را ادامه دهد و دشمنان همه راه‌ها را رفتند تا در بیرون مرزها راه را ببندند و پس از آن فکر کردند با اغتشاش در داخل می‌توانند جلوی آن را بگیرند اما نتوانستند.

علوی با بیان اینکه امروز دشمن صحبت از قدرت نرم می‌کند، خاطرنشان کرد: میلیبند وزیر خارجه انگلیس در سخنان خود قدرت نرم را تشریح می‌کند و می‌گوید هدف ما پیشبرد این قدرت است که مهم‌ترین ابزار دست آنان برای شکستن قدرت ما هم همین است.

وی با اشاره به اینکه تکه تکه کردن جامعه شاه‌بیت قدرت نرم است، تصریح کرد: اقتدار از انسجام و وحدت شکل می‌گیرد و اگر کسی توانست جامعه را از طریق دگراندیشی‌هایی که مطرح می‌شود تکه‌تکه کند راه را باز کرده است و این کار از طریق تاثیرگذاری بر افکار و ارائه الگوهای گوناگون فکری و در راستای اهداف خارجی می‌توان انجام داد.

قائم‌مقام وزارت اطلاعات ادامه داد: اگر به گذشته و ادبیات آن برگردیم بعضی‌ها از دگراندیشی دینی سخن می‌گفتند که در واقع از دو خط یکی در خارج از کشور و دیگری عوامل داخلی آنان به هم می‌رسند که هدفشان شکست اقتدار داخلی است.

قائم‌مقام وزارت اطلاعات گفت: از سال‌ها پیش برنامه‌ریزی کرده‌اند و به اشکال مختلف سعی کرده‌اند جامعه را قطعه‌قطعه کنند و کمتر توانستند به متن جامعه وارد شوند زیرا جامعه ما یک جامعه سامان‌یافته متدین است و آنان به یک نقطه عطفی نیاز داشتند تا با یک دروغ این جامعه را حرکت دهند.

وی با اشاره به برخی مسائل قبل از انتخابات اظهار داشت: سفیر انگلیس سال گذشته در نشستی تاکید کرده بود انتخابات منشا تحولات ویژه‌ای است و تمام کشورهای اروپایی که با آنان مرتبط بودیم هم برای این امر شمارش معکوس گذاشته بودند که در یکی از جلسات خودم با آنان که دعوایمان شد می‌گفتند این انتخابات، انتخابات ویژه‌ای است لذا از چند ماه قبل نهضت آزادی بحث ابطال و تجمع میلیونی را مطرح کرد که همه این دو خطوط موازی در جریان انتخابات به هم رسیده‌اند.

علوی با بیان اینکه آن دروغ بزرگ جماعتی را به میدان کشید، اظهار داشت: با روشنگری که با محوریت رهبری انجام شد و با تلاش برادران شما در دستگاه‌های امنیتی و انتظامی جلوی این حرکت گرفته شد و نتیجه آن شد که در روز قدس که از طریق مترسنج و فیلمبرداری آمار گرفتیم حداکثر ۴۰ هزار نفر در خیابان حضور یافتند که ۸۰ درصد آنان کسانی بودند که از اول با انقلاب مشکل داشتند و در روز ۱۳ آبان هم که همه تلاش خود را کردند که زورآزمایی کنند حدود ۴~۵ هزار نفر شرکت کردند که نتوانستند کاری کنند زیرا وقتی حقیقت برای مردم روشن شود آن را می‌بینند.

اینجا یک سوال برای ارس پیش آمده: چگونه با مترسنج و فیلمبرداری ایشان توانسته اند نوع عقیده و مرام کسانی در راهپیمایی شرکت کردند را شناسایی کنند و بگویند ۸۰ درصد از آن ۴۰ هزار نفر هم کسانی بودند که از اول انقلاب مشکل داشتند!

وی افزود: امروز کارشان این شده است که روی دیوار شعار بنویسند و ما بررسی کرده‌ایم که افرادی که این کار را می‌کنند مربوط به سلطنت‌طلبان و منافقین هستند و مثلا اگر یک تیم ۵ نفره را می‌گیریم سه نفر آنها مربوط به سلطنت‌طلبان و مجموعه تندرو هستند و در واقع اینها مربوط به دشمن‌های سنتی جمهوری اسلامی و دوستان قدیمی آمریکا هستند. (عجب!)

علوی با بیان اینکه آنان تلاش خود را ادامه خواهند داد، تصریح کرد: اولین گام در این راستا روشنگری هرچه بیشتر و توضیح حقیقت برای افرادی است که در ابهام هستند تا از ادامه دشمنی‌ها کاسته شود و گام‌های دیگر ادامه تلاش در جهت رسیدن به قدرت منطقه‌ای و تلاش برای تصفیه ارگان‌های حاکمیت از افرادی است که همچنان دم از تفرقه و ابطال می‌زنند و کارگزار غرب هستند.

وی ادامه داد: تقویت اقتدار ملی نیازمند تقویت عملکرد ارگان‌های نظامی و امنیتی است و هرچه بتوانیم میان آنان انسجام و یکپارچگی ایجاد کنیم و به سمت دولت پاک که عناصری که فساد و بی‌عدالتی می‌کنند در آن جای نداشته باشند می‌توان این مسیر را به پیش رفت.

قائم‌مقام وزارت اطلاعات خاطر نشان كرد: مهمترین مساله‌ای که می‌تواند ما را تثبیت کند و برای همیشه جنگ نرم را خنثی کند تلاش در جهت تحقق عدالت است و ما باید تلاش کنیم در این راستا گام برداریم و از هیچ مساله‌ای ولو کوچک چشم برنداریم.

وی همچنین گفت: امروز یکی از وظایفی که به عهده این وزارتخانه گذاشته شده تحقق دولت پاک است و این امر در مقدمه نیاز به کمک مدیران و مسسوولان نظام و سازمان‌های مختلف دارد و دست نیاز را به سوی شما عزیزان دراز می‌کنیم تا آخرین حربه دشمن را برای شکستن اقتدار ایران از آنها بگیریم.

گفتنی است در این جلسه مراسم معارفه یوسفی مسوول جدید اطلاعات استان تهران و شکری مسوول سابق این اداره برگزار شد.

2 نظرات:

الله اکبر گفت...

آقا واقعا که اوج درماندگی سرکوبگران را میرساند که با مترسنج! به ایدئولوژی معترضین پی می برند!

با معیار جناب آقای علوی پس: ای یکی ۴ متر منافق بود و آ» دیگری ۲ متر و هشت سانت سلطنت طلب و ۳۰ میلی متر بقیه خوشی زده زیر دلشون!

ناشناس گفت...

الله اکبر جان قطعا اینها با همینطور استدلال کردنها است که به آمار ۵ هزار نفر هم رسیده اند!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator