۱۳۸۸/۰۹/۲۶

ویدئوی اعترافات پناهنده ظاهرا بسیجی در کانال۴ انگلیس!

اعترافات پناهنده ظاهرا بسیجی در کانال۴ انگلیس!

. ادامه راه سبز«ارس»: شبکه چهار تلویزیون بریتانیا چهارشنبه شب مصاحبه ای را با شخصی که مدعی بود از اعضای بسیج است، پخش کرد. این شخص که چهره او نمایش داده نمی شد، گفت که از خانواده ای عمیقا مذهبی می آید .

پخش قسمت اول مصاحبه


به گزارش سایت آینده این شخص که از بریتانیا تقاضای پناهندگی کرده ، برادرش را نیز از مسئولان ارشد بسیج معرفی کرد. او مدعی شد که چهارماه پیش از انتخابات، آموزش مقابله با اغتشاشات شهری دیده بودند و فرماندهانشان از قبل از انتخابات در جلسات توجیهی به آنها گفته بودند که … نظرش بسوی محمود احمدی نژاد است و در جلسات خصوصی نیز که با ناظران صندوق های انتخابات داشتند، برای آنها دستور آمده بود تا رای افراد مسن و بی سواد و برگه های سفید را بنام احمدی نژاد بنویسند.

این فرد همچنین مدعی شد که به اعضای بسیج دستور داده شده بود تا معترضین را بدون توجه به زن مرد و کودک و جوان بودنشان، به شدیدترین شکل بزنند و هرکس را که می توانند، بویژه افراد نوجوان و جوان را دستگیر کنند. او افزود که به آنها حکم تیراندازی داده شده بود.

این شخص همچنین گفت که او و برادرش صداهای گریه و زاری جوانان و نوجوانانی را که …. از درون کانتینرها می شنیدند اما کاری نمی توانستند بکنند.

پخش قسمت دوم مصاحبه


0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator