۱۳۸۸/۱۰/۰۷

آبروی ناجا قربانی مماشات با لباس شخصی‌ها

آبروی ناجا قربانی مماشات با لباس شخصی‌ها

. ادامه راه سبز«ارس» : در حالی كه اظهارات ضد و نقیض برخی مسوولان و از جمله تكذیب اولیه كشته های دیروز توسط فرمانده نیروی انتظامی تهران، باعث شده اظهارات سردار رادان مبنی بر عدم استفاده پلیس از گلوله در میان بسیاری از مردم باورپذیر نگردد، شاهدان عینی عدم استفاده نیروهای انتظامی از گلوله را تایید می كنند.

به گزارش آینده، به گفته شاهدان عینی كه در صحنه كشته شدن دو تن در حوالی پل كالج حاضر بوده اند، این افراد با استفاده از كلت عناصر لباس شخصی (ذوب شدگان ولايت) از فاصله بسیار نزدیك كشته شده اند.

در یكی از این صحنه ها، هنگامی كه یكی از حاضران در حال فیلمبرداری با گوشی تلفن همراه از صحنه جنایت بود، نفوذی لباس شخصی ها در میان معترضین از پشت به وی حمله كرده و سپس دوستان وی سر رسیده و قصد داشتند وی را با خود ببرند كه با حضور مردم این اقدام ناكام می ماند، اما گوشی فرد مذكور ضبط می شود.

تا كنون آینده هیچ گونه گزارشی از شلیك گلوله توسط پلیس به مردم دریافت نكرده است.همچنین عده‌ای از این افراد برای تردد در بین مردم اقدام به پوشاندن پلاك موتور خود كرده بودند.

با این حال پرسش اینجاست كه چرا پس از حوادث تلخ 25 و 30 خرداد و كشته شدن 40 تن طبق آمار رسمی و نقش آفرینی متعدد لباس شخصی ها، چرا پلیس با عوامل مشكوك لباس شخصی كه بیشترین سهم را در تخریب وجهه نظام داشته اند، برخورد نمی شود و اگر برخورد شده، چرا در این باره اطلاع رسانی نمی شود و آبروی ناجا كه باید حافظ امنیت كشور باشد، قربانی مماشات با عده ای عنصر مشكوك می شود؟

0 نظرات:

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator