۱۳۸۸/۱۰/۲۷

مشایی جزء اولیاءالله شد!

مشایی جزء اولیاءالله شد!


. ادامه راه سبز«ارس»: از بولتن‌های محرمانه اصولگرایان در شماره جدید خود مدعی شده است كه دكتر احمدی‌نژاد، اسفندیار رحیم‌مشایی رئیس دفتر خود، مسئول نهاد ریاست جمهوری و رئیس كمیسیون فرهنگی دولت را جزء اولیاء‌الله می‌داند.

به گزارش خبرنگار «آینده»، این بولتن محرمانه همچنین با ذكر نقل قول‌هایی از اسفندیار رحیم مشایی درباره رهبر انقلاب كه «آینده» مجاز به انتشار آن نمی‌باشد نوشته است:

در جریان سفر اخیر احمدی‌نژاد به استان خراسان رضوی اعضای ستاد حامیان احمدی‌نژاد و جوانان حامی رییس جمهور با وساطت مرتضی آقا تهرانی با وی دیدار كرده‌اند. اعضای ستاد حامیان احمدی‌نژاد در این جلسه كه مدت سه ساعت به طول انجامیده، انتقاداتی در خصوص عملكرد برخی از دولتمردان علی‌الخصوص مشایی مطرح كرده‌اند.نكته قابل توجه در این خصوص اینكه احمدی‌نژاد برخلاف جلساتی كه تا موضوع انتقاد از مشایی پیش آمده جلسه را ترك می‌كرده است، اینبار با دقت به سخنان اعضای ستاد حامیان خود گوش فرا داده‌است.

مرتضی آقا تهرانی نیز در برخی اوقات، با تایید سخنان حامیان جوانان احمدی‌نژاد بر آن مهر تایید ‌زده ‌است. پس از پایان این سخنان احمدی‌نژاد در واكنش به آنها گفته است "حرفهای شما برای من قابل قبول نیست. آقای مشایی از اولیا‌ء‌الله است. شما ببینید به عرفایی نظیر مرحوم نخودكی و مراورید چه جفا و بی‌احترامی صورت گرفت من معتقدم آقای مشایی از اولیا خداست" و بدین ترتیب جلسه احمدی‌نژاد با حامیان خود به پایان می‌رسد."

پس از رفتن احمدی‌نژاد از این جلسه مرتضی آقای تهرانی ضمن دلداری به این دانشجویان خطاب به آنان گفته است:" من به شما گفتم احمدی‌نژاد در نظرات خود نسبت به مشایی تغییراتی نخواهد داد. قصه احمدی‌نژاد و مشایی قصد مرید ومرادی است و وی به نوعی مشایی را ..."

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator