۱۳۸۸/۱۰/۱۶

مصباح یزدی معترضان را “مفسد فی الارض” خواند

مصباح یزدی معترضان را “مفسد فی الارض” خواند




.
ادامه راه سبز«ارس»: آیت الله مصباح یزدی در سخنرانی تازه اش در جمع فرماندهان سپاه، اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری را "افساد فی الارض" توصیف کرد. در حالی که طبق قانون مجازات ایران، جزای کسی که "مفسد فی الارض" شناخته شود اعدام است سخنان تازه مصباح یزدی و تأثیر وی بر دولت و سپاه پاسداران ایران، اهمیت ویژه ای می یابد.


به گزارش وبسایت های خبری، وی دیروز در دیدار جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران در قم، حوادث پس از انتخابات را "فتنه" خواند و گفت: "فتنه‌ ها و حوادثی که در ماه‌ های اخیر در کشور اتفاق افتاد در طول تاریخ بی ‌سابقه نیست و آخرین آنها هم نخواهد بود، البته نوع شعارها، حرکات و پوشش ‌ها تفاوت می‌کند که همه آنها تحت عنوان یک فساد یا افساد فی‌الارض مشترک هستند".

مصباح یزدی غرب و آمریکا و یهودیان را عوامل حوادث اخیر معرفی و تاکید کرد: "گروهی که در مغرب زمین رسماً حاکمند یا پشت پرده در حکومت ‌ها نقش آفرینی می ‌کنند، یهودی‌ها هستند و این گروه، فتنه ‌انگیزترین افراد در عالم بشریت اند که تا اسلام را از بین نبرند، دست از سر مسلمان‌ها بر نخواهند داشت".

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی، یهودیان را دشمنان واقعی اسلام و فاسدترین طائفه تاریخ توصیف کرد و افزود: قرآن، هزار و چهارصد سال پیش به این نکته اذعان کرده و جنایات آنها در طول تاریخ، بیان این حقیقت است، اما با این حال این مسئله برای یک عده فریب ‌خورده در داخل کشور قابل قبول نیست".

مصباح یزدی یهود را فاسدترین طائفه خواند و با اشاره به اینکه "در هیچ قوم، کشور و منطقه ‌ای چنین طایفه ‌ای وجود ندارد" تأکید کرد: "یهودیان گروهی از مسیحی‌ ها را با خود همدست کرده و مسیحی یهودی درست کرده‌اند و سیاست آمریکا را قبضه نمود‌‌ه‌اند".

عضو مجلس خبرگان دولت های خارجی و معترضان داخلی را مبتلا به "حسادت" خواند و حسد را بارزترین عوامل ایجاد فساد از سوی بشر دانست.

مصباح یزدی، معترضان را "فریب خورده" توصیف کرد و گفت: "این عده می‌گویند به جای "مرگ بر آمریکا" با آنان منافعمان را تقسیم کرده و نفت را بفروشیم و مراکز فساد را مانند قبل از انقلاب داشته باشیم در حالی که افکار این عده ناشی از ضعف در ایمان است و اینها به خاطر دنیا از دین و استقلال خود می‌‌گذرند و با رفت و آمد به کشورهای خارجی آنچنان دلباخته می‌ گردند که حاضرند به خاطر لذت ‌های حرام از حکومت اسلامی چشم بپوشند".
وی با بیان اینکه "این فتنه ‌هایی که رخ می ‌دهد اولی و آخری آنها نیست" گفت: "این فتنه‌ها بوده و اگر دشمنان دری را بسته ببینند از در دیگر خواهند آمد و اگر بخواهیم بدانیم در مقابل این افراد فریب‌خورده چه تدبیری باید بیاندیشیم باید بصیرت را افزایش دهیم و فکر و هدف دشمنان را بشناسیم".

دیدار فرماندهان سپاه کشور با مصباح یزدی، "مفسد فی الارض" خواندن جنبش سبز و تئوریزه کردن اعدام معترضان توسط وی و سناریوی توطئه یهودیان از تازه ترین اقدامات حکومت ایران برای سرکوب منتقدان پس از انتخابات ریاست جمهوری ارزیابی می شود.

4 نظرات:

Anonymous گفت...

جوان كرد
با سلام به رهبر جنبش سبز
ما كردها در جريان سبز زياد فعاليت انجام نداديم به دلايل زير
1 . رهبر جنبش بايد به اقليتها توجه نمايد
2 . حكومت فدرالي ميخواهيم
3 . حكومت سكولار ميخواهيم
4. ازادي مذهب ميخواهيم
5. ما دموكراسي ميخواهيم
و ... .
اگر رئيس جنبش به ما كردها اين وعده ها را بدهد ما نيز پيش مرگان او خواهيم شد
ما كردها سابقه 30 ساله مبارزه سياسي و مبارزه ي نزامي با اين حكومت داريم
و رئيس جنبش نياز به يك همكاري با كردها دارد تا همكاري متقابل باشد و كمك نظامي كند
زنده باد ايران
زنده باد كردستان و ساير اقليتها
درخواست يك جوان كرد

Anonymous گفت...

دوست جوان "ايراني" من

بياد داشته باش جنبش سبز يك جنبش مدني و با مبارزه مسلحانه بيگانه است!، و تنها سلاحي كه اين ملت در راه هدفش در دست خواهد گرفت همان دو انگشت وي شده V است كه تا كنون بخوبي قدرتش را به رخ كودتاچيان تا به دندان مسلح و شمشيرهاي اخته شده شان كشيده است.

ايمان گفت...

جوان كرد عزيز

رهبران جنبش خود فدايي ملت هستند و نياز به فدايي ندارند!، اگر نيازي باشد حتي كودتاچيان هم خوب ميدانند كه 60 ميليون ايراني همگي فدايي خواند بود.

ملت سبز به همراه رهبرانشان در كنار هم همگي فدايي وطن هستند

Anonymous گفت...

در بازي امروز ايران و سنگاپور از دقيقه 30 بازي به بعد به علت شعار تماشاگران و تشويق مير حسين موسوي صدا قطع شد!!!!!!!!!!!
همه يه صدا ميگفتن "يا حسين مير حسين"

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator