۱۳۸۸/۱۰/۰۲

حسين دلقك!، حذف سه صفر براي كنترل واحد پولي است و نه كنترل جمعيت!

حسين دلقك، حذف "سه صفر" براي كنترل واحد پولي است و نه كنترل جمعيت!

آقای شریعتمداری، بگذارید این چند روز نخندیم!
. ادامه راه سبز«ارس»: صدها هزار از مشتاقان و شیفتگان فقیه آزاده و مجاهد حضرت آیت ا... العظمی منتظری دیروز با مشایعت پیکر آن پدر معنوی ملت پیامی شیوا و رسا به سازمان حقیر استبداد رساندند: وزنمان را ببینید. حجم عشاق ولایت دروغ و کینه در روز جمعه کجا و ما سبزها گرد پیکر آن عزیز کجا؟

ارتحال آن فخر فقاهت و مرجعیت شیعی و آن اسوه مجاهدت در راه پر سنگلاخ آزادگی اگر چه غمی جانگداز را بر ایران سبزمان وارد آورد اما حقیقتی شیرین و درس آموز را نیز در بطن خود به همراه داشت.

چه سعادتی والاتر از آنکه حیات و ممات آدمی اینچنین مستغرق در امید و عشق و اشک ملیونها ملتی باشد که زیر پتک جباران زمان ، ندای آزادگی و عدالتخواهی و استقامت سر می دهند و بی محابا سینه در مقابل مستبدان سپر می کنند.

چهره آرام آن پدر گرچه تاثری سینه سوز را بر ما فرزندانش تحمیل کرد اما امید بازافروزی شعله های مقاومت را در ما استمرار و انبساط بخشید و دیدیم شکوه دشمن کشی را که دیروز صدها هزار عاشق آزاده در فراغ مظلومانه آن پیر سبز آزادی پدیدار نمودند . شکوه و عظمتی که بی تردید افزونه ای سنگین بود بر بار ترسی که جائران و سربازان آشنانامشان از شور سبز آزادی در محرم داشتند.

دیروز یزیدیان پس از نظاره موج عظیم ملتی که به بدرقه عزیزشان آمده بودند، چنان دچار وحشت گشتند که جنون همچون اسباق ماضی بر آنها مستولی گشت و دست و زبان بر افعال و اراجیفی سپردند که بیش از گذشته کوس رسواییشان را هویدا ساخت.

توحشی که در اقدام حرامیان در تعدی و هتک به بیت آن پدر، تعدی به مردم عزادار و چهره های مخالف از جمله مهندس میر حسین موسوی نمود یافت قابل پیش بینی می نمود خاصه وقتی در نظر می گرفتیم، هیچکسانی چون روان بخش در اینگونه فضاها از بیوت شیاطین رها خواهند شد و عمق رذالت مسبوقشان را باز هم نشان خواهند داد.

اما همچون ایام ماضی جنون غالب بر این حقیران جنبه های طنزی دارد که گذر از آن گاهی حیف می نماید.

واکنش رسانه های منتسب به کودتا چیان خاصه حلقه کیهان و بازجوی تواب ساز حسین شریعتمداری به هیبت و گستردگی مشارکت خیل حامیان آزادی در سوگ آن پدر ، مصداق عینی طنز مذکور است.

ایشان که در جریده کذایی مربوطه تعداد شرکت کنندگان در مراسم تشییع و تدفین را که به گواه عدیدی از رسانه های اصولگرا صدها هزار تن بود، پنج هزار اعلام می دارد، در قسمتی از افاضات مندرجه مدعی شده: "گفتنی است رسانه های بیگانه و سایت های ضدانقلاب با انتشار تصاویری از جمعیت تشییع كننده پیكر آیت الله منتظری و حذف پلاكاردها و تصاویر بزرگ امام و رهبری كه جمعیت برای نشان دادن علت حضور خود در مراسم تشییع به همراه آورده بودند، تلاش كردند آنها را به عنوان حامی سران فتنه جا بزنند."

جناب شریعتمداری نمی فرمایند، گیریم رسانه های بیگانه تصاویر ادعایی ایشان به محاق تیغ حذف و سانسور انداخته اند ، آیا نمي شد اقلا از جانب دوربين هاي معجزه آسای صدا و سیمای ...... این تصاویر نادیده نشان داده می شد که در این وانفسای غمی که بر روحمان افتاده، خنده بر لبانمان نیندازد.

دوربین هایی که تصویربرداران و جلوه گران پشت دوربینی هالیوود را در حسرت دستیابی سالهاست می سوزاند و قادر است 500 نفر را 500000 هزار نشان دهد و جام می در دست آقای خاتمی گذارد و البته ظریفه ای در کنارشان و چادر بر سر دانشجوی منتقد نهد و البته کمی هم ابزار ناخرسندی نرم افزار محترم فوتوشاپ را فراهم آرد ، یعنی نتوانسته چند تصویر را محض کاهش فشار خون شما و برخی محبان آستان مبارک حضرت مصباح تولید کند و یحتمل بر صفحه سایت ها و جریده فخیمه اسباب تبلیغ و باوراندن ادعایتان را فراهم آرد.

باور کنید، که حوصله خندیدن نداریم. بگزارید این چند روز مانده تا عاشورا را در غم فراغ آن فرزند حسین و عاشورا مغموم بمانیم. وقت برای خندیدنمان زیاد ست و ماشاا... شما هم کم مستعد نیستید در تولید اسباب آن.

بگذارید این روزها چشمانمان به قطرات اشک آغشته و دل هایمان به غم سپاریم و اذهانمان به تامل در بانگ رسای حسین که اگر مسلمان نیستید لاقل شریعتمداری نباشید.

وقت برای خندیدن بسیارست.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator