۱۳۸۸/۱۰/۱۱

پیام تبریک سال نو از فدراسیون فوتبال ایران برای اسراییل

پیام تبریک سال نو از فدراسیون فوتبال ایران برای اسراییل


. ایرنا گزارش داد که رسانه های اسراییلی روز پنجشنبه خبری را منتشر کردند مبنی بر این که فدراسيون فوتبال ايران به صورت اتفاقی برای همتای اسراييلی خود پيام تبريک آغاز سال نو ميلادی ارسال کرده است.

محمد منصور عظیم زاده اردبیلی، رئیس بخش روابط خارجی فدراسیون فوتبال ایران، ضمن این که ارسال چنین پیامی را رد کرده گفته است: این فدراسیون از هویت و ملیت تمامی لینک های اینترنتی که در زمینه فوتبال فعال هستند، بی خبر است و ظاهرا پیام تبریک سال نو میلای به یکی از این افراد که اسرائیلی است ارسال شده است.

وی درعین حال گفته که موضع فدراسیون فوتبال ایران در تمامی مسایل همسو با موضع نظام جمهوری اسلامی است و پیام تبریک سال 2010 به صورت اتوماتیک و به صورت گروهی به صدها نفر از فعالان در زمینه فوتبال فرستاده شده است.

علی سعیدلو، رییس سازمان تربیت بدنی در واکنش به این خبر گفته است: باید با علی کفاشیان، رییس فدراسیون فوتبال صحبت کنم و در این خصوص از او توضیحات لازم را بخواهم. چنانچه این خبر صحت داشته باشد باشد، برخوردی شدید و قاطعانه‌ با مسئولان فدراسیون فوتبال خواهم کرد.

رییس فراکسیون ورزش مجلس نیز تاکید کرده که مسئولان فدراسیون فوتبال به ویژه رئیس فدراسیون فوتبال باید پاسخگوی این خطای بزرگ باشند.

پیام تبریک اسراییل

ایرنا به نقل از تلویزیون العربیه گزارش داد که فدراسیون فوتبال اسرائیل در واکنش، پیام تبریکی برای فدراسیون فوتبال ایران ارسال کرده است.

سخنگوی فدراسیون فوتبال اسراییل دراین باره گفت: اگرچه رئیس بخش حقوقی فدراسیون به من گفت که ممکن است این پیام اشتباهی ارسال شده باشد، اما من گفتم من نمی دانم، هر چه هست ما باید به این پیام پاسخ دهیم.

سخنگوی فدراسیون فوتبال اسراییل و رئیس بخش حقوقی این فدراسیون در پیام تبریکی به فدراسیون فوتبال ایران، سال نو میلادی را به "مردم خوب ایران" تبریک گفته اند.

سخنگوی فدراسیون فوتبال اسرائیل افزود: در ادامه این پیام تبریک، برای فوتبال ایران سال خوبی آرزو کرده و در پایان پیام صورتکی اضافه کردیم که چشمک می زد.

ایرنا به نقل از العربیه همچنین نوشت: محمد علی اردبيلی، رييس روابط خارجی فدراسيون فوتبال ايران دراین باره به راديو رژيم صهيونيستی گفته که پيام تبريک را توسط پست الکترونيک (ايميل) به فدراسيون های سراسر جهان فرستاده و قصد نداشته آن را برای فدراسيون رژيم صهيونيستی هم ارسال کند.

اردبيلی در تماس تلفنی اين شبکه راديويی اسراییل، پس از اين که گفت پيام براي همه کشورها ارسال شده، به سرعت پرسيده که آيا شما از اسرائيل تماس می گيريد؟ و سپس گفته من نمی توانم با شما صحبت کنم. اشتباه شده، اشتباه شده و تماس را قطع کرده است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator