۱۳۸۸/۱۱/۰۲

علیرضا بهشتی در زندان دچار حمله قلبی شد

علیرضا بهشتی در زندان دچار حمله قلبی شد

. ادامه راه سبز«ارس»: سید علیرضا حسینی بهشتی مشاور ارشد میرحسین موسوی در زندان اوین دچار حمله قلبی شد. فرزند شهید بهشتی که در بیست و سومین روز بازداشت در زندان اوین به سر می برد صبح روز چهارشنبه سي ام ديماه دچار عارضه قلبی شد. دکتر بهشتی در هفته اخیر مبتلا به سرما خوردگی شدید در زندان شده بود با چنین وضعیت جسمانی مسوولان فرزند شهید بهشتی را در حالی که پیژامه زندان و دمپایی پلاستیکی برپا داشت و محاسن اش بلند و آشفته بود ، به شعبه امنیت دادگاه انقلاب برده و دقایقی طولانی در انتظاربازپرسی به سر برد. دکتر بهشتی در تماس تلفنی با خانواده خود که پس از یک هفته بیخبری صورت می گرفت، اعلام کرده که حال جسمی او اصلا مساعد نبوده به همین دلیل شرایط برقراری تماس با خانواده خود را نداشته است.

به گزارش کلمه فرزند شهید بهشتی که در بیست و سومین روز بازداشت به سر می برد در اوین دچار حمله قلبی شد.د کتر بهشتی در هفته اخیر مبتلا به سرما خوردگی شدید در زندان شده بود با چنین وضعیت جسمانی مسوولان، فرزند شهید بهشتی را در حالی که پیژامه زندان و دمپایی پلاستیکی برپا داشت و محاسن اش بلند و آشفته بود ، به شعبه امنیت دادگاه انقلاب برده و دقایقی طولانی در انتظاربازپرسی به سر برد.

دکترعلیرضا بهشتی (فرزند شهید آیت الله بهشتی از بنیانگزاران جمهوری اسلامی)، سه هفته پیش در دانشگاه تربیت مدرس بازداشت شد و در تمام این مدت، از همه حقوق قانونی خود محروم بود و حتی موفق به ملاقات با وکیل و خانواده اش نشد.

مشاور ارشد میر حسین موسوی در تماسی که با خانواده خود داشته از رفع حمله قلبی و بهبودی نسبی خود خبر داده است.مسوولان زندان گویا هنگام رخ داد این مشکل قلبی دکتر بهشتی را به بهداری اوین منتقل کرده اند.

نوروز هم گزارش داده است:دکتر علیرضا بهشتی در تماس با خانواده خود اعلام کرد که هفته گذشته در زندان دچار حمله قلبی شده است و با وجود وضعیت نامناسب جسمی، وی همچنان در سلول انفرادی نگهداری می شود.

دکتر بهشتی در تماس تلفنی با خانواده خود که پس از یک هفته بیخبری صورت می گرفت، اعلام کرده که حال جسمی او اصلا مساعد نبوده به همین دلیل شرایط برقراری تماس با خانواده خود را نداشته است.

با اینحال بنا به گفته خانواده وی، فرزند شهید بهشتی از روحیه خوبی برخوردار بوده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator