۱۳۸۸/۱۰/۲۶

فرزند عضو خبرگان رهبری، معضلی به نام احمدی نژاد

فرزند عضو خبرگان رهبری، معضلی به نام احمدی نژاد:
همه نارضایتی ها ناشی از ساختار شخصیتی اوست

. ادامه راه سبز«ارس»: احمد نجمی نویسنده وبسایت "منبر نت" در تازه ترین مطلب خود با عنوان " معضلی به نام احمدی نژاد" به انتقاد ازرفتار و عملکرد احمدی نژاد پرداخت و در بخشی از این مطلب اذعان کرد که آشنایان و اقوام او به خاطر عملکرد و حرفهای احمدی نژاد حامی جریان سبز شده اند و در همین مسیر حرکت می کنند.

به گزارش جرس، نجمی فرزند یکی از اعضای مجلس خبرگان رهبری با اشاره به برنامه "روبه فردا" و مناظره های صورت گرفته می نویسد: عصبانیت بسیاری از فعالان سیاسی اصلاح‌طلب ( و مخالفان اصولگرای احمدی‌نژاد) از نوع صحبت‌ها و تحرکات عجیب و غریب احمدی‌نژاد در چهره چند مهمان کاملا قابل تشخیص بود و همه این ایرادات هم ناشی از ساختار شخصیتی احمدی‌نژاد، .یک‌د ندگی، عدم توجه به جوانب مختلف سیاسی و اجتماعی هنگام موضعگیری، عزل و نصب‌های عجیب و غریب و ادعاهای ثابت نشده در ارائه آمارهای اقتصادی و سیاسی است.

وی در ادامه مطلب خود احمدی نژاد را دروغگو خواند و نوشت: تا قبل از انتخابات فقط احمدی‌نژاد دروغگو بود، اما پس از آن این دروغگوئی به نام کل نظام تمام شد و هزینه‌های واقعا جبران ناپذیری که نظام باید پرداخت می کرد.

وی در ادامه می نویسد: اصلی‌ترین دلایل مهمانان اصلاح‌طلب برنامه «رو‌به فردا» چند ایراد اساسی و اشتباهات احمدی‌نژاد بود.دلایلی که باعث شد نظام جمهوری اسلامی ایران بیش از هفت ماه با آن درگیر باشد.

نویسنده در ادامه به از دست رفتن جایگاه رهبر جمهوری اسلامی در میان مردم اذعان می کند و می نویسد: طیف وسیعی از مردم عادی و هزاران نفر از آنهائی که تا همین چند ماه پیش حامی نظام بودند و هم‌اینک کمترین حرمتی برای رهبری قائل نیستند دو چیز است:عصبانیت از احمدی‌نژاد و قرارگرفتن در گرداب تبلیغات دشمن. تعداد زیادی از دوستان و اقوام را می‌شناسم که بخاطر عصبانیت از کارها و حرف‌های احمدی‌نژاد حامی موسوی و جریان سبز شده‌اند و حالا در مسیر همین جریان حرکت می‌کنند.بسیاری از این افراد در دوره قبل به احمدی‌نژاد رای داده بودند و تا همین چند ماه پیش واقعا حامی رهبری و نظام بودند…اما حالا؟

حالا بخش مصیبت ‌بار قضیه این است که بزرگان نظام به این نتیجه برسند که یکی از راه های اصلی حل معضل سیاسی و امنیتی کشور سکوت احمدی‌نژاد است و به او توصیه و حتی بالاتر از توصیه یعنی دستور بدهند که چند ماهی درباره مسائل سیاسی کشور صحبت نکن! جای شرمندگی دارد که برای حل مشکل امنیتی کشور به رئیس شورای عالی امنیت ملی دستور اکید داده شود که خواهشا…..!

بهترین راه ‌حل کم کردن مشکلات فعلی خصوصا نزدیک کردن بسیاری از ناراضیان که تا همین چند ماه‌پیش حامی نظام و رهبری بوده‌اند اعتراف و تشریح یک واقعیت است:احمدی‌نژاد علیرغم همه شعارهایش مساوی با نظام و اصولگرائی نیست و نباید همه کارهایش را به نام نظام و اصولگرائی نوشت.

همه اینها را که کنار هم می گذارم با خودم می‌گویم خدا چه صبر وتحملی به رهبر کشورمان – که جانم فدای او باد – داده است.رهبری باید از فردی که تابلوی اصولگرائی دارد تمام قد دفاع کند و پشت سر او اشتباهاتش را جبران کند و خود را همیشه سپر دفاع از نظام و انقلاب قرار دهد!

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator