۱۳۸۸/۰۹/۱۱

محکومیت سعید لیلاز به ۹ سال و شاهپور کاظمی به یک سال حبس تعزیری!

محکومیت سعید لیلاز به ۹ سال و شاهپور کاظمی به یک سال حبس تعزیری!


. ادامه راه سبز«ارس»: وکیل سعید لیلاز و شاهپور کاظمی از محکومیت موکلین خود به ترتیب به ۹ و یک سال حبس تعزیری از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران خبر داد.

سید محمود علیزاده طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با تكذيب حكم ۱۵ سال حبس براي سعيد ليلاز اظهار داشت: حکم صادره شده اما هنوز ابلاغ نشده است و طی اعلامی که قاضی پرونده به بنده کرده موکلم به دلیل فعالیت تبلیغی علیه نظام، نگهداری اسناد طبقه بندی شده و ارتباط با بیگانگان به ۹ سال حبس تعزيري محکوم شده است. در رسیدگی به اتهامات موکلم اعلام شده بود که وی با حسین رسام کارمند سفارت انگلستان ارتباط دارد و موکلم نیز در دفاع از خود گفت که به دلیل شغل خبرنگاری با هر کسی می‌توانم ارتباط داشته باشم.

وی در مورد اتهام نگهداری اسناد طبقه بندی شده از سوی موکلش نیز گفت: دادگاه گزارش تحقیق و تفحص مجلس از قوه قضاییه را که در خانه وی پیدا کرده را مصداق نگهداری اسناد طبقه بندی شده اعلام کرده است در حالی که این گزارش در تمامی سایت‌های خبری منتشر شده و شرایط اسناد طبقه بندی شده را ندارد و موکلم همچنين سردبیر روزنامه سرمایه بوده و طبیعی است که این گزارش را داشته باشد.

علیزاده طباطبایی که وکالت شاپور کاظمی برادر زهرا رهنورد را برعهده دارد از یک سال محکومیت وی خبر داد و گفت: شاپور کاظمی که بعد از انتخابات بازداشت شد از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب به اتهام شرکت در تجمعات غیر قانونی به یک سال حبس محکوم شده است.

طباطبایی که وکالت کامبیز نوروزی را برعهده دارد گفت: به دلیل اینکه امروز مدت قانونی برای تجدید نظرخواهی از حکم بدوی موکلم به اتمام می‌رسید لایحه تجدید نظر خواهی خود را تقدیم دادگاه کردیم. گفتنی است کامبیز نوروزی به دو سال حبس و ۷۴ ضربه شلاق از سوی شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب محکوم شده بود.

2 نظرات:

الله اکبر گفت...

واقعا بر حال و روز این ویرانه عدلیه باید خون گریست.

بعد از این بر وطن و بوم و برش باید ر...
به چنین مجلس و بر کر و فرش باید ر...


به حقیقت در عدل ار در این بام و در است
به چنین عدل و به دیوار و درش باید ر...

Anonymous گفت...

با سلام خدمت همه رهروان و فرزندان نیک نام واقعی حضرت رسول اکرم می خواستم عید باسعادت غدیرخم را خدمت حضرت ولی عصر – عج - سادات پاک نهاد و فرزندان صبور و بردبار حضرت علی – ع - و فاطمه – س – تبریک بگویم تبریک به مهندس موسوی که چون جد بزرگوارش امیرالمومنین تجاوز حکومت جابرانه به حق مسلم مسلمین را تحمل نکرد و در برابر فشارهای ناروا به وی و دوستان و خانواده اش و ملت عزیز ایران صبر پیشه کرد و به بانوان صبور میهن که چون فاطمه – س – و زینب –س – فریاد بلند خویش را حتی زیر فشار باتوم و گلوله در بلندای تاریخ به گوش آزادگان جهان رساندند به سید حسنی خاتمی صبور تبریک می گویم به خاطر پیروی از راه جدش راه سبز امید ملت ایران دمتون گرم عیدتون مبارک

آخرين اخبار ارس

ادامه راه سبز - ارس

↑ Grab this Headline Animator