۱۳۸۸/۱۱/۰۱

کشف امنیتی کیهان از محل تامین نیروی سبزها!

کشف امنیتی کیهان از محل تامین نیروی سبزها!

. ادامه راه سبز«ارس»: روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود یک خبر موثق حکایت از آن دارد که چند تن از عوامل اصلی فتنه سبز به منظور جمع آوری نیرو برای اعلام حضور و اقدامات ایذایی در روز ۲۲ بهمن به سراغ یکی از مراکز بازپروری معتادان رفته اند.

..دو نفر از این عوامل به مرکز بازپروری….. مراجعه کرده و دور از چشم مسئولان این مرکز با وعده کمک مالی درخواست کرده اند روز ۲۲ بهمن تعدادی از افراد در حال بازپروری در اختیار آنها قرار گیرد.

ارس: يادمان نرفته كه پس از روز قدس هم منصور ارضی مداح معروف دربار رهبري در مسجد ارك تهران ادعا کرد 100 نفر دختر و پسر را به استخری از مشروب برده اند و پس از تجاوز آنها به یکدیگر و مصرف مواد مخدر به میان جمعیت آمده اند و خودشان ، خودشان را زده اند و کشته اند!.

1 نظرات:

بسيجي سبز گفت...

دقيقا اعمالي را كه فقط از افكار معيوب و مريض امثال خودشان سر زده را اينگونه افشا ميكنند! مانند اينكه خودشان ميدانستند هرگز يك بسيجي پاك دست بر روي ملت خود بلند نميكند لذا ارازل و اوباشي كه پارسال جمع كرده بودند را به اسم بسيجي سوار بر موتور كردند و بدين وسيله هم بسيج را بدنام كردند و هم به مقصود خودشان جهت كشتار ملت سبز رسيدند! (آيا هيچ فكر سالمي تا اين حد كثيف ميتواست عمل كند؟!) . الان هم تمام كارهايي كه خودشان به كمك مغرهاي مريض و فاسدي مانند شريعتنداري انجام ميدهند را يك به يك بدين گونه لو ميدهند!

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator