۱۳۸۸/۱۰/۱۹

اهانت شیخ محمد یزدی به مرحوم آیت الله العظمی منتظری و هاشمی رفسنجانی

اهانت شیخ محمد یزدی به مرحوم آیت الله العظمی منتظری و هاشمی رفسنجانی

. ادامه راه سبز به نقل از جرس: به گرارش خبرنگار جرس از قم محمد یزدی رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم - که از سوی رهبر جمهوری اسلامی به این سمت منصوب شده است - در جدیدترین اظهار نظر خود در آغاز بکار رسمی دوره ششم نمایندگان طلاب و فضلای حوزه علمیه قم به شدت از عدم همراهی اکثر علما با منویات ولی فقیه ابراز تاسف کرد. وی تاکید کرد "در موارد مشتبه بايد به مقام معظم رهبري مراجعه كنيم". یزدی افزود: "اگر شخصي نظام را قبول ندارد، هر كس كه مي خواهد باشد، نمي شود با او كنار آمد و نبايد كمكش كرد". وی بی آنکه نام آیت الله هاشمی رفسنجانی را بر زبان بیاورد بشدت از مواضع اخیر وی انتقاد کرد و از اینکه وی شعاردهندگان علیه مقام رهبری (مشهور به مقدسات) را علنا محکوم نکرده عصبانی شده چنین گفت: "شما كه مقام بالايي داري چرا از اين افراد تبري نمي جويي و دو پهلو حرف مي زني؟ بعد هم اين فرد به ما مي گويد رهبري گفته اند آرامش را حفظ كنيد، اين حرف كاملاً درست است كه بايد آرامش و وحدت را حفظ كرد اما وحدت با چه افرادي؟ وحدت با افرادي كه اسلام را قبول ندارند؟"

يزدي بی آنکه نامی از مرجع تازه درگذشته بیاورد در تعریض به آیت الله العظمی منتظری که از سوی اکثر مردم ایران به عنوان "پدر حقوق بشر در ایران" ذکر خیر می شود،با عنوان "ضدانقلاب" یاد کرد و تاكيد نمود: "وقتي انسان مرزها را نشناسد و مراقبت هاي لازم را انجام ندهد، از يك انسان فاضل و تحصيل كرده به يك ضدانقلاب تبديل مي شود كه به وي به عنوان مدافع حقوق بشر مجسمه كوروش اهدا مي كنند."

محمد یزدی اخیرا به درخواست تلویحی رهبر جمهوری اسلامی مرجعیت آیت الله صانعی را 16 سال پس از انتشار رساله عملیه اش فاقد حجت شرعی اعلام کرد. لازم به ذکر است که آیت الله صانعی در میان مراجع زنده پس از درگذشت آیت الله العظمی منتظری بیشترین انتقادات را از سیاستهای خلاف شرع حکومت کودتا به عمل آورده است.

6 نظرات:

طوفان گفت...

چرا در مورد دستگیری و به گروگان گرفتن خواهر خانم شیرین عبادی به همراه همسر که استاد دانشگاه هستند خبری درج نمیکنید ؟
http://news.bbc.co.uk/2/hi/middle_east/8433464.stm

Anonymous گفت...

با این مطلبتون شاشیدین به هر چی تا حالا نوشتین
کجا اکثر ملت ایران منتظری را پدر حقوق بشر می دانند؟ آخه یه چیز بگین که در مغز بگنجه.
پس اون 4 ملیونی که تو تهران 9 دی آمدن بیرون پشم بودن ؟

Anonymous گفت...

نه پشم نبودن اون 40هزارتا كه ازاستاناي هم جوار اومده بودن خورندگان سانديس بودن اگه بقيه هم آزاد باشن ميبينيدبالاي40ميليونن آقاي پشم

ذوب آهن ولايت گفت...

ناشناس الاغ

معلومه تو جرو دار و دسته سبزهاي يابو علفي هستي!

آخه خره چرا ميزني تو سره مال! 4 ميليون نبود و بلكه 4 ميليون و بيست و 9 هزار و سيصد و شش نفر پشم بود(آمار دقيق ثبت احوال) دو ما گاو علي وقتي ميگي پس اين 4 ميليون پشم چي هستند ! دقيقا خودت اعتراف ميكني كه 66 ميليون نفر جمعيت باقي مانده كه اكثريت را تشكيل ميدهند منتظري را پدر حقوق بشر در ايران ميدانند. مگر اينكه تو داهات شما 66 ميليون كمتر 4 ميليون باشه!

بهتر امثال شما يابو علفي ها بيشتر از اين آبروي ما كفتران ذوب آهن ولايت را نبره. برو پيش قرائتي لااقل چهار كلوم اكابر ياد بگير

Anonymous گفت...

فكركنم آقاي پشم اسم خوبي براي خودش انتخاب كرد ازاين به بعدبهشون بگيم پشم
درضمن اين بيت ازطرف روح حاج سعيدتقديم خسرو(روح الله )حسينيان شد پيشاپيش از جناب ه.ا.سايه معذرت ميخام
خسرواكشته سِرّيم كه آن شيرين كار/مصلحت رامدد از داروي حمام گرفت

شهروز گفت...

نهم دی، بیست و پنجم خرداد نخواهد شد

...هنگامی که تصاویر تجمع خود جوش!مردمی را در روز نهم دی ما از رسانه ملی!دیدم ابتدا افسوس خوردم بعد کمی نگران شدم و د رنهایت بعد پایان پخش تمامی تصاویر خوشحال شدم.بگذارید کمی به چند روز قبل برگردیم روزی که به بهانه اهانت به تصویرحضرت امام جماعتی را بعد از نماز جمعه به خیابان ها آورده بودند یا در قم مراسم گرفته بودند...تعداد مردمی که حضور داشتند را شاید بتوان گفت قسمتی از وزن حضرات است.و این برایشان گران آمد.تا این که ماجرا های روز عاشورا بهانه لازم را برای تجمعی دیگر پیدا کردند تا شاید قدرت نمایی تازه ای داشته باشند.با تبلیغات وسیع تلویزیونی...تطمیع و تهدید کارمندان که اغلب با بخشنامه برای حضور اجباری در این تجمع خودش جوش آورده شده بودند و بقیه ترفند ها...وقتی تصاویر را می دیدیم به این فکر کردم که تمام سعی و تلاش آنها برای به خیابان کشیدن هوادارنشان در همین تعداد خلاصه شده بود.گیریم که در تهران نزدیک به یک میلیون را توانسته باشند بسیج کنند و در سراسر کشور نهایتا ده میلیون...خوب این بود تمام وزن این جناح سیاسی.و این باعث خرسندی است که همین هستند و بس.حال از کسانی که نا خواسته در این تجمع حضور داشته اند را به حساب نمی آوریم.و باید به اینان گفت شما در حسرت روزی مثل بیست و پنجم خرداد خواهید ماند.شمامردمی که نه باا توبوس نه با بخشنامه نه با فوق العاده مزایا و پاداش بلکه تنها به خاطر باور قلبی خود که همان حق طلبی است به خیابان ها آمدند را نخواهید داشت.گرچه در بین آن ها هستند افرادی که باور قلبی به آن چه انجام می دهند دارند اما آن کجا و این کجا؟!ما بیشماریم و ایستاده ایم.حال هر روز برای مان خط و نشان تازه ای بکشید...نمی هراسیم.که سرور شهیدان به ما آموخت مرگ با عزت بر زندگی در ذلت ترجیح دارد.شما هم یاد بگیرید...یاد بگیرید.

ای برادر

اگر این بار شد وجدان خواب آلوده ات بیدار

تفنگت را زمین بگذار

یا حق
شهروز

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator