۱۳۸۸/۱۰/۱۷

22 بهمن، روز فریاد سبز آزادی

بیست و دوم بهمن ، روز فریاد سبز آزادی

. ادامه راه سبز«ارس»: امسال در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را در حالی تجربه می‌کنیم که جمهوری اسلامی پس از 31 سال در بدترین روزهای خود قرار دارد و دولت کودتایی حاکم، روز به روز بیش از پیش انقلاب بزرگ ملت ایران را به سمت قهقهرا می‌برد و هویت خشن و خون ریز ضد اسلامی خود هر روز بیشتر و بیشتر نمایان می سازد. بیست و دوم بهمن امسال که به حق می‌توان آن را «روز سبز آزادی» نامگذاری کرد، با توجه به عوامل متعددی از جمله امکان حضور گسترده مردمی و ناتوانی کودتاگران از سرکوب علنی در این روز، تکرار مسیر انقلاب - آزادی و تجمع در میدان آزادی، ناگزیری صداوسیمای کودتا از پخش مستقیم راهپیمایی و مهمتر از همه اینها اولین حضور علنی رئیس دولت کودتا در یک جمع عمومی در تهران؛ بهترین فرصت برای عرض اندام مردم سبز تهران و شهرستان‌ها در برابر کودتا و برای زیر سؤال بردن دوباره مشروعیت دولت است.

بیست و دوم بهمن امسال، انقلاب بزرگ مردم ایران در حالی از مرز سی‌سالگی خود عبور خواهد کرد که ابتدایی‌ترین شعارها و آرمان‌هایش دستخوش قدرت‌طلبی‌های کودکانه عده‌ای منفعت‌طلب در عرصه سیاست شده است و یکی از اساسی‌ترین بنیان‌های مشروعیتش به گفته رهبر فقید انقلاب، امام خمینی، که همانا رای و نظر مردم است، با لرزشی عمیق مواجه است. باعث و بانی این بحران عمیق مشروعیت در پایه‌های نظامی که بنیانگذاران اصلی‌اش مردم بودند، زیاده‌خواهی‌های صاحبان نامشروع قدرت است که بی حساب از خزانه بیت‌المال خرج سیاست‌های خام و دروغ‌پردازی‌های ناشیانه خویش می‌کنند. انقلاب فصل سی‌سالگی خود را در حالی پشت سر می‌گذارد که مدرک ‌دزدی و تقلب در روز روشن به عادت سیاستمداران بی کفایت بدل شده است و بهای جان آدمی در این سرزمین به نازل‌ترین سطح خود رسیده است.

بیست و دوم بهمن 57 روزی بود که مردم ایران، استبداد حاکم را که قدرت خویش را با کودتای 28 مرداد تثبیت کرده بود به زیر کشیدند و این ده روز پس از آن بود که رهبر انقلاب و بنیانگذار بعدی جمهوری اسلامی تاکید کرده بود که «به پشتوانه ملت» دولت تعیین می‌کند. اما اینک بعد از گذشت سی و یک سال از آن ایام، بیست و دوم بهمن 88 در حالی از راه می‌رسد که دستگاه حاکم برای مشروعیت و تداوم حیات، خود را بی نیاز از رای و عقیده مردم می‌بیند و این یعنی نقطه‌ای که یک حکومت در سراشیبی سقوط قرار می‌گیرد.

جنبش سبز ایران با تاکید بر استمرار راه اصیل انقلاب و تبری جستن از سیاست‌های دیکتاتورمابانه کسانی که امروز قدرت را به دست گرفته اند، بارها پیش از این به صاحبان قدرت نسبت به این اشتباه بزرگ تاریخی هشدار داده است. یکی از اهداف اصلی و البته حداقلی جنبش سبز ایران بازگشتن به مسیر اصیل انقلاب است و روز 22 بهمن امسال مهم‌ترین برهه زمانی برای تکرار این مطالبه مهم و ضروری است.

دولت کودتا و حامیانش بدون شک با برنامه‌ریزی وسیع در دهه فجر سعی در مصادره کردن راه امام و انقلاب خواهند داشت. مردم هوشیار ایران باید دهه فجر امسال و به طور خاص راهپیمایی روز 22 بهمن را امری حیاتی و مهم در پیشبرد راه سبز امید تلقی کنند و حضور در مراسم راهپیمایی امسال را در فهرست کار خود قرار دهند. با شرکت در این راهپیمایی و طرح شعارها و مطالبات جنبش سبز صدای اعتراضی که از 25 خرداد تا ششم دیماه(روز عاشورای خونین) در سراسر ایران بلند شده را بار دیگر به گوش جهانیان می‌رسانیم.

در این راهپیمایی تاکید بر تشابه آرمان‌های اصیل انقلاب و جنبش سبز، بزرگداشت نام امام خمینی به عنوان رهبر واقعی انقلاب و نیز تاکید بر نامشروع بودن دولت کودتا را در اولویت قرار خواهیم داد. 22 بهمن امسال بار دیگر با حضور سبز خود دوربین‌های صداوسیمای ضدملی را همچون روز قدس در برابر پوشش جعلی اخبار ناتوان می‌کنیم. بیست و دوم بهمن ماه جنبش سبز ایران 8 ماهه خواهد شد. این روز برای جنبش سبز مردم ایران 25 خردادی دیگر خواهد بود. از همین اکنون تک تک ما وظیفه داریم هم‌وطنانمان را نسبت به اهمیت شرکت در راهپیمایی 22 بهمن آگاه کنیم. عدم شرکت در این راهپیمایی این امتیاز را به کودتاگران می‌دهد که همان‌طور که تاکنون انقلاب را به نام خود سند زده اند و محبوب‌ترین یاران امام را خائن خطاب کرده اند، همچنان به ماموریت خود جدی‌تر از قبل عمل کنند.

در بیست و دوم بهمن امسال ما سبزها به یاری خدا انقلاب را از صاحبان جعلی آن پس خواهیم گرفت و به صاحبان واقعی آن که مردمند باز خواهیم گرداند. جزئیات این راهپیمایی و نحوه عمل سبزها در آن را باید در روزهای نزدیکتر و با توجه به تحولات بعدی مشخص کرد. اما برای اصل حرکت از هم اکنون باید آماده باشیم.

موج سبز آزادی

2 نظرات:

بسیجی گفت...

شما در 22 بهمن هیچ غلطی نمیتونید بکنید مگه بسیجی ها نیستند این چند تا کاری هم که کردید بخاطر این بود که به ما اجازه نمیدادند جلوی شما وایسیم و یک سیلی تو گوش شما بزنیم حالا 22 بهمن سلامتون می کنم

Anonymous گفت...

بسیجی به ظاهر مسلمان این همه خون ریخته اید و ادعا میکنید تازه اجازه نداشته اید؟؟؟این روش شما مزدوران بسیجی است که وقتی کم می اورید این چرندیات را می گویی این سیلی انچنان گوش خودتان را نواخته است که جنگ را اغاز نکرده باخته اید

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator