۱۳۸۸/۱۰/۱۱

بیانیه سپاه : بسیجیان تهران صدای دشمنان را خفه می کنند

بیانیه سپاه : بسیجیان تهران صدای دشمنان را خفه می کنند

. ادامه راه سبز«ارس»: سپاه محمد رسول‌الله(ص) با صدور بيانيه‌اي ضمن قدرداني از حضور ملت در راهپيمايي روز چهارشنبه تاكيد كرد: بسيجيان تهران تمام صداهايي كه از حلقوم دشمنان نظام شنيده مي‌شود را خفه خواهند كرد.

به گزارش ایلنا،در اين بيانيه آمده است:

حضور ميليوني علماء، بسيجيان، زنان و مردان و جوانان اعم از دختر و پسر كه از هتك حرمت يزيديان زمان در روز عاشوراي امام حسين (ع) به خشم آمده بودند نشان از تعلق خاطر آنان به دين و مذهب و مكتب امام حسين (ع) بوده و بيانگر حضور هميشگي آمادگي و سرسپردگي به ولايت است.

امروز دشمنان بي‌پرده اصل مكتب و ولايت را نشانه رفته و فريب‌خوردگان داخلي نيز آب به آسياب دشمن ريخته كه با اين تحركات سخيف راه به جايي نخواهند برد.

بسيجيان دلداده تهران بزرگ تمام صداهايي كه از حلقوم دشمنان نظام مقدس جمهوري اسلامي شنيده مي‌شود را خفه خواهند نمود. دشمن و ايادي آنان بدانند اين مملكت با امام زمان (عج) شكل گرفته و پايه و اساس آن را ولايت تشكيل داده است،‌زهي خيال باطل كه حركت‌هاي شيطاني و منافق‌گونه بتوانند به ركن ركين اين نظام و انقلاب خدشه وارد سازد.

بسيجيان با الهام از مكتب عاشورا و پيروي از ولايت‌، آماده جان‌فشاني در راه اين مكتب هستند و با تمام وجودشان از انقلاب و ولايت حمايت مي‌نمايند.چنانچه شكست خوردگان سياسي، فريب‌خوردگان شرق و غرب بخواهند متبد تحريكي در جهت جريحه‌دار نمودن مومنين و عاشورائيان و رهبر معظم انقلاب انجام دهند با برخورد سخت ولايت‌مداران روبرو مي‌شوند.

مردم با حضور خود حجت را بر مسئولين خصوصا قوه قضائيه تمام نموده و قاطعانه خواستار اجراي قوانين در منافقين جسور و هتاك هستند.

مويد اين خواسته قطعنامه پاياني عاشورائيان در راهپيمايي روز چهارشنبه مي‌باشد.

سپاه محمد رسول‌الله تهران بزرگ با تقديم خالص‌ترين درودها به محضر امت عاشورائي و دلاور شركت‌كننده در تجمع تهران، مراتب تقدير و تشكر خود را تقديم مي‌دارد و تداوم حضور در دفاع از حريم ولايت را تقاضا دارد.

(آقاي سپاه اين تيكه آخر را خوب اومدي ولي آخه فكر نميكني اين جماعت جا و مكان ميخواهند و توي اين زمستان سرد وسط خيابون كه نميتوانند چادر بزند. يا نه! ، فكر كردي كه توي همون اتوبوسهايي كه باهاش آمدند شبها بخوابند!. مهمتر از اينها اينكه در شهرهاي خودشون كار و زندگي دارند و براي هميشه كه نمي توانند آنرا ول كنند و فقط دلخوش به يه بليط رفت و برگشت رايگان و يه دونه تي تاپ و يه دونه سانديس تو باشند
و دائم در سفر بمانند!. بابا زن و بچه خرج داره، حالا كي مياد شكم اونا رو سير كنه؟!. انصاف هم خوب چيزيه به خدا. پس اول بهتره يك هتل صحرايي يي يا چند تا مسافرخونه تر و تميزي برايشان در همين اطراف تهيه كني تا بعدش فكراشون را بكنند و ببينند چي ميشه. به قولي "التماس نكن")

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator