۱۳۸۸/۱۰/۲۲

افتخار فرزند نوري زاد به پدری که در کنار و همراه مردم است

افتخار به پدری که در کنار و همراه مردم است


. ادامه راه سبز«ارس»: فرزندان محمد نوری زاد ،روزنامه نگار زندانی به داشتن چنین پدری افتخار می کنند. به گفته کسانی که این روزها با خانواده وی دیدار کرده اند ،دختر بیست ساله نوری زاد گرچه بسیار دلتنگ پدر است اما هر بار می گوید که به چنین پدری افتخار می کند،پدری که در کنار مردم است.

محمد نوری زاد ، از هفته پیش در زندان دست به اعتصاب غذا زده است و به همین دلیل خانواده اش به شدت نگران سلامتش هستند.

خانواده نوری زاد به طور غیر رسمی مطلع شده اند که او در سلول انفرادی نگه داری می شود ،اما چون تاکنون هیچ تماس و ملاقاتی با او نداشته اند ،در این باره بیش از این اظهار نظر نمی کنند.

او که پس ازبیست وچند روز از بازداشتش می گذرد ، هیچ تماس تلفنی و یا ملاقاتی با خانواده خود نداشته است .گفته می شود بازجوها برای تماس تلفنی او چهارچوب و شرایطی تعیین کرده اند که نوری زاد از پذیرفتن آن شرایط سرباز زده است و به همین دلیل امکان تماس تلفنی را از دست داده است.

همسر نوری زاد می گوید :”گرچه به طور طبیعی نگران ایشان هستم، اما چون می دانم در کنار و همراه مردم است ،قلبم ارام است.”

خانم نوری زاد می افزاید:”ان شالله که همسرم در راه حق قدم بر می دارد.”

روزی که نوری زاد با یک تماس تلفنی به دادگاه انقلاب احضار شد ،نه خود و نه خانواده اش تصور نمی کردند که به زندان منتقل شود .به همین دلیل حتی آن روز به تنهایی به دادگاه رفت ،بدون هیچ همراه و یا وکیلی.

ماموران امنیتی در یک ورود ناگهانی که هفته پیش به خانه محمد نوری زاد داشتند ،به خانواده او گفتند که وضعیت پرونده پدرشان را پیگیری نکنند

در این اتفاق که به منظور تفتیش منزل این روزنامه نگار انجام شده بود ، ماموران کیس کامپیوتر و وسایل شخصی او را با خود بردند.

همسر نوری زاد که روز سه شنبه گذشته برای پیگیری پرونده به دادگاه انقلاب رفته بود با این پاسخ مواجه شد که پرونده او در دادگاه انقلاب نیست.

خانواده این زندانی سیاسی همچنین به نقل از یکی از بازپرس ها می گویند که حال او خوب است و همچنان درزندان اوین است.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator