۱۳۸۸/۱۰/۱۱

مكاني جهت ارسال عكسها و ويدئوهايتان به ما جهت انتشار

مكاني جهت ارسال عكسها و ويدئوهايتان به ما جهت انتشار

. ادامه راه سبز«ارس»: بر اساس درخواستهاي مكرر رسيده از همراهان ارس مبني بر ايجاد فضايي براي امكان آپلود كردن عكسها و ويدذوهاي تان از تجمعات سبز كه خود در آن حضور داشته ايد و تمايل داريد آن صحنه ها را در اختيار عموم قرار دهند ، لذا از هم اكنون براي مخاطبان عزيز اين امكان فراهم گرديد تا فايلها خود را در مكان در نظر گرفته شده توسط ارس آپلود نموده و پس از بررسي آنها، بلافاصه جهت نمايش در دسترس عموم قرار گيرد:

در قسمت پايين پنجره جهت تعيين نمودن فايل مورد نظر جهت آپلود دكمه browse را زده و پس از انتخاب فايل مربوطه دكمه upload را كليك كنيد و منتظر شويد تا فايل بطور كامل آپلود شود.

1 نظرات:

aras گفت...

دوستان توجه داشته باشند كه بدليل مسائل امنيتي، فايلهاي ارسال شما پس از پايان كامل آپلود براي خودتان هم قابل مشاهده نخواهد بود و لذا درصورتيكه يقيق پيدا كرديد كه فايل آپلوش كامل شده، مطمئنا به دست ما رسيده است و در مكاني ديگر در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

نكنه ديگر اينكه اگر مقاله و يادداشتي داريد كه مناسب انتشار است را ميتوانيد در فرمت تكست (وورد) در اينجا آپلود كنيد تا در موقع مناسب در ارس منتشر شود (از طريق ايميل هم كماكان اين امر ميسر است)

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator