۱۳۸۸/۱۰/۰۶

شدت درگیری موجب افزایش تعداد زخمی های دو طرف شد

شدت درگیری موجب افزایش تعداد زخمی های دو طرف شد

درگیری های گسترده و پراکنده همچنان در خیابانهای مرکزی شهر تهران ادامه دارد و تعدادی زیادی از مردم و نیروهای نظامی تاکنون زخمی شده اند.


به گزارش خبرنگار جرس، از دقایقی پیش مردم چراغ های کنترل ترافیک را شکسته اند زیرا معتقدند که پلیس از این طریق آنها را تعقیب می کند.

میدان ولی عصر، مقابل دانشگاه پلی تکنیک و دانشگاه تهران از مناطق عمده درگیری ها هستند. این در حالی است که مردم کنترل چهار راه ولی عصر را در اختیار دارند.

انتشار خبر شهادت جمعی از هموطنمان در درگیری های امروز تهران و همچنین دیدن زخمی ها ای درگیری موجب شده است تا مردم علاوه بر شعارهای تند علیه رهبر جمهوری اسلامی شعار "می کشم می کشم آنکه برادرم را کشت" را سر بدهند.


تشدید درگیری ها در شیراز و محاصره خانه آیت الله دستغیب

شيراز:
دهها هزار نفر از مردم عزادار و معترض شیراز امروز دست به یک راهپیمایی مسالمت آمیز اعتراضی زدند، اما نیروهای پلیس و لباس شخص این مراسم را به خشونت کشیدند.

به گزارش خبرنگار جرس، همزمان با سایر شهرهای کشورمان دهها هزار نفر از مردم شیراز در خیابانهای مرکزی این شهر از جمله محوطه سینما سعدی تا پارامونت تجمع کرده اند و شعارهایی را علیه رهبر جمهوری اسلامی سر می دهند.

پلیس نیز با شلیک تیرهوایی و گاز اشک آور سعی در مترفق کردن مردم معترض را دارد.

همچنین خانه آیت الله دستعیب به محاصره نیروهای امنیتی در آمده و مسیرهای منتهی به شاهچراغ به شدت کنترل می شود.

فراخوان لجن پراكني فارس برای حضور گروههای فشار در خیابان!

لجن پراكني فارس متعلق به سپاه پاسداران دقایقی قبل با انتشار خبری با عنوان " حاميان موسوي و خاتمي حرمت عاشورا را شكستند" از نیروهای بسیج و لباس شخصی خواست تا به خیابان انقلاب برود.

خبرگزاری فارس نوشت:" اين افراد در روز عاشورا به جاي عزاداري با طرح شعارهاي انحرافي عليه نظام جمهوري اسلامي، اركان نظام و مطابق خواست دشمن و رسانه هاي غربي به جشن پرداختند."

خبرگزاری فارس در حالی از حرمت شکنی هوادارا جنبش سبز رد روز عاشورا سخن گفته است که نیروهای گارد ویژه در کنار نیروهای لباس شخصی از صبح امروز به صورت بسیار بی رحمانه ای با معترضین عزادار برخورد کرده و در این میان بر طبق خبرهای تایید شده تاکنون 4 تن از هموطنانمان را به شهادت رساندند و جمع زیادی را نیز زخمی کرده اند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator