۱۳۸۸/۱۰/۲۲

هشدار مجمع روحانیون مبارز نسبت به وضعیت کنونی کشور

بيانيه جديد مجمع روحانيون مبارز:
هشدار مجمع روحانیون مبارز نسبت به وضعیت کنونی کشور


.
ادامه راه سبز«ارس»: مجمع روحانیون مبارز با صدور بیانیه‌ای خواستار جلوگیری از میدان‌داری نیروهای تندرو در فضای سیاسی کشور شد. در بخشي از اين بيانيه آمده: «شواهد نشان می دهد که خواستاران ادامه این وضعیت و تشدید خشونت حتی در اجتماعات مردم به طرح شعارهای ساختارشکنانه و غلطی که مورد قبول هیچ دوستدار ایران و انقلاب نیست و با تحریک مردم ستمدیده به دامن زدن به این شعارها می پردازند تا بهانه سرکوب را فراهم کنند.»

به گزارش ارس متن کامل بیانیه به شرح زیر است:
باسمه تعالی

هر روز که می گذرد در کشور حوادث و ماجراهایی رخ می دهد که همه دلسوزان را نسبت به سرنوشت کشور و انقلاب نگران تر می کند. در حالی که با تدبیر و دوراندیشی و انصاف می توان راهی را برگزید که نتیجه آن سربلندی جمهوری اسلامی و حرمت نهادن به مردم و تأمین خواسته ها و مطالبات قانونی، شرعی و انسانی ملت است.

هنوز پرونده قتل روح الامینی ها و سید علی موسوی ها و ده ها نفر دیگر باز و بلاتکلیف است. هنوز سوال های فراوانی در مورد رفتارهای غیر قانونی و بازداشت ها و نحوه برخورد با بازداشت شدگان وجود دارد که شاهد دستگیری انبوهی از نیروهای ارزنده، مردم و نخبگان هستیم و درهمین حال بجای ابهام زدایی و سوق دادن جامعه به سوی آرامش و امنیت شاهد فعالیت گروه های خشن و افراطی و حمله آنها به اجتماعات، تجمعات و شخصیت ها هستیم. به دفاتر مرجع بزرگوار حضرت آیت الله صانعی با شعارهای زننده حمله می شود و به تخریب و تهدید دست می زنند.

نسبت به آیت الله دستغیب که سابقه درخشان در خدمت به امام و انقلاب دارند اسائه ادب می شود و به مسجدی که یکی از کانون های انقلاب بوده است اهانت می شود. نسبت به حجة الاسلام و المسلمین کروبی که از نیروهای ارزنده انقلاب و سابقون انقلاب و از اردتمندان به امام و جزو مسؤولان عالی رتبه نظام بوده است توهین می شود و عده ای که معلوم نیست از کجا و چرا تحریک می شوند به ضرب و شتم و سوء قصد می پردازند.

بیت شهید بزرگوار محراب حضرت آیت الله صدوقی مورد اهانت و تخریب قرار می گیرد و در مقابل نهایت پاسخی که می شنویم این است که عده ای خودسر اقدام می کنند در حالی که همه ادله و شواهد حکایت از سازماندهی شده بودن آن حوادث دارد. مشکل بزرگ وضعیت کنونی میدان داری خشونت گرایان افراطی است که اگر وضع بدین منوال ادامه یابد بزرگترین زیان کار انقلاب، نظام و همه مردم شریف هستند. عجبا که هر خیر خواهی با هر گرایشی که این رفتارها را محکوم می کند و پیشنهاد حرکت به سوی آرامش و تبدیل فضای امنیتی-نظامی به عرصه سیاسی دارد مورد اهانت و جفا قرار می گیرد.

شواهد نشان می دهد که خواستاران ادامه این وضعیت و تشدید خشونت حتی در اجتماعات مردم به طرح شعارهای ساختارشکنانه و غلطی که مورد قبول هیچ دوستدار ایران و انقلاب نیست و با تحریک مردم ستمدیده به دامن زدن به این شعارها می پردازند تا بهانه سرکوب را فراهم کنند.

ما ضمن دعوت همگان به آرامش و پرهیز از افتادن در دامی که فقط دشمنان اسلام، ایران و انقلاب از آن بهره مند می شوند خواستار برخورد با تندروی ها و میدان داری نیروهای خشن و مشکوک ومجازات آنان هستیم.

مجمع روحانیون مبارز
۲۲ دی ۱۳۸۸

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator