۱۳۸۸/۱۱/۰۳

سوء استفاده دولت کودتا از ارکسترسمفونیک برای فریب افکار عمومی اروپا

سوء استفاده دولت کودتا از ارکسترسمفونیک برای فریب افکار عمومی اروپا

. ادامه راه سبز«ارس»: بدنبال برگزاري جلسه پارلمان اروپایی در استراسبورگ و سخنرانی دهها تن از نمایندگان پیرامون وضعیت حقوق بشر در ايران، سرکوب مردم، تقلب و دزدیده شدن آرای مردم، وزارت خارجه جمهوری اسلامی برای تحت الشعاع قراردادن این اعتراضات اقدام به برگزاری چندین کنسرت ارکستر سمفونیک تهران باحضور حدود 140 تن از هنرمندان کشورمان در استراسبورگ، بروکسل و روتردام کرده است که نام این برنامه ها را "صلح و امید" قرار داده است.

به گزارش "ندای سبز آزادی"، این برنامه شتابزده و عجولانه با قصد فریب افکار عمومی در اروپا و با هزینه سنگین و حضور تعداد زیادی از خبرنگاران، نمایندگان پارلمان، نهادهای اروپایی، دیپلماتها و مسئولین محلی و ایرانیان مقیم برگزار خواهد گرديد.

قرار است روز شنبه اولین برنامه در استراسبورگ و روز دوشنبه ساعت 20 در بروکسل برگزار گردد.

تعدادی از نمایندگان پارلمان اروپایی، خبرنگاران و برخی از دیپلماتهای مقیم در بروکسل براي شرکت در ارکستر سمفونیک تهران از سوی سفیر ایران در بروکسل دعوت شده اند و روزنامه مترو این شهر براي حضور علاقمندان به موسیقی ایرانی فراخوان عمومی داده و اعلام کرده است که شرکت در این برنامه مجانی است و آدرس و مشخصات محل برگزاری مراسم را اعلام کرده است.

هموطنان حامی جنبش سبز درخارج از کشور نیز قرار است همانند استقبال از تیم فوتسال کشورمان در بازیهای دوستانه با تیم فوتسال بلژیک ضمن استقبال و تجلیل از هنرمندان ایرانی در کنسرت موسیقی یادشده، مانع از هرگونه سوء استفاده دولت کودتا از این ماجرا شوند و در آستانه بهمن سبز همراهی خود را با مردم داخل کشور به نمایش بگذارند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator