۱۳۸۸/۰۸/۰۹

مرتضی الویری آزاد و هنگامه شهیدی به بهداری اوین منتقل شد

ادامه راه سبز(ارس): بنا به گزارشات رسیده مهندس مرتضی الویری نیز دقایقی پیش آزاد شد. این عضو کمیته ی پیگیری وضعیت زندانیان و آسیب دیدگان حوادث پس از انتخابات دقایقی پیش با قید وثیقه آزاد شد. اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

ضمنا وکیل مدافع عبدالله رمضان زاده در خصوص آخرین وضعیت موکل خود گفت:‌ کیفرخواست انفرادی عبدالله رمضان زاده صادر شده است، اما مشخص نیست که دادگاه رسیدگی به اتهامات وی چه زمانی برگزار می‌شود.

وی از احتمال برگزاری دادگاه رسیدگی به اتهامات سخنگوی دولت اصلاحات طی هفته ‌های آینده خبرداد.

شیری با اشاره به اینکه با تبدیل قرار بازداشت رمضان‌زاده به وثیقه موافقت نشده است،‌ اظهار داشت: با این تبدیل قرار موافقت نشده ولی رمضان زاده همچون سایر سران احزاب اصلاح طلب با خانواده خود دیدارهای هفتگی دارد که آخرین دیدار وی با خانواده خود پنجشنبه گذشته بود.

بر اساس اخبار رسیده از اوین، هنگامه شهیدی، روزنامه نگار و فعال حقوق بشر نیز در هفتمین روز از اعتصاب غذا و دارو به دلیل افت شدید فشار خون و ابتلا به بیماری آنفولانزا به بهداری اوین منتقل شد.

در پی اصرار هنگامه شهیدی به ادامه اعتصاب غذای خود، رضایی، مسئول بند نسوان زندان اوین، از شهیدی خواست تا اعتصاب غذای خود را رسما به زندان اعلام کند.

هنگامه شهیدی از روز سوم آبان اعتصاب غذا و دارو را آغاز کرده است. با توجه به اینکه شهیدی از بیماری قلبی و افت شدید فشار خون رنج می برد و روزی 28 عدد انواع قرص مصرف میکرده است، ادامه اعتصاب او خطرناک است.

به گفته خانواده شهیدی، این روزنامه نگار پس از انتقال به بیمارستان تحت سرم درمانی قرار گرفته است.

هنگامه شهیدی از روز نهم تیرماه در بازداشت کودتاگران به سر میبرد. او مشاور زنان ستاد انتخاباتی مهدی کروبی نیز بود.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator