۱۳۸۸/۱۰/۱۲

صحنه زيرگرفتن مردم توسط خودروي نيروي انتظامي (اين بار با 4 دوربين)

صحنه زيرگرفتن مردم توسط خودروي نيروي انتظامي در عاشوراي خونين

. ادامه راه سبز«ارس»: قبلا صحنه هايي واضح از زير گرفته شدن مردم توسط خودروهاي مجهز به سپرهاي ضد شورش نيروي انتظامي در سايت قرار داده شده بود. اما با توجه به اصرار مسئولين به ساختگي بودن فيلم، اين بار مجددا براي باز كردن چشم كور كساني كه سرها را به زير برف كرده اند و نمي خواهند جنايات و حرمت شكنيهاي خود را در ماه محرم الحرام و در روز عاشورا به گردن بگيرند، همان صحنه را البته با زواياي مخلتفي كه توسط 4 نفر از مردم كه با دوربينهاي موبايل خود گرفته اند را قرار ميدهيم:




7 نظرات:

طوفان گفت...

بابا اینا کم نمیارن الان میگن چون با چند تا موبایل گرفته شده نشون میده از قبل طراحی شده و دست آمریکا و انگلیس و احیانا منافقین توش بوده

Anonymous گفت...

این نشانه سیری این جماعت است اگر گشنه وتشنه بودن اوقات فراقت خود را با این حرکات وهیجانات پر نمی کردندوبه خود وبه مملکت برای رسیدن بعضی ها به قله قدرت ای چنین جفا نمی کردند.

Anonymous گفت...

چرا در این فیلم بعضی از صداها با وجود فاصله گرفتن دروبین از بعضی نقاط هیچ تغییری نمی کند و کیفیت خود با همان شدت حفظ می کند . چرا بعضی صدا ها درشت نمایی شده اند. آیا دراین فیلم صدا ها به طور دلخاه برای انحراف تعبیه نشده؟

اميرحسين مير فندرسكي گفت...

اين فيلم اصلا صدا لازم ندارد - صحنه خود گوياي همه چيز است.

جانيان حكومت بدانند كه تا دلتان ميخواهد بكشيد ما را ولي حتي يك گام از راه سبزي كه انتخاب كرده ايم بر نخواهيم گشت.

يا حسين

Anonymous گفت...

چرا تمام صحنه ابتدای فیلم بر روی ماشین های پلیس متمرکز شده است .چرا چندنفر در کنار ماشین پلیس کذایی در حال صحبت کردن هستند و چرا مانند دیگر ماشین های پلیس مورد حمله وسنگ اندازی قرار نمی گیرد آیا قرار بوده از ابتدا با این ماشین پلیس کاری انجام شود؟

Anonymous گفت...

سوال يزيديان آن زمان كه واقعه كربلا را ميخواستند انكار كنند!:

چرا در كربلا تمامي ياران حسين كشته شدند ولي زينب زنده ماند!. چرا حضرت عباس اول دست راستش قطع شد و بعد دست چپش و چرا از همان اول با يك ضربه سر از تنش جدا نكردند!چرا زينب در دربار يزيد بجاي خواندن خطبه با سنگ بر فرق بزيد نكوبيد!... چرا و چرا...!

اما ديدي و ديديم و آيندگان هم خواهند ديد كه مواقعه خونين كربلا تا به امروز زنده ماند و زنده خواهد ماند

Anonymous گفت...

آیاامام حسین حکومت رابا زیر پا گذاشتن همه اصول اسلامی جستجو می کرد؟آیاامام حاضر بود حکومت را با آسیب رساندن به اموال وشرف افراد بدست آورد؟ حال شما لطف کنید در ارتباط بین قیام امام حسین و موج سبز خود یک ارتباط منطقی پیدا کنید .آیا به بهانه پوچ می شود می توان تمام ارزش ها یک مملکت را برای رسیدن عده ای تشنه قدرت که قبلاحکومت را در دست داشته اند وتمام کارنامه های آنهامشخص و واضح است را زیر سوال برد

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator