۱۳۸۸/۱۱/۰۳

حمله طلاب افراطی به عروس امام خمینی

حمله طلاب افراطی به عروس امام خمینی


. ادامه راه سبز«ارس» به نقل از "نداي سبز آزادي": پیر جماران پر بیراه نگفته بود که احمد عزیز "در پیش گروه‌هایی و اشخاصی گناهی نابخشودنی دارم و احتمال قوی می‌دهم که پس از من برای انتقام‌جویی از من به بعضی از نزدیکان و دوستانم تهمت‌ها که من آن را ناروا می‌دانم بزنند و به آتشی که باید من را بسوزاند آنان را بسوزانند و احیاناً به صورت دفاع از من انتقام مرا از آنان بگیرند."

هنوز اندکی بیشتر از بیست سالی نمی‌گذرد که امام امت، انقلاب را در اختیار فرزندان خود قرار داد تا شاهد این نباشد که چگونه پس از او میراث معنوی‌اش در پای مجادلات سیاسی، مورد معامله کسانی قرار می‌گیرد که براساس پیش‌بینی که کرده بود انتقام از نزدیک‌ترین یاران و وفادارانش گرفته شود.

لازم نیست از گروه‌های چپ اسلامی، نخست وزیر محبوب، فرزند فاضل و باتقوای امام و یا کسانی چون مهدی کروبی و عبداله نوری شاهد مثال بیاوریم. آتش انتقام از امام، در خانواده او و گریبان نزدیک‌ترین افراد به او را فرا گرفته است. امروز اما آتش این انتقام کور دامن عروس محبوب امام و همسر سید احمد خمینی، فرزند مرحومش را گرفته است. او که چند سالی است در حوزه علمیه حضرت خدیجه تدریس عرفان امام می‌کند، در پاسخ به درخواست گروهی از طلاب که از او در مورد حمله اراذل و اوباش به حسینیه جماران توضیحی بی‌طرفانه خواسته بودند به بیان آنچه در شب عاشورا بر بیت امام رفت پرداخت و در حین توضیحات مورد ضرب و شتم شدید عده‌ای از افراطیون این حوزه قرار گرفت. گفتنی است این ضرب و شتم توسط گروهی دیگر از طلاب با عقاید افراطی و البته با حمایت نماینده حوزه علمیه قم همراه با توهین و عمامه به زمین زدن صورت گرفته و به عروس امام گفته شده که "این حوزه جای شما نیست".

فاطمه طباطبایی پس از این اتفاق این حوزه که واقع در محله سیدخندان تهران است نرفته است.

به بهانه این اتفاق بد نیست نگاهی به سناریوچینی حامیان کودتا برای انتقام‌گیری از بیت امام داشته باشیم:

پرده اول: عکس آتش گرفته امام و اولین فرصت انتقام

تلویزیون ملی برای اولین بار در تاریخ انقلاب، به آتش کشیده شدن عکس امام را بارها و بارها به تصویر می‌کشد تا مدعی شود سبزها و طرفداران میرحسین موسوی، نخست وزیر محبوب امام، در ادامه اعتراض‌های غیرمسالمت آمیز خیابانی، این بار به سراغ امام امت رفتند و عکس او را آتش زدند. با این حال نه تنها نشانی از فردی که این عکس را هوا می‌کند تا آتش بزند روی آنتن نمی‌رود بلکه حتی تصویری که به نمایش در می‌آيد در تقدم و تاخر زمانی خود معلوم نیست که در کجا و توسط دوربین کدام فرد یا گروهی ضبط شده است.

پرده دوم: حمله به حسینیه جماران و انتقام از فرزند فاضل امام

تمام کسانی که در حرمت‌شکنی آتش گرفتن عکس امام حنجره می‌دریدند و نفس‌کش می طلبیدند، آنگاه که گروهی اسم و رسم دار، با شکل و شمایل مشخص و زنجیر و دشنه به دست، راهی حسینیه جماران شدند تا بعد از شکستن در حسینیه، "حیدر حیدر" گویان، عزادارانی را که به شنیدن سخنان محمد خاتمی در شب عاشورا مشغول بودند، مورد ضرب و شتم قرار دهند، سکوت کردند و خاموش ماندند.

نه مجلس به میان آمد که این چه جفایی است که بر خانه امام می‌رود، نه دولت بیانیه و اعلامیه داد که حرمت جایگاه سخن امام هتک شده است، نه قوه قضائیه نسبت به آشوب‌گران موضعی اتخاذ کرد و نه دغدغه‌ای از پیروان و اصحاب ولایت نقل محافل گشت.

اولین بار رجانیوز به میدان آمد

سایت خبری "رجانیوز"، نزدیک‌ترین پایگاه اطلاع رسانی مجازی به دولت محمود احمدی نژاد است که در توهین به فرزند یادگار امام، برای اولین بار بی شرمانه ترین توهین ها را متوجه سید حسن خمینی کرد و ابایی نمی‌دید که منسوب به دولت باشد و حرمت خانواده امام را نگاه ندارد. سایت "رجانیوز" البته در توهین و افترا به امام یک منبع تکراری دارد: فاطمه رجبی، همسر غلامحسین الهام، یار نزدیک محمود احمدی نژاد در دولت و آیت الله جنتی در شورای نگهبان. فاطمه رجبی زمانی برای توصیف عدم حضور سید حسن خمینی در مراسم تنفیذ حکم ریاست محمود احمدی نژاد سایت رجانیوز را به عاریه گرفته بود تا بگوید: " سخن آخر به سیدحسن خمینی باز می‌گردد كه غائبی دیگر بود. هر چند روزنامه‌های وابسته به كودتا در این راستا قلم به مزدی‌ها كردند، اما اساسا حضور این فرد در چنین مراسمی مورد سؤال است، نه عدم حضور او. و این مساله مهم صرف‌نظر از حضور وی در جناحی خاص و موضع‌گیری‌هایش به نفع یك جناح است زیرا ملت برای او نه جایگاه سیاسی و نه جایگاه علمی و نه هیچ جایگاه دیگری قائل نیست."
وصیت امام؛ نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد

بسیاری از منتسبان به بیت امام خمینی در راه پیمایی‌های اعتراضی پس از انتخابات، بارها و بارها شرکت کردند. دولت کودتا با عوامل لباس شخصی این منسوبان به امام را شناسایی کرده و به دفعات مورد ضرب و شتم قرار داده است. شدت این اتفاقات به قدری بوده است که مقامات بالای نظام هم در جریان قرار گرفتند اما ترتیب اثر ندادند. حلقه اول نزدیکان به امام مورد توهین کودتاچیان قرار می گیرند و توسط کسانی که در زمان امام جرات اظهار نظر نداشتد سران فتنه لقب می گیرند. وفادارترین افراد به اندیشه های امام که هر یک مسئولیتی در دولت های انقلابی محمدعلی رجایی، محمدرضا باهنر و میرحسین موسوی داشتند یا در بازداشت به سر می برند و یا اجازه شرکت در هیچ تجمعی را ندارند، بسیاری از خانواده های شهدا چون همت و جهان آرای از اینکه نام عزیزشان، دستمایه منافع جناحی دولت کودتا می شوند نگران و خشمگینند و خلاصه اینکه هر که سابقه ای با امام داشته است و خط و ربطی از امام در مورد او نگاشته شده است امروز به تعبیر کودتاچیان حکومتی و رسانه ای ضد امام نامیده می شود. با اینحال نه کسی از میدان به در می رود و نه در این غوغای رسانه ای هضم می گردد. به همین دلیل هم هست که کودتاگران یک روز شاخ و شانه می کشند و مرگ سران فتنه را خواستار می شوند و روز دیگر به دست و پا زدن می افتدند که به آغوش انقلاب بازگردید تا در این مملکت زندگی کنید. این تفسیر همان وصیت امام است که می گوید: نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیفتد".

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator