۱۳۸۸/۱۰/۲۲

ابهام در انجام ترور امروز توسط انجمن پادشاهی!

ابهام در انجام ترور امروز توسط انجمن پادشاهی!

. ادامه راه سبز«ارس»: در حالی که برخی رسانه ها از به عهده گرفتن ترور امروز صبح دکتر علی محمدی از سوی انجمن پادشاهی ایران(منتسب به فرود فولادوند و عامل انفجار شیراز) خبر می‌دهند، در سایتهای این انجمن چنین اطلاعیه‌ای مشاهده نشد.

به گزارش آینده، اطلاعیه منسوب به این گروه ابتدا در سایت جرس، وابسته به مهاجرانی و دوستانش – که اخیرا توسط وزارت اطلاعات از عوامل جنگ نرم شناخته شد- منعکس شد و سپس خبرگزاری فارس و دیگر رسانه ها، آن را به این شرح منتشر کردند:

“بامداد امروز طی یک عملیات هماهنگ و برق آسا توسط فرزندان دلاور ایران ، مسعود محمدی ، از مزدوران رژیم اسلامی و استاد دانشگاه تهران در رشته انرژی هسته ای ، با ماده منفجره و کنترل از راه دور ترور شد. این مزدور از عناصر اصلی توسعه برنامه اتمی رژیم اسلامی در سالهای اخیر بود که در سرکوب مردم در حوادث اخیر بعنوان لباس شخصی نیز نقش موثر و فعال داشت.”

در عین حال سایتهای با آدرس tondar.net و tondar.org چنین اطلاعیه ای دیده نمی شود. جالب آن که یکی از این دو سایت فیلتر هم نیست!

اما بعدا یک سایت اپوزیسیون مدعی اطلاعیه دیگری از سوی “انجمن پادشاهی ایران” شد که به عهده گرفتن مسئولیت ترور این استاد دانشگاه را رد کرده و آن را “شبیه سازی” و “توطئه جدید علیه تندر و انجمن پادشاهی ایران” دانست!

ویکی پدیا هم درباره سایتهای این گروه می نویسد:

وبگاه های مدعی نمایندگی انجمن

دو وبگاه مدعی نمایندگی انجمن پادشاهی ایران هستند. هر دو این وبگاه ها تایید کرده اند که اعضای دستگیر شده به این انجمن وابسته هستند و نیز پذیرش انفجارهای شیراز و آرامگاه روح الله خمینی از سوی انجمن پادشاهی ایران در آنها آمده است. پذیرش مسئولیت در این وبگاه ها در خبرگزاری ها بازتاب داشته است.

وبگاه تندر متعلق به جمشید شارمهد، در این وبگاه همچنین یک حساب پی پل و یک آدرس پستی در آمریکا جهت واریز کمک مالی اعلام گردیده است. [۱۱] و نیز وبگاه تکاوران تندر که در این وبگاه ادعا شده است که گردانندگان وبگاه تندر به وزارت اطلاعات وابسته هستند. در این وبگاه بخش های آموزش مبارزه پارتیزانی، آموزش ساخت بمب های دست ساز، آموزش ساخت سموم کشنده شیمیایی و توکسین های بیولوژیک و راکت های دست ساز کوتاه برد وجود دارد.[۱۲]

تکذیب تمامی وبگاه ها توسط سخنگوی انجمن

رزیتا منطقی در مصاحبه‌اش با رادیو آمریکا هر دو وبگاه‌های نام برده را جعلی دانست.

نوروز: یک استاد دانشگاه تهران ترور شد

مسعود علیمحمدی، استاد فیزیک دانشگاه تهران صبح امروز در یک حادثه تروریستی در مقابل منزل خود در خیابان شریعتی تهران کشته شد.
این استاد دانشگاه تهران سوار بر خودروی خود در حال خروج از پاركینگ منزلش واقع در محله پل رومی بر اثر انفجار یك دستگاه موتورسیكلت كشته شد.

به گفته سرپرست دادسرای امور جنایی تهران ادامه داد بررسی‌‌ها نشان می‌دهد این بمب که بر روی یک موتوی سیکلت نصب بوده از فاصله بسیار نزدیك با این استاد دانشگاه و بوسیله كنترل از راه دور منفجر شده است.

این حادثه تروریستی صبح امروز در ساعت 8 و 5 دقیقه رخ داد و 2 مصدوم دیگر هم داشت كه جراحت آنها سطحی بود و با حضور دو آمبولانس در محل حادثه تحت مداوا قرار گرفتند.

به گفته دادستان تهران دستور انتقال پیکر این شهید به پزشكي قانوني صادر شده و تحقيقات به منظور دستگيري عامل اين انفجار و علت و انگيزه آن در دادسراي جنايي آغاز شده است. علت اصلی انفجار و انگیزه این حادثه مشخص نیست؛ برخی منابع اینترنتی از پذیرش مسئولیت این ترور از سوی انجمن پادشاهی ایران خبر دادند اما دقایقی بعد انتساب این ترور به انجمن پادشاهی تکذیب شد.

خبرگزاری های حامی کودتا از صبح امروز و بعد از انتشار خبر ترور این استاد دانشگاه تلاش کردند تا آن را یک اقدام تروریستی علیه دولت معرفی کنند، اما سایت جرس با انتشار تصویری اعلام کرد که نام دکتر مسعود علیمحمدی در میان اسامی استادانی است که در زمان انتخابات طی بیانیه ای حمایت خود را از مهندس موسوی اعلام کرده بودند.

از سوی دیگر آینده نیز گزارش داده که "نوع خبررسانی واحد مركزی خبر، شبكه العالم و شبكه پرس تی وی و رسانه های حامی دولت به نحوی بود كه این اقدام را یك ترور سیاسی علیه استادان حامی دولت جلوه دهند و یك سایت دیگر آن را شهادت دانشمند هسته‌ای خواند. با این حال با بررسی لیست استادان حامی موسوی در انتخابات مشخص شد که وی از امضاکنندگان بیانیه حمایت از موسوی بوده است."

پس ازشهادت سیدعلی حبیبی، خواهرزاده مهندس موسوی در عاشورای خونین تهران که مسئولان آن را یک اقدام از پیش هماهنگ شده و ترور سیاسی اعلام کردند، این دومین حادثه تروریستی محسوب میشود.

دکتر علیمحمدی، از اولین نسل فارغ التحصیلان دکترای فیزیك كشور بوده و دوره دكتری فیزیك داخل كشور به همت او و تعدادی دیگر از اساتید در اواخر دهه 60 راه‌اندازی شد.

علی‌محمدی در مقطع كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكترای فیزیك دانشگاه تهران و تربیت معلم تدریس می‌كرد.

وی از برگزیدگان جشنواره بین‌المللی خوارزمی در سال 86 و حایز رتبه دوم پژوهش‌های بنیادی بود.

به گزارش آینده، در صفحه شخصی وی در سایت دانشكده فیزیك دانشگاه تهران لیستی از مقالات و پایان‌نامه‌هایی كه وی راهنمایی و مشاوره آن‌ها را برعهده داشته، موجود است.

وی در مقطع كارشناسی و كارشناسی ارشد به تدریس فیزیك كوانتومی و ذرات بنیادی اشتغال داشت.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator