۱۳۸۸/۱۰/۱۰

حرکت خودروهای سنگین زرهی به سمت تهران!+ (مكالمات بيسيم سركوبگران حكومت در عاشورا)

حرکت خودروهای سنگین زرهی به سمت تهران

.
ادامه راه سبز«ارس» به نقل از جرس: از ساعتی پیش صدها نیروی نظامی و دهها خوروی سنگین زرهی حرکت خود را از کرج به سمت تهران آغاز کرده اند.

به گزارش خبرنگار جرس، برخی از این خودروها که ویژه سرکوب تظاهرات های درون شهری است تاکنون در خیابانهای تهران مشاهده نشده بود.

همچین صدها نیروی نظامی نیز از این شهر در حال حرکت به سمت تهران هستند.

گسیل نیروهای بیشتر و تجهزیات نظامی سنگین تر به تهران را ناظران مرتبط با حوادث عاشورای تهران می دانند که در آن مردم در پاره ای از ساعات نیروهای گاردی را یا فراری دادند و یا محاصره کردند و موتورسیکلت ها و خودروهای آنها را به آتش کشیدند. نیروهای نظامی بیم آن دارند که انتشار تصاویر مربوط به این حادثه موجب روحیه گرفتن معترضین و رویارویی بیشتر آنها با یگان های نظامی سرکوبگر شود.

ضمنا در انتها، بخشي از مكالمات بيسيم نيروهاي سركوبگر انتظامي حكومت در روز عاشوراي سبز خونين در دسترس عموم قرار ميگيرد كه شنيدن آن خالي از لطف نبوده و به نكات ظريفي اشاره ميگردد از جمله اينكه "تا حالا كي ديدي اين جمعيت به كلانتري حمله كند؟!" و يا "با هر جنبده اي در مسير خ انقلاب برخورد كنيد!" كه خود نشان از وحشت شديد سركوبگران از بهم پيوستن جمعيت ميليوني مردم سبز مسالمت جو و عزادار در ساعات اوليهء روز عاشوراي خونين دارد و همين حركات و برخوردهاي خشن و بي رحمانه نيروهاي انتظامي حكومتي سبب شد كه در ساعات بعد، ملت بي دفاع با دست خالي در صدد دفاع از خود بر آيند:



mokalemeyebisim.mp3

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator