۱۳۸۸/۰۹/۱۲

سر دادن بانگ الله‌اکبر در ساعت ۱۰ شب‌های ۱۴ و ۱۵ آذر

فراخوان گسترده‌ مردمی:
سر دادن بانگ الله‌اکبر در شب‌های عید غدیر و ۱۶ آذر

. اکنون پس از گذشت بیش از ۵ ماه از کودتای انتخاباتی بر علیه ملت، چند صباحی است که اقدامات حامیان دولت کودتا وارد دور جدیدی شده است و شاهد صدور احکام ستم‌گرانه‌ای برای بسیاری از بهترین فرزندان ایران‌زمین هستیم. از طرف دیگر بازداشت‌های غیر‌قانونی و تهدید فعالان سیاسی و اجتماعی نیز نه تنها کاهش نیافته که در آستانه‌ی یکی دیگر از روزهای بیاد ماندنی در جنبش سبز ملت ایران، 16 آذر - روز دانشجو - موج جدیدی از تهدید، ارعاب و بازداشت فعالان دانشجویی در سراسر کشور شروع شده و حامیان کودتا بار دیگر توهم فرونشاندن جنبش ملت ایران را با چنین روش‌های نخ‌نما شده‌ای در سر می‌پرورانند. اما در آستانه عید غدیر خم و در حالی که مردم سبزاندیش ایران برای پاسداشت ده‌ها سال تلاش دانشجوی آزادی‌خواه ایرانی آماده می‌شوند، فراخوان گسترده‌ مردمی برای سردادن بانگ الله‌اکبر در شب‌های (شنبه و یکشنبه) عید غدیر خم و ۱۶ آذر در ساعت ۱۰ شب در میان اقشار مختلف سراسر کشور منتشر شده است.

با این وجود، هجوم بر علیه خواست سبز مردم در روش‌های یاد شده نیز خلاصه نشده و حامیان کودتا انواع دسیسه‌ها و تلاش‌های کودکانه دیگری را هم طراحی کرده و در حال برنامه‌ریزی برای اجرای آن هستند. انتشار شایعه پخش اعترافات نمایشی جدید در صدا‌وسیمای غیر ملی، برگزاری تجمعات فرمایشی در خیابان‌ها برای فراکنی در مورد قاتلان شهدای جنبش سبز، تلاش‌های رسانه‌ای «جنبش‌های جعلی و دست‌ساز» دولت کودتا، هتاکی و دروغ‌پردازی‌های هر روزه رسانه‌های این جریان و سخنرانی‌‌های ناکام و بی‌سرانجام حامیان کودتا در دانشگاه‌های مختلف از جمله برخی از این کارها است.

در واقع پس از واکنش شدید افکار عمومی ایران و جهان نسبت به خشونت‌ها و فجایعی که بر مردم سبزاندیش ایران در روزهای ابتدایی پس از انتخابات دهم روا داشته شد، حامیان کودتا به جای سر نهادن به خواسته‌های بر حق ملت ایران، اجرای انواع خدعه و نیرنگ را تیز در کنار تهدید و ارعاب در نظر گرفته‌اند. حال آنکه اعترافات نمایشی تلویزیونی در چشم مردم نقشی جز شاهدی دیگر بر ستم‌های رواداشته شده ندارد و تجمعات فرمایشی و فرافکنی و عدم پیگیری عاملان و آمران کشتار مردم، بیش از پیش بر این عقیده صحه می‌گذارد که هنوز اراده‌ای برای تغییر ایجاد نشده و هیچ طرحی برای اصلاح‌روندهای فاجعه‌آمیز وجود ندارد.

از طرف دیگر رسانه‌های جریان دروغ و ستم برای معرفی و به عرصه‌آوردن جنبش‌های جعلی و دست‌ساز دولت کودتا تبلیغات گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند و برای اینکه مردم را از گام برداشتن در راه سبز امید بازدارند تلاش می‌کنند، اما آن‌ها از این واقعیت غافل هستند که ملتی که بیدار شده و می‌خواهد عنان سرنوشت خویش را خود به دست بگیرد، رنگ را از نیرنگ می‌شناسد و آن روز که پیمانی سبز با تاریخ و فرهنگ خود بست، عهد کرد که تا رسیدن به هدف پاک خود از پا ننشیند و پیوسته و قدم به قدم به افق‌های آزادی و سرافرازی نزدیک شود.

اینک در آستانه عید سعید غدیر خم جنبش سبز ایران برای پاسداشت ده‌ها سال تلاش دانشجوی آزادی‌خواه ایرانی آماده می‌شود. در حالی که فراخوان گسترده‌ای برای سر دادن بانگ الله‌اکبر در شب 16 آذر(ساعت 10 شب) در میان اقشار مختلف مردم منتشر شده است، امروز بیانیه دیگری نیز در بسیاری از شهرهای کشورمان پخش شده و برای سر دادن بانگ الله‌اکبر در شب عید غدیر از همه مردم دعوت به عمل آورده است. در متن بیانیه منتشر شده آمده است:

"مردم ایران!

اینک عید غدیر این سبز ترین عید مسلمین از راه می رسد. دروغ‌‌گویان و متقلبان مدت‌هاست در صدد آنند که به مردم چنین القا کنند که راه سبز ما از ارزش‌های دینی تهی است و آنچنان در این تقلب و دروغ‌ گویی خود مصرند که از چسباندن وصله‌ی بی دینی به ما اکثریت مردم ایران نیز هیچ ابایی ندارند. در این میان نهضت سبز ملت ایران که سبز خود را با تاسی از راه سبز علی و فرزندانش اختیار کرده است اینک در آستانه‌ ی عید غدیر با امتحانی دیگر روبروست.

صدا و سیمای دروغ‌ پرداز و ضدملی در این ایام تمام توان خود را به کار خواهد گرفت تا این اندیشه وهم‌ آلود را به مردم القا کنند که پیروان راستین عدالت علوی همین دروغ‌ پیشگانی هستند که با کودتا علیه رای ملت و تعرض به آبروی آنان قدرت را به دست گرفته‌ اند و دین را با اندیشه‌های متحجرانه و مرتجعانه خود قبضه کرده‌اند.

اما ملت سبزنهاد ایران نخواهد گذاشت عید غدیر خم که تجلی ولایت مداری اصیل و راستین است به دست کسانی که از ولایت‌ مداری جز هتاکی و زورگویی و حق کشی چیزی نیاموخته‌اند مصادره شود و به خوراک تبلیغاتی رسانه ضد ملی بدل گردد.

کودتاگران سرخ‌ به ما صلح‌ جویان سبز، دشنام می‌دهند و ما پاسخ آنها را با فریادهای الله اکبرمان در شب عید غدیر خم خواهیم داد. آنها ما را اموی خطاب می‌کنند حال آنکه ما مردم ایران پاسخ آن‌ها را با فریادهای یا علی و یا حسین خواهیم داد. این همان مسیر سبزی‌ است که از چهارراه اخلاق و سعه صدر می‌گذرد. ما را با هتاکی و تندروی سری نیست و به همین دلیل است که شعار الله اکبر را برای خود برگزیده‌‌ایم.

الله‌اکبر خواهیم گفت تا بدانند که ما مردم مسلمان‌ ایران همچنان زنده‌ایم و از ریا و شرک و سجده بر غیر خدا بیزاریم. الله‌اکبر خواهیم گفت تا بدانند که این نهضت سبز ماست که علوی است، نه رنگ‌های دروغین و تقلبی متقلبان.

الله اکبر خواهیم گفت تا بدانند که ما برای رسیدن به آزادی این هدیه الهی تنها از خدا یاری می جوییم. الله اکبر خواهیم گفت تا بدانند که یدالله مع الجماعه و بدانند که خدا با مردم سبز اندیش است.

الله اکبر خواهیم گفت تا بدانند که سرکوب هیچ هراسی را به دل ما ملت نینداخته است چرا که شجاعت را از مولایمان علی آموخته‌ایم.

الله اکبر خواهیم گفت تا بدانند اجازه نخواهیم داد رنگ سبز ما ملت ایران را که اصالتش را از رنگ سبز غدیر گرفته است را از ما بربایند.

ما سبزهای سراسر ایران همزمان با شب عید غدیر شنبه 14 آذر ماه از ساعت 22 شب بر فراز بام‌‌ها فریاد الله‌اکبر سر خواهیم داد. رسانه این جنبش تک تک شهروندان ایرانی هستند که دل در گرو این جنبش عدالت‌ طلبانه و مردمی دارند."

در کنار این دو فراخوان که از مردم برای سر دادن بانگ الله‌اکبر در ساعت 10 شب‌های 14 و 15 آذر دعوت کرده‌است، گروه‌های دیگری از مردم سبزاندیش نیز قصد دارند تا در شب عید غدیر پس از سر دادن بانگ الله‌اکبر به شهرپیمایی سبز در شب عید غدیر بپردازند و سپس روز یک‌شنبه با حضور در منازل اسرای در بند و آزاد شده‌ و شهدای جنبش سبز با خانواده‌های این عزیزان دیدار کنند.

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator