۱۳۸۸/۱۰/۲۴

گاف لجن پراكني ایرنا: "استقبال باكف ‌و سوت از احمدی‌نژاد" در محرم!

گاف لجن پراكني ایرنا:
"استقبال باكف ‌و سوت از احمدی‌نژاد" در محرم!


. ادامه راه سبز«ارس»: ایرنا از استقبال میلیونی و با كف وسوت از احمدی نژاد در ماه محرم خبر داد و نوشت: هر بار كه احمدی نژاد از مردم خوزستان و جوانان این خطه سخن می گفت، جمعیت یك صدا با كف و سوت او را تشویق می كردند.

خبرنگار سیاسی ایرنا نوشت: خوزستانی ها با سر دادن شعارهای تند علیه سران داخلی فتنه و آشوب در جریان استقبال از رییس جمهوری محبوبشان نشان دادند كه دلشان از دست سران فتنه خون است.

ازدحام مشتاقان ملاقات با رییس جمهوری و گوش دادن به سخنان او در مصلای اهواز به حدی بودكه جوان تر ها در بالای ستون ها و تیرآهن های سقف مصلی مستقر شده بودند.

هر بار كه احمدی نژاد از مردم خوزستان و جوانان این خطه سخن می گفت، جمعیت یك صدا با كف و سوت او را تشویق می كردند.

احمدی نژاد در سخنرانی امروز خود برای خوزستانی ها حرف های مهمی زد. او از توطئه جهان استكبار برای استفاده از اشغال افغانستان برای ضربه زدن به هند و چین به عنوان دو غول اقتصادی جهان سخن گفت.

احمدی نژاد همچنین بااشاره به جنگ یمن، دست های آمریكا ، انگلیس و صهیونیست ها را در پس پرده توطئه های دامن زدن به آتش جنگ یمن دانست و به عربستان سعودی نیز توصیه كرد كه فریب این توطئه ها را نخورد.

سوت و کف زدن های مستمر در طول سخنرانی احمدی نژاد در اهواز و تکرار یک بام و دو هوایی بودن مدعیان

. ادامه راه سبز«ارس»: در حالی که حامیان دولت در چند روز اخیر برای فرار به جلو و عدم پاسخگویی خود در خصوص فجایع عاشورای تهران دائما بر "سوت و کف" زدن عده ای در ماه محرم و حرمت شکنی تاکید می کنند و آنرا دلیلی بر برخورد خشن با معترضین و حتی شهادت آنها می دانند، در جریان سفر روز گذشته محمود احمدی نژاد بارها هواداران او با سوت و کف زدن از سخنان وی استقبال کردند و هیچ تذکری هم دریافت نکردند.

به گزارش جرس، محمود احمدی نژاد دیروز در جمع مردم اهواز در حالی که شالی سبز رنگ به گردن انداخته بود همچون همیشه سخنانی تند علیه غرب به زبان آورد و بارها حامیان او با سوت و کف زدن ز او استقبال کردند اما هیچ صدایی به مخالفت و حرمت شکنی ماه محرم به پا نخواست. تصاویر این سخنرانی به طور مستقیم نیز از شبکه خبر پخش می شد.

گفتنی است مدعیان مدافع ارزش های اسلام چند سال پیش نیز در شب دوازدهم محرم صحنه هایی از کنفرانس برلین را پخش کردند که در آن زنی نیمه برهنه می رقصید و یا مردی را به تصویر کشید که در برابر دیدگان همه کاملا عریان شد.

همچنین بنا به بسیاری شواهد بمبی که در سی خرداد 1373 و همزمان با روز عاشورای حسینی درحرم امام رضا (ع) منفجر شد و منجر به شهادت 27 تن از هموطنانمان شد از سوی حامیان دو آتشه رهبر جمهوری اسلامی در وزارت اطلاعات برنامه ریزی شده بود که پس از افشای قتلهای زنجیره ای و نقش باند سعید امامی در وزارت اطلاعات مشخص شد که این اقدام نه از سوی گروههای مخالف نظام بلکه مدعیان پاسداری از اسلام ناب و ارزشها صورت گرفت.

جریان کارناوال عصر عاشورا نیز که در آستانه انتخابات دوم خرداد 78 صورت گرفت و در آن حرمت شکنی آشکار به این روز برای تبلیغات جناحی و سیاسی صورت گرفت نیز از جمله دیگر موارد ثبت شده در کارنامه مدعیان اصولگرایی و مدافعان ارزشهاست.

1 نظرات:

ana گفت...

esteghbal hamchinam melioni nabood
vali khob
mardpme nadoonam kam nistan!!!!!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator