۱۳۸۸/۱۰/۰۸

در عاشورا کسی کشته نشد!

در عاشورا کسی کشته نشد!


. سردار رجب زاده فرمانده پلیس تهران بزرگ اعلام کرد " در حادثه عاشورا هیچ کس کشته نشد." این سردار علت مرگ چهار تن از شهروندان تهران را بشرح زیر اعلام کرد" یکی از این افراد بطور کاملا تصادفی و خودجوش از پل لیز خورد و بعد از تصادف با تعدادی باتوم و دوازده متر مربع آسفالت خیابان، دچار مننژیت شد و سه ثانیه بعد درگذشت، همچنین دو تن از شهروندان دیگر به نام عباس کربلایی و علی اکبر حسینی، در حین عبور از خیابان شهدا و در حال رفتن به سرچشمه به دلیل اصابت گاز اشک آور با اتومبیل تصادف کرده و راننده اتومبیل به سایر اقدامات خویش در حمایت از مقام شامخ رهبری نظام ادامه داد. همچنین یک نفر نیز به نام موسوی به دلیل اصابت گلوله مشکوکی که به گفته رجانیوز و تعدادی دیگر از بیماران روانی، از فاصله 6000 کیلومتری از لندن شلیک شده بود، بعد از طی سه ساعت و نیم به تهران رسیده و موجب قتل موسوی شد. به گفته مقامات پلیس تهران، نمونه گلوله شلیک شده که موسوی با آن کشته شده است، کمابیش شبیه همان گلوله ای است که نداآقاسلطان با آن کشته شده است. سردار شمربن رادان اعلام کرد " احتمالا گلوله توسط شخصی به نام آرش حجازی شلیک شده و جسد وی نیز مفقود شده است." سردار شمربن رادان اعلام کرد، گم شدن جسد موسوی نشان می دهد که اصلا کسی به این نام کشته نشده است. وی گفت حاضرم به جان یکی از پدرهای رئیس جمهور قسم بخورم که در روز عاشورا کسی کشته نشد.

سردار شمربن رادان به نقل از اجداد خود در مورد روز عاشورای سال 63 هجری موارد زیر را مشروحا اظهار نمود:

به گفته سردار محمود بن مرجانه، فرمانده سپاه تهران بزرگ، عوامل اغتشاشگر شخص موسوم به حسین فرزند علی که از سوی برخی عوامل خارجی تحریک شده بودند، بدون داشتن مجوز قانونی و جهت خروج بر حاکمیت، وارد منطقه استحفاظی کربلای بزرگ شده و در حالی که برادران نیروی ضد شورش و لباس شخصی حامی ولایت، سعی در آرام کردن آنان داشتند، سر تعدادی از آنان در اثر اصابت با شمشیرهای مشکوک بریده گردید و چون نیروهای مسوول حاضر در صحنه از شمشیر استفاده نمی کنند، معلوم نیست این افراد به چه دلیل کشته شده اند، سازمان پزشکی قانونی اعلام کرد، اسناد مشخصی در دست است که این اقدامات به دست خود عوامل اغتشاش صورت گرفته است.

بنا به اعلام سازمان روابط عمومی ستاد مرکزی مبارزه با بحران عاشورا، شخص موسوم به عباس فرزند حسین، معروف به ابوالفضل که از آقازادگان محسوب می شد، برای اغتشاش و ایجاد تشویش در اذهان عمومی در صحنه حاضر شده و به بهانه آوردن آب، به تحریک افراد پرداخته و بعد از سوء استفاده از برخی برادران بسیج ناحیه کوفه عملا دست های خود را بریده و طوری وانمود کرد که انگار به شهادت رسیده است، در حالی که تصاویر موجود از وی که فعلا نشان داده نخواهد شد، گویای این امر است که آب به میزان کافی در دسترس افراد بوده و علت قطع آب در برخی مناطق صحرای کربلا نیز به علت نپرداختن قبض آب و سوء استفاده از اموال بیت المال بوده و شخص مذکور و خانواده وی سالها از آب مجانی استفاده می نمودند.

همچنین ستاد مبارزه با اغتشاشات اعلام کرد که دو تن از افراد فریب خورده و تحریک شده که اسناد ارتباط آنان با خارجی ها موجود است، به نامان علی اکبر و علی اصغر، 14 ساله و شش ماهه در جریان درگیری کشته شده اند. به گفته شاهدین عینی از جمله سردار شمر بن رادان، شخص موسوم به علی اصغر بطور علنی علیه امنیت عمومی اقدام نموده، و ماموران چند بار با زدن گاز اشک آور و پرتاب گلوله غیرمستقیم از والدین وی خواستند که او را از صحنه خارج کنند، اما حضور برخی از راویان خبری ناشناخته در محل نشان می دهد که قتل کودک مذکور که به گفته سبزها شش ماهه اما به گفته منابع ذیربط و بخصوص منابع بیربط 24 ساله بوده سوابقی در ارتباط با گروهک های منحله ضدانقلاب داشته و حضور همزمان دو برادر در این صحنه مشکوک است.

سازمان قضائی نیروهای مسلح نیز، طی اطلاعیه ای اعلام داشت، سردار سابق، برادر سابق حر بن ریاحی از فرماندهان اسبق سپاه که در دوران جنگ نیز به گفته بسیاری از فرماندهان در مقابل دشمن از خود ضعف های فراوانی نشان داده بود، در جریان اغتشاشات محرم اخیر، توسط برخی عناصر فتنه فریب خورده و به عوامل دشمن پیوست و در اغتشاشات اخیر نقش مهمی داشت، و چون به گفته امیرالمومنین یزید از نخبگانی بود که نتوانست راه درست را انتخاب کند، در جریان درگیری ها کشته شد. سربازان گمنام یزید بن معاویه اعلام کردند از جستجوی خانه وی اسناد و مدارک طبقه بندی شده ای کشف شد که نشان می دهد، وی از مدتها قبل توسط کانون فتنه به استخدام دشمن درآمده بود.

از سوی دیگر، عبیدالله بن جنتی از فرماندهان کل کشور اعلام کرد که خبر کشته شدن هفتاد و دو نفر در واقعه دیروز کربلا سیاه نمایی نظام بوده و بطور کلی در این حادثه بین چهار تا پنج نفر، احتمالا کشته شده اند. سردار شمربن رادان که مسوولیت حفظ امنیت را برعهده داشت اعلام کرد اکثر این افراد علیرغم اعلام پلیس راه کوفه مبنی بر احتمال ابتلای مننژیت در هنگام عبور از مسیر بیابان های کربلا، باز هم در منطقه حاضر شده و دست به اغتشاش زدند. این ستاد همچنین انعکاس گسترده و بین المللی سخنان خانم زینب حسینی، خواهر یکی از سران اغتشاشگران را که طی آن به مقام عظمای ولایت توهین شده بود، محکوم کرد و اعلام کرد، اگر این اغتشاشات ادامه یابد به دستگیری علی بن حسین و خانم زینب حسینی و دیگران نیز دست خواهد زد. سردار شمربن فیروزآبادی همچنین اعلام کرد سرکوب اقدامات خائنانه آقای حسین و خانواده اش در روز عاشورا، مقدمه ای بر سرکوب کلیه عوامل دشمن است و اگر این اتفاقات ادامه یابد، بقیه عوامل نیز شناسایی و به اشد مجازات محکوم می شوند.

در همین راستا، قاضی شریح مرتضوی نیز اعلام کرد اجساد کشته شدگان تا اطلاع ثانوی به خانواده های آنان تحویل داده نمی شود، اگرچه خانواده ای هم از آنان باقی نمانده است، اما وی برگزاری هرگونه مجلس ختم، تشییع جنازه، سوگواری، راهپیمایی را تا هفتصد سال دیگر ممنوع اعلام کرد. محمود بن مرجانه، معروف به ابن مجهول که فرماندهی عملیات را برعهده داشت، شکست دشمنان را مقدمه ای بر سقوط امپراطوری روم و امپراطوری ایران دانسته و اعلام کرد آماده هر نوع همکاری با جمهوری حبشه می باشد.

ابراهيم نبوي

1 نظرات:

Anonymous گفت...

کسانی که در روز عشاورا به مراسم های عزاداری امام حسین حمله کردند و حرمت این روز را شکستند مانند کسانی که امام حسین (ع) را به شهادت رساندند همگی زنا زاده هستند

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator