۱۳۸۸/۱۰/۲۲

ترور استاد دانشگاه حامی موسوی در قیطریه

ترور استاد دانشگاه حامی موسوی در قیطریه

. ادامه راه سبز«ارس»: پس از ترور مشکوک شهید سید علی حبیبی موسوی، خواهرزاده مهندس موسوی در روز عاشورا، امروز برخی رسانه ها از ترور یک استاد متعهد دانشگاه تهران توسط ضد انقلاب خبر دادند.

به گزارش آینده، نوع خبررسانی جهت‌دار واحد مرکزی خبر، شبکه تلویزیونی عرب زبان العالم و شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان پرس تی وی و رسانه های حامی دولت به نحوی بود که این اقدام را یک ترور سیاسی علیه استادان حامی دولت جلوه دهند و یک سایت دیگر آن را شهادت دانشمند هسته‌ای خواند.

با این حال با بررسی لیست استادان حامی موسوی در انتخابات مشخص شد مسعود علی محمدی استاد متعهد فیزیک دانشگاه تهران، از حامیان میرحسین موسوی در انتخابات بوده است.

وی از اولین نسل دکتراهای فیزیک داخل کشور بوده و دوره دکتری فیزیک داخل کشور به همت او و تعدادی دیگر از اساتید در اواخر دهه ۶۰ راه‌اندازی شد.

فارس در این زمینه نوشت: مسعود علی محمدی استاد متعهد فیزیک دانشگاه تهران صبح امروز در اقدام تروریستی کشته شد. بر اساس اطلاعات اولیه استاد محمدی هنگام خروج از منزلش در منطقه قیطریه تهران در انفجار یک بمب کنترل از راه دور کشته شد.

دستگاه‌های امنیتی و انتظامی بررسی این حادثه تروریستی و شناسایی عوامل آن را آغاز کرده‌اند.

بمب گذاری در سطل آشغال مقابل منزل این استاد فیزیک انجام شده بود.

امروز صبح واحد مرکزی خبر هم گزارش کرد که “یک استاد متعهد و انقلابی دانشگاه تهران” به نام مسعود محمدی “در اقدام تروریستی عناصر ضد انقلاب و استکبار به شهادت رسید.”

پیشتر شبکه تلویزیونی عرب زبان العالم و شبکه تلویزیونی انگلیسی زبان پرس تی وی نیز گزارش کرده بودند که یک استاد دانشگاه تهران در انفجار بمب کنترل از راه دور در نزدیکی خانه خود در شمال تهران کشته شده است.

براساس این گزارش ها، مسعود محمدی، استاد دانشگاه تهران، پس از خروج از خانه خود در منطقه قیطریه در صدد سوار شدن بر موتور سیکلت خود بود که انفجاری روی داد و او را کشت.

ظاهرا بمب در موتور سیکلت جاسازی شده بود و با وسیله کنترل از راه دور منفجر شد.

با حضور کارشناسان نیروی انتظامی و نهادهای امنیتی، پیکر این استاد دانشگاه توسط آمبولانس به پزشکی قانونی منتقل شد.

گفتنی است در ماه‌های اخیر پس از قتل فرزند شهید سید مجتبی هاشمی که موضوعی ناشی از اختلافات خانوادگی بود و بعدا دادستانی برادرش را به عنوان قاتل معرفی کرد، رسانه های حامی دولت تلاش کردند آن را ترور سیاسی جلوه دهند.

10 نظرات:

Anonymous گفت...

تو گه خوردی حامی موسوی بوده.

Anonymous گفت...

به نام خداوند بخشنده مهربان
سلام بر فرزندان ولایت
ما، تمامی بچه هیئتی های شیعه و متعصب و غیور، شکایت و انزجار خویش را از حرامیان نسل ... و یزید و شمر ملعون بیش از هر زمان اعلام می داریم که رگ دینی ما در این واقعه بی شرمانه به شدید ترین وجه خود به درد آمده و فقط و فقط به سان مقداد، محکم ایستاده ایم و منتظریم تا رهبر عزیزمان دست رئوفت خود را بردارند، تا چون موجی خروشان و سهمگین علف های هرزه (سبزک های دلقک حرامی) را به هلاکت برسانیم.

تا ابد، این بی حرمتی را از حرام......و سرکردگان آنها نپذیرفته و تا نابودی آنها فرو نخواهیم نشست.

سبز گفت...

جالبه. ترور چند منظوره! هم هشدار به اساتید معترض دانشکاه، هم ترساندن مردم از حضور در خیابان در ۲۲ بهمن و در انتها دستگیری به قول خودشان سران فتنه در غیاب مردم و…

مزدك گفت...

آقاي ناشناس دومي

اين علاميه به عهده گيري اين ترور ناجوانمردانه بود؟!

جالبه از قمه كشي به هفت تيركشي افتاده ايد

ولي اين ملت سبز تا اجراي تمامي بندهاي قانون اساسي حتي يك قدم هم پا پس نمي كشد

ميراث سبز گفت...

يزيديان زمان زورشان با اينهمه دروغ و اسلحه و باتوم و كشتار و شكنجه و زندان و اعدام تهديد! به اين ملت سبز بي دفاع نرسيده ، حالا دوباره رو آورده اند به سعيد امامي ها !!!!

شهيد زنده گفت...

ناشناس اولي

اولا شما كه قابل خوردن نيستيد دوما نكند پدر جنابعالي بوده! كه اين هم بعيده كه اين استاد بزرگوار فرزندي به اين بي ادبي و بي سوادي داشته باشه!. سوما ادبيات شما بيشتر شبيه فرزند يك زن خياباني است تا يك آدم پدر و مادر دار و فقط اين قبيل افراد هستند كه ميتوانند روي به آدم كشي بياورند

جمعي از كاركنان كارخانه ذوب آهن ولايت واقع در مدرسه حقاني گفت...

توجه توجه، متن اصلاح شده بيانيه ناشناس دوم در رابطه با ترور استاد فيريك دانشگاه بدين شرح اعلام ميگردد:

به نام خداوندي كه قابيل را آفريد

سلام بر فرزندان جنایت

ما، تمامی بچه هیبتی های وابسته به فرقه ذاله حجتيه و مصباحيه و متعصب به سيدعلي ضدولايت، حمايت خویش را از حرامیان نسل معاويه و یزید و شمر ملعون بیش از هر زمان اعلام می داریم که رگ مخ less ما در این واقعه ولايت مدارانه به شدیدترین وجه خود به وجد آمده و فقط و فقط به سان چماق، محکم ایستاده ایم و منتظریم تا رهبر عزیزمان دست رئوفت خود را بردارند، تا چون موجی خروشان و سهمگین بقيه علف های هرزه (سبزک های دلقک حرامی) را چونان قتل هاي زنجيره اي و آن خواهرزاده ملعون و اين استاد سبز لجني و ضدولايت به هلاکت برسانیم.

تا ابد، این بی حرمتی و ارازل و اوباش ناميدن ما كاركنان شريف كارخانه ذوب آهن ولايت را از حرام...... و سرکردگان آنها نپذیرفته و تا نابودی آنها فرو نخواهیم نشست.

قتلو في سبيل الولايت مطلق

Anonymous گفت...

لعنت به شما خودفروخته های میهن فروش...لعنت به شما که پای این ابزارهای استکبار رو به خیابونا باز کردین...واقعا گه می خورین که این چرت و پرت ها رو می نویسین...آخه کی باور می کنه دولت بایاد استاد دانشگاه رو که این همه به انرژی هسته ای ایران کمک کرده ترور کنه..واقعا خدا شما رو از احمق ها آفریده ...مطمئن باشین...به هیچ جا نمی رسین...چون ما حاضریم در این راه خون بدیم و جونمون رو فدا کنیم ..ولی شما چی...مرگ بر منافق

Anonymous گفت...

میگن از نشانه های ظهور حضرت مهدی اینه که شیعه کشی رواج پیدا میکنه.
ناشناس عزیز مراقب باش تو لشکر معاویه نباشی
ولایت برازنده مهدی نه کسی دیگه

الله اكبر گفت...

با اسناد و مداركي رو شد، اون ناشناس اولي خودش به (هموني كه گفته) خوردن افتاد و خفقان مرگ گرفت بي شرم آدم كش

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator