۱۳۸۸/۰۹/۱۷

رجب‌زاده: دستگیری ۲۰۴ تن در ۱۶ آذر و ادامه فضای امنیتی در تهران

سردار رجب‌زاده: دستگیری ۲۰۴ تن در جریان تجمعات ۱۶ آذر


. ادامه راه سبز«ارس»: سردار رجب‌زاده دقایقی پیش در گفتگو با ایسنا، در رابطه با آمار دستگیری‌های پلیس در روز «16 آذر ماه» اظهار كرد: ماموران پلیس در روز 16 آذر 165 مرد و 39 زن را دستگیر كردند كه افراد دستگیر شده به مراجع قضایی معرفی و وضعیت آنها در دست بررسی قرار دارد. وی همچنین از ادامه فضای امنیتی تهران در روزهای آینده خبر داد!

رجب زاده ادامه داد: در روز 16 آذر حدود 2 هزار نفر به صورت پراكنده در اطراف دانشگاه تهران، خیابان‌های انقلاب، چهارراه ولیعصر(عج) و خیابان تقاطع خیابان ولیعصر(عج) با خیابان بزرگمهر حضور یافتند كه با توجه به گسترش واحدهای پلیس به این افراد هیچگونه اجازه تجمع داده نشد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در رابطه با خسارت‌های بر جای مانده در روز «دانشجو» نیز با اشاره به این كه 17 نفر از نیروهای پلیس مصدوم شدند، به ایسنا گفت: همچنین 19 مورد خسارت به اموال دولتی مانند تابلوهای راهنمایی و رانندگی و سطل‌های زباله و خودپردازهای بانك وارد شد، همچنین شیشه یك دستگاه اتوبوس نیز شكست و یك موتورسیكلت‌ نیروی انتظامی هم به آتش كشیده شد.

به گفته وی پلیس هیچ‌گونه تیراندازی در روز 16 آذر نداشته و تنها در دو مورد از گاز اشك‌آور استفاده كرده است!. (البته قطعا منظور ایشان فقط پلیس بوده و نیروهای خودسر بسیج امری جداست!)

سردار رجب‌زاده در رابطه با استقرار مجدد نیروهای پلیس در اطراف دانشگاه تهران در روز جاری ـ 17 آذر ماه ـ گفت: نیروهای پلیس به منظور تامین امنیت در اطراف دانشگاه تهران مستقر شده‌اند كه تاكنون مشكلی در این رابطه به وجود نیامده و تنها تجمعاتی از سوی هر دو طرف در داخل دانشگاه تهران انجام شده است.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به این كه پلیس تا این لحظه در روز سه‌شنبه دستگیری نداشته است، خاطرنشان كرد: در روزهای آتی هم تا زمانی كه در داخل دانشگاه تهران تجمعاتی صورت گیرد، به منظور جلوگیری از كشیده شدن این تجمعات به خارج از محیط دانشگاه، نیروهای پلیس در اطراف دانشگاه تهران مستقر خواهند بود.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator