۱۳۸۸/۰۸/۰۶

تقدیم به دانش‌اموزان سبز مدرسه راهنمایی در مشهد

تقدیم به دانش‌اموزان سبز مدرسه راهنمایی در مشهد
یک خبر ساده یا یک اتفاق تاریخی؟


دیروز خبری سبز در اینترنت پیچید!، مبنی بر اینکه"مدرسه راهنمایی امام رضا در مشهد وابسته به آستان قدس رضوی که زیر نظر مستقیم عباس واعظ طبسی نماینده رهبری اداره می‌شود، شاهد رویدادی بی‌نظیر بود. "به گزارش پژواک، به گفته یکی از معلمان راهنما ( مشاور) در این مدرسه، امروز این مدرسه ۶۳۰ نفری برای انتخاب شورای دانش آموزی حال و هوایی دیگر داشت که با یک نتیجه غیر قابل باور، اولیای مدرسه را غافل گیر کرد. در جریان این رای گیری دانش آموزان این مدرسه راهنمایی در میان بهت مربیان به جای اینکه به همشاگردیان خود رای دهند ؛۴۵۲ برگه از مجموع ۵۹۸ رای ماخوذه را به نام میرحسین موسوی پر کرده و تحویل دادند.".

ابتدا با خواندن این خبر خنده ای بر لب آدم می آید و می گوید این نوجوانان را ببین که چگونه خود را نخود آش کرده اند! اما، چه بزرگند آنها!

اما اگر کمی ژرف در این خبر بنگری،در می یابی که این اتفاقی ساده نیست بلکه گامی مهم است در راستای جنبش سبز،این خبر حاکی از آن است که جنبش ما چنان فراگیر و اثرگذار بوده که حتی بچه ی 14-15 ساله ای که ممکن است خیلی از مبانی ابتدایی سیاست را هم نداند ،چنین اقدام آگاهانه ای کرده است.

جنبش هایی نظیر جنبش ما،در جهان بسیار طول کشید تا توانستند در انواع طیف های مختلف جامعه رسوخ کننند،اما اکنون شاهد هستیم که چگونه بعد از گذشت 4ماه جنبش توانسته،یک چنین اثرگذاری پیدا کند.

این امر میسر نمی شد مگر با تلاش شبانه روزی تک تک سبزها. اما باید خاطر نشان کرد که این خبر همانگونه که برای ما شیرین است،برای کودتاچیان به سان زهر است، زیرا که از این پس علاوه بر دانشگاه و نهادهای دیگر باید مراقب دانش آموزان ما نیز باشد!

خوشا روزی که هر ایرانی یکی از اعضای راه سبز امید باشد.

1 نظرات:

Anonymous گفت...

bebinid k cheghadr bozorgand kasani k koochak shemorde mishavand, va ghabele tavajohe tarafdarane koodeta k jame'eye sabz pooshan dar hale gostarde shodan ast

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator