۱۳۸۸/۰۹/۲۹

نامه سید محمد خاتمی به آیت الله خامنه ای

نامه سید محمد خاتمی به آیت الله خامنه ای

. ادامه راه سبز«ارس» به نقل از جرس: سید محمد خاتمی اخیراً دریكی از دیدارهای خود از نامه محرمانه وی به رهبر انقلاب خبر داده است.

به گزارش سایت «آینده»، خاتمی در این دیدار با اظهار این‌كه نامه مشروحی درباره حوادث پس از انتخابات به صورت محرمانه برای رهبر انقلاب ارسال كرده است، افزود: آیت‌الله خامنه‌ای پس از مطالعه این نامه اظهار داشته‌اند كه نامه خاتمی را دو بار خواندم، نامه نجیبانه نوشته شده بود؛ اما آقای خاتمی ناآگاهی دارد كه باید به وی اطلاعات صحیح داده شود.

خاتمی همچنین در این دیدار نسبت به هزینه كردن از رهبری برای حل مسایل و مشكلات جزئی ابراز نگرانی كرده است و تأكید نموده كه باید شأن رهبر انقلاب در مدیریت كلان و عالی كشور حفظ گردد.

گفتنی است روزنامه اعتماد حدود دو هفته پیش نوشت: «امير محبيان» با اعلام اينکه «سيدمحمد خاتمي» به دنبال کاهش اختلافات است، خواستار آشکار شدن سخنان و نامه نگاري هاي وي در راستاي ايجاد وحدت شد.

اين عضو سابق شوراي سردبيري روزنامه رسالت به ايلنا گفت؛ «با خبرهايي که از خاتمي شنيده ايم، وي در ميان مثلث رهبران اصلاحات درک واقعي تري را در مورد صحنه سياسي به دست آورده است و تلاش دارد اختلافات را کاهش داده و اين پيام را به راس و کل نظام انتقال مي دهد که جريان اصلاح طلب برانداز نبوده و در چارچوب قانون اساسي ارزش هاي انقلاب و ديدگاه هاي امام را قبول دارد و تحت ولايت رهبري عمل مي کند و قصد آن صرفاً نقد دولت در چارچوب قانون و پيشبرد روند اصلاح براي تقويت نظام است.»

محبيان تاکيد کرد؛ «اميدوارم سخنان خاتمي و نامه نگاري وي آشکار شود، زيرا حاکي از روند عاقلانه يي براي رفع اختلافات است و نيز موسوي و کروبي در اين روند با وي همگام شوند که در اين صورت امکان حل مشکلات بيشتر شود.»

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator